Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 17:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.09.2011 22:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Mainin kohe ära,et tegu on hobiautoga mis talvel seisab,kuid suvel igapäevaselt sõidus.Auto on 95a ja mootoriks s50b30 210kw.
Kaks põhjust miks seda üldse kaalun on järgmised.Esiteks otsustas originaal aju alla anda ja kasutatud uus aju maksab 300-400€ ja teiseks on plaanis tulevikus võibolla autole vile külge keerata.
Kas eestis leidub üldse inimest kes suudab standalone seadistada m3-el nii hästi,et igapäevaselt kasutades ei saaks arugi,et autol on standalone?.Loomulikult peaks auto mootori võimsusnäitajad paranema või vähemalt samaks jääma.
Endal on positiivsed kogemused VEMS-iga ja eelkõige oleks teretulnud arutelu just selle aju seadistajate ja paigaldajate poolt.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2011 22:43 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Autolab kirjutas:
Mainin kohe ära,et tegu on hobiautoga mis talvel seisab,kuid suvel igapäevaselt sõidus.Auto on 95a ja mootoriks s50b30 210kw.
Kaks põhjust miks seda üldse kaalun on järgmised.Esiteks otsustas originaal aju alla anda ja kasutatud uus aju maksab 300-400€ ja teiseks on plaanis tulevikus võibolla autole vile külge keerata.
Kas eestis leidub üldse inimest kes suudab standalone seadistada m3-el nii hästi,et igapäevaselt kasutades ei saaks arugi,et autol on standalone?.Loomulikult peaks auto mootori võimsusnäitajad paranema või vähemalt samaks jääma.
Endal on positiivsed kogemused VEMS-iga ja eelkõige oleks teretulnud arutelu just selle aju seadistajate ja paigaldajate poolt.

Seadistamine maksab ka raha. Seadistaja tund ja dünotund ja kütus.
Ei ole reaalset kogemust tänavasede tegemise aja kohta, kuid 10h peaks ikka kõik kokku ära minema. See on seega seadistamise peale juba 100-200 eurot.
Kui vile panek 100% kindel, siis tasub mõelda progeaju peale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2011 23:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Olen jah sellega kursis,et seadistamine maksab raha aga kui tulemus on hea siis sellest rahast mul kahju pole.Juhul kui ei otsusta autot enne järgmist talve maha müüa siis on vile panek 100% kindel.200€ olen nõus mõtlematta maksma seadistamise eest kui selle rahaeest auto korralikult ära seadistatakse.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2011 8:09 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Autolab kirjutas:
Olen jah sellega kursis,et seadistamine maksab raha aga kui tulemus on hea siis sellest rahast mul kahju pole.Juhul kui ei otsusta autot enne järgmist talve maha müüa siis on vile panek 100% kindel.200€ olen nõus mõtlematta maksma seadistamise eest kui selle rahaeest auto korralikult ära seadistatakse.

Jäigi eile mõte poolikuks - tahtsin kirjutada, et niipalju maksad seadistajale. Kütus ja dünotunnid sinna lisaks.
Ehk siis pigem 400-500.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2011 10:13 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ma arvan, et keegi ei seadista seda mootorit 200-400€ eest päris kindlasti mitte.

Tegelikult on mõned huvilised sama mootoriga veel, nii et peab mõtlema.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.09.2011 10:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Seda mootorit saab vabalt seadistada selliseks, et sõidab veatult liikluses (ei jõnksuta, käivitub iga ilmaga probleemideta, tühikäik paigas jne).

Ja dünos tänavasõiduelemente häälestada on aja- ja raharaiskamine.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.10.2011 10:59 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Osta originaalaju, selle saad hiljem edasi ka müüa ilmselt.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2011 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.10.2008 15:29
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Meenub, et meie DTA ajus on juba tootjapoolt palju preset map-e sees(ei ole kindel kas BMW M3 oli üks neist). Ehk mõni teinegi tootja on juba eos ajule enamlevinud mootorite softid sisse kirjutanud?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2012 1:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Nüüd siis jälle teema päevakorda tõusnud,sest plaan on ikka kõnealune auto üle laadida.Sellega seoses oleks üleskutse EMS-ide müüjatele,paigaldajatele või seadistajatele :) ,et võiksite teha mulle pakkumise(EMS koos paigaldusega ja seadistamine).
Esialgu on eesmärk 500hj stock mootoriga ja järgmine aasta juba rohkem,kuid siis enam mitte stock mootoriga ;) .Eriti hea oleks kui leiaks inimese kes on eelnevalt juba mõne s50 mootori EMS-iga seadistanud edukalt.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2012 1:44 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Soovitan Samveli käest küsida selle kohta, minuteada peaks tal olema infot vanoste korrektse juhtimise kohta.

Edit: Või paneme peale, tööle ja sõidame Rootsi. Paras PITA pidi olema küll. Üks jubedamaid mootoreid, mida seadistada :)

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2012 15:47 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Soovitaks uurida, palju boosti on vaja, et see 500 Hj kätte saada.
Kirjutavad, et originaalse 10,8 surveastmega üle 0,6 bari ei kannata.
Samas ei ole Cometicu paksud tihendid US-Partsist tellituna ka mingi hingehinnaga.
Saaks surveastme 9,5 peale ja võiks juba bar boosti proovida sisse suruda.
See 500 tuleb ilma vanoseta ja 1 bari boostiga vast.
Vanose jätab madala pöörde asendisse ja läheb sõiduks.

Üle 30 lehe dünotulemusi ja spece
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=21826

Veel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=271293


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2012 19:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Võibolla veidi teemaväline, kuid kas kuidagi süütenurka ei saa logida või ajust välja peilida, nii et see kuni atmosfäri rõhuni originaalajust kätte saada? Vemsi kellaga saab segu vist suht lihtsalt logida ja kui need asjad originaal ajust kätte saada oleks pool tööd juba pmt tehtud või vähemalt teada kuhu poole püüelda. Vanose / vanoste rakendumises vist midagi eriti keerulist pole ja ainsaks parameetriks on pööre või ma eksin?

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2012 20:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
KaroK kirjutas:
Soovitaks uurida, palju boosti on vaja, et see 500 Hj kätte saada.
Kirjutavad, et originaalse 10,8 surveastmega üle 0,6 bari ei kannata.
Samas ei ole Cometicu paksud tihendid US-Partsist tellituna ka mingi hingehinnaga.
Saaks surveastme 9,5 peale ja võiks juba bar boosti proovida sisse suruda.
See 500 tuleb ilma vanoseta ja 1 bari boostiga vast.
Vanose jätab madala pöörde asendisse ja läheb sõiduks.

Üle 30 lehe dünotulemusi ja spece
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=21826

Veel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=271293


Usa e36 m3 ei saa eriti euro m3-ga(S50 B32 321hp @ 7400 rpm) võrrelda,sest usa m3-ed(S52 B32 240 hp @ 6000 rpm) olid juba tehasest tulles palju lahjemad ja olid pigem m50 strokerid kui s-seeria mootorid(tõin võrdluseks küll 3,2l mootorid,kuid 3,0l puhul on vahe samasugune).
Cometicu tihendit eriti panna ei taha,sest praegune stock tihend on ju kõige odavam kindlustus,samuti pole esialgu 500hj must have.Pigem võikski esialgu hoopis 0,5-0,6bar-iga turvaliselt liikvele saada ja kui tundub ikka vähe olevat siis läheks alles mootori kallale.
Kui jõuan siis käin järgmine nädal dünos,et näha palju tehasest antud 210kw alles on.Turboks plaanin esialgu holset hx50 kasutada.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2012 4:20 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Proovid esialgu 800+ hp fööniga 400 hp saada ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2012 10:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
HX 50 peaks pigem 650+hj tootma ja arvan,et on täpselt paras mootorile mis N/A-na ca 300hj toodab.Seda enam,et alguses on plaanis stock mootoriga mängida.Samuti pole mures ka spoolup-i pärast,sest olen kasutanud hx50 turbot bmw m30b30(138kw)mootoril ja juba seal peal spoolis hx50 ennast täitsa hästi,seega 210kw usun,et spoolup on enam kui rahuldav.

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11