tõstsin teema siis kuna ta peaks olema piggypack...
see ei tee midagi muud kui petab õhulugeja signaali mis autosse läheb, et anda kas rohkem v vähem kytet...
Pms pead selles pöörde vahemikus ytlema talle et rohkem õhku läheb mootorisse millele vastavalt ta muudab seda signaali et aju annaks rohkem kütet.
Kas ta oskab ise otse pihusteid kah juhtida?
M-Tech kirjutas:Kodulehel oli kirjas, et Stage 2 mõeldud kasutamiseks ainult T28 turbiini vastu vahetamiseks (sisuliselt).
Z32 õhulugejast ja suurematest pihustitest ma ei näinud ST2 puhul kuskil juttu.
See on kõik Stage 3 chipi teema ju.
Seega sul ei ole ju chip-ile vastav conf üldse, pole midagi edasi imestada.
Simpsoni endisel autol ST2 chip toimis kenasti 444cc pihustite ja Z32 MAF-ga. Peale S-AFC paigaldust lisaks pihustitele saigi alles auto korralikult tööle kui mälu ei peta.
Mina ei ole 200SX ekspert, seega kirjutasin, mis chipi tootja spekkideks oli andnud.
Kui sa paned suuremad pihustid ja teise MAF-i, siis aju seda ju ei tea.
MAF-i puhul on ju signaal erinev, mida MAF annab sama õhukoguse juures, kuna MAF-i läbimõõt on suurem ja õhu liiikumise kiirus teine.
S-AFC ju muudabki MAF-i signaali ja sellega saab loomulikult asja paika.
Aga Stage 2 chipiga üksi ilmselt asi nii hästi ei tööta.
Aga miks mitte kohe stage 3 chipp osta, kui seadistada väga ei oska seda s-afc-d?
Ma saan siis aru, et ilma apex-i jubinata ei töödanud simpsonil ka asi korralikult?
Mul toimis jah kõik ilusti st2 chipiga. Seda apexit saab piisavalt suures ulatuses kruttida, et chip'i vaja vahetada pole. Ja ilma apexita ainult lugeja ja pihustid vahetades ei toimi asi üldse.
Vajaks abi V-AFC II seadistamisega.
Muus osas olen pildi selgeks teinud, kuid õhulugeja tüüpi ei oska valida.
V-AFC on mõeldud reeglina MAP hondadele kuid ma tahaks seda jooksutada MAF Lexuse peal.
Niipalju olen kuskilt Nissani foorumitest selgeks saanud, et MAFiga saavad nad selle asja tööle küll. Olen katsetanud mõningaid õhuklulu lugeja tüüpe (4in/4out; 1in/1 out jms) kuid ikkagi jõudu tundub vähem, kui stock seades.
Kuidas oleks võimalik selgeks teha mida tähendavad need anduri tüübid (1-15 in/1-15 out).
Vahest oleks võimalik nuusutada, kas reaalselt ka küttesegu muutub?