Apex Super air flow converter??

Arutelu erinevate piggyback süsteemide üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Apex Super air flow converter??

Postitus Postitas retspets »

kuidas seda asja seadistada auto järgi?

ma küll ei tea, kuid arvan et selles on viga, et auto u 3000-3500rpm kinni poob :shock:
Viimati muutis retspets, 15.12.2006 18:08, muudetud 1 kord kokku.
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

tõstsin teema siis kuna ta peaks olema piggypack...

see ei tee midagi muud kui petab õhulugeja signaali mis autosse läheb, et anda kas rohkem v vähem kytet...
Pms pead selles pöörde vahemikus ytlema talle et rohkem õhku läheb mootorisse millele vastavalt ta muudab seda signaali et aju annaks rohkem kütet.
Kas ta oskab ise otse pihusteid kah juhtida?
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

olen kuulnud et oskab küll ka pihusteid juhtida
allikas- zoom1
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

OT aga kas on võimalik et viga chipis? :roll:
autoks S13, Z32 õhulugeja, K26 turbo skyline 444cc pihustid ja ST2 chip. :roll:
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kodulehel oli kirjas, et Stage 2 mõeldud kasutamiseks ainult T28 turbiini vastu vahetamiseks (sisuliselt).

Z32 õhulugejast ja suurematest pihustitest ma ei näinud ST2 puhul kuskil juttu.
See on kõik Stage 3 chipi teema ju.

Seega sul ei ole ju chip-ile vastav conf üldse, pole midagi edasi imestada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

selge siis :oops:
tänks, nüüd probleem lahendatud- viga hoopis chipis ;)
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

M-Tech kirjutas:Kodulehel oli kirjas, et Stage 2 mõeldud kasutamiseks ainult T28 turbiini vastu vahetamiseks (sisuliselt).

Z32 õhulugejast ja suurematest pihustitest ma ei näinud ST2 puhul kuskil juttu.
See on kõik Stage 3 chipi teema ju.

Seega sul ei ole ju chip-ile vastav conf üldse, pole midagi edasi imestada.
Simpsoni endisel autol ST2 chip toimis kenasti 444cc pihustite ja Z32 MAF-ga. Peale S-AFC paigaldust lisaks pihustitele saigi alles auto korralikult tööle kui mälu ei peta.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina ei ole 200SX ekspert, seega kirjutasin, mis chipi tootja spekkideks oli andnud.
Kui sa paned suuremad pihustid ja teise MAF-i, siis aju seda ju ei tea.
MAF-i puhul on ju signaal erinev, mida MAF annab sama õhukoguse juures, kuna MAF-i läbimõõt on suurem ja õhu liiikumise kiirus teine.

S-AFC ju muudabki MAF-i signaali ja sellega saab loomulikult asja paika.
Aga Stage 2 chipiga üksi ilmselt asi nii hästi ei tööta.

Aga miks mitte kohe stage 3 chipp osta, kui seadistada väga ei oska seda s-afc-d?

Ma saan siis aru, et ilma apex-i jubinata ei töödanud simpsonil ka asi korralikult?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Simpson
Postitusi: 131
Liitunud: 07.03.2005 22:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Simpson »

Mul toimis jah kõik ilusti st2 chipiga. Seda apexit saab piisavalt suures ulatuses kruttida, et chip'i vaja vahetada pole. Ja ilma apexita ainult lugeja ja pihustid vahetades ei toimi asi üldse.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No siis peaks asi selge olema, kui teema algatajal see apexi jubin mingis X seades hetkel on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

asi lahendaatud...
viga oli selles et benarõhk oli liiga kõrge.
:oops:
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Indrek_s
Postitusi: 50
Liitunud: 08.09.2008 22:39
Asukoht: Tallinn

Re: Apex Super air flow converter??

Postitus Postitas Indrek_s »

Vajaks abi V-AFC II seadistamisega.
Muus osas olen pildi selgeks teinud, kuid õhulugeja tüüpi ei oska valida.
V-AFC on mõeldud reeglina MAP hondadele kuid ma tahaks seda jooksutada MAF Lexuse peal.
Niipalju olen kuskilt Nissani foorumitest selgeks saanud, et MAFiga saavad nad selle asja tööle küll. Olen katsetanud mõningaid õhuklulu lugeja tüüpe (4in/4out; 1in/1 out jms) kuid ikkagi jõudu tundub vähem, kui stock seades.
Kuidas oleks võimalik selgeks teha mida tähendavad need anduri tüübid (1-15 in/1-15 out).
Vahest oleks võimalik nuusutada, kas reaalselt ka küttesegu muutub?
IS300
Vasta