TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K: piggy-back süsteemid
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=16&t=378
2. leht 3-st

Autor:  Kuuno [ 09.08.2005 11:36 ]
Teema pealkiri: 

mina ütlen nii- mitte ükski pole kehv..emanagega sõidavad ka 600hp'sed masinad. Kõik saab seadistatud targa inimese poolt!
siin näida - 685rwhp supra millel emanage

http://www.mohdparts.com/supra/index.html

Autor:  Raceboy [ 09.08.2005 19:45 ]
Teema pealkiri: 

Kehv või mitte, süvene asjasse ja tee omad järeldused. Sellepärast et "kõik teevad nii" pole mõtet asju osta omale.

Autor:  Fos [ 09.06.2006 9:43 ]
Teema pealkiri: 

sellepärast, et keegi ei soovita, pole mõtet proovimata ka jätta ;) Kõik oleneb, mille jaoks sul auto ehitatud on või mis plaanid edasi teha.

Keegi pole maininud vist, aga Apex safc on ka täiesti hea ja suht odav, võrreldes näiteks emanage või mõne muuga. Mingit kablat pole vaja osta, andureid pole vaja osta, install on poole tunni töö. Suur eelis see, et moditav/jälgitav ilma arvutita. võimaldab veel jälgida knocki ja muid andmeid. annab hoiatus signaale, kui midagi valesti jne.... + 2 erinevat mappi (safc II) ja timmimise maad peaks olema piisavalt, kui tegu pole väga üles pumbatud mootoriga. + Mugav seadistada.

Autor:  jeff01 [ 12.06.2006 22:28 ]
Teema pealkiri: 

Fos kirjutas:
Apex safc on ka täiesti hea ja suht odav, võrreldes näiteks emanage või mõne muuga
viitsid veel midagi sellest kõnelda? kui odav on siis ikkagi odav....tegu siis piggy´ga jah?

Autor:  zoom1 [ 13.06.2006 8:58 ]
Teema pealkiri: 

Apexi SAFC - super air flow converter.
Käib õhulugeja ja aju vahele, muudab pihusti lahtioleku aega.

Features for the S-AFC II include:
Newly designed case and user interface, single button menu navigation
12 point fuel correction in 200 RPM increments
data storage for two different correction maps
password protection
integrated knock monitor
4 different display options
Deceleration Air Flow Correction: Cures erratic idle problems for Hot Wire vehicles equipped with an open atmosphere blow off valve.

http://www.jscspeed.com/index.html?/uni ... i_safc.htm

Hind ~3500.-

Autor:  Fos [ 14.06.2006 10:13 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Fos kirjutas:
Apex safc on ka täiesti hea ja suht odav, võrreldes näiteks emanage või mõne muuga
viitsid veel midagi sellest kõnelda? kui odav on siis ikkagi odav....tegu siis piggy´ga jah?


jah, zoom juba seletas, kuid tahaks lisada seda, et installida on väga lihtne. Vajalikud/võimalikud ajusse sisenevad signaalid on vaja üles otsida ja ühendada rööbiti sinna külge safci juhtmestik, et ta näeks pöördeid, gaasipedla positsiooni jne. Õhulugeja juhe on vaja ühendada jadamisi läbi safc, kuna seadeid näppides ta pmst petab aju muutes loetavat õhukogust.
Nii lihtne see ongi. Safc 2 võimaldab vähe rohkem kui safc 1, selle kohta saab lugeda igalt poolt netist.

EDIT: zoom, kust selline hind 3500? pigem ikka 5500. Odav on ta selles suhtes, et ei ole vaja lisa tarvikuid, et modida ja jälgida.

Autor:  Siim [ 14.06.2006 12:27 ]
Teema pealkiri: 

Fos kirjutas:
EDIT: zoom, kust selline hind 3500? pigem ikka 5500. Odav on ta selles suhtes, et ei ole vaja lisa tarvikuid, et modida ja jälgida.


Ebay

Autor:  Audiophile [ 18.06.2006 10:12 ]
Teema pealkiri: 

Pole ju mõtet võrrelda võrreldamatuid asju, EMS vs Piggy Pack. Täiesti erinevad kategooriad!

Mis puudutab valikusse siis tuleks ilmselt lähtuda:
Rahakoti paksusest
Kasutusotstarbest
eesmärkidest
arvestada teatud valiku puhul võimaliku limiteereeritusega.

Enne tuleks ka endale selgeks teha kas üks või teine seade on toimiv auto originaal pritsungiga, et asjad ei läheks stiilis kuidas paigaldada Audi 200 turbo quattrole E-manage vms.. kuna antud autol see lihtsalt EI TOIMI ja mitte ainult E-manage vaid ka teised süsteemid. Piggy pack on rohkem selline japsi teema ja garantii et toimib on suurem just
jaapanlaste toodetud autodel.

Full stand alone annab aga kindluse et toimib 100% juhtudel + puuduvad igasugused piirangud auto seadistamiseks.

E-manage on kõiga parem nendest seadetest ja kõige lähedamal full standalone süsteemile, minu soovitus oleks nende hulgast kindlalt see. Ja kasutaks seda autodel millel on originaalis juba turbo peal- Toyota supra, Nissan 200/300 jne, Nissan Skyline jne, Mitsubishi 3000, Evo'd.. Tundub et nendel autodel on selle seadmega päris palju saavutatud. Pealegi on originaalajusse kirjutatud soft juba suht kõlbulik ja e-manage lubab ikkagi kõik korrektsioone teha teatud % ulatuses.

Kui aga on vaja turbotada mõni vabalthingav auto siis ei oleks kahtlustki et võtaks Full standalone süsteemi. Sama kehtib ka igast selliste markide nagu Audi BMW, Porsche, jms turboautode kohta.
M
uidugi uuemate audide puhul on vajalik originaalaju remap, kuna originaalaju eemaldamisel kaovad autost enamus liiklemiseks vajaolevaid süsteeme..

M

Autor:  cino [ 09.07.2006 21:32 ]
Teema pealkiri: 

küsimus panterile... et mis süsteemi sa kasutad... mul põhimõtteliselt sama mootor ainult mitsu märgiga klapikambri kaan...

küsimus tartlastele ... kust oleks võimalik pigypacki saada tartus kokku klopsida ja timmida???

Autor:  Kuuno [ 09.07.2006 21:57 ]
Teema pealkiri: 

ma kasutsin algul emanaget, aga nüüd on standalone- VEMS
kui soovi on emanage müügis... :)

Autor:  cino [ 09.07.2006 21:59 ]
Teema pealkiri: 

saada hind pm pliiz...

Autor:  Siim [ 12.07.2006 21:20 ]
Teema pealkiri: 

Väike näide venemaalt:
http://www.turbo-garage.com.ua/prjtbmw.php

Greddy E-manage

Autor:  lifestyle555 [ 17.04.2007 9:56 ]
Teema pealkiri: 

mis maksab E-manage

Autor:  Dalton [ 21.05.2007 2:23 ]
Teema pealkiri: 

lifestyle555 kirjutas:
mis maksab E-manage


Ma arvan et mul jääb varsti üle üks GReddy E-manage blue
annaks ära mingi 3500 krooniga :roll:

Pilt

Autor:  RFL [ 08.05.2008 20:33 ]
Teema pealkiri: 

autoks nissan 200 s13 ja sellele paigaldatud emanage. hankisin ka emanage map anduri. oskab keegi öelda, kas on mingi võimalus originaal õhumõõtjast täiesti loobuda selle abil või ikkagi mitte?

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/