KaroK kirjutas:
Soovitaks uurida, palju boosti on vaja, et see 500 Hj kätte saada.
Kirjutavad, et originaalse 10,8 surveastmega üle 0,6 bari ei kannata.
Samas ei ole Cometicu paksud tihendid US-Partsist tellituna ka mingi hingehinnaga.
Saaks surveastme 9,5 peale ja võiks juba bar boosti proovida sisse suruda.
See 500 tuleb ilma vanoseta ja 1 bari boostiga vast.
Vanose jätab madala pöörde asendisse ja läheb sõiduks.
Üle 30 lehe dünotulemusi ja spece
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=21826Veel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=271293Usa e36 m3 ei saa eriti euro m3-ga(S50 B32 321hp @ 7400 rpm) võrrelda,sest usa m3-ed(S52 B32 240 hp @ 6000 rpm) olid juba tehasest tulles palju lahjemad ja olid pigem m50 strokerid kui s-seeria mootorid(tõin võrdluseks küll 3,2l mootorid,kuid 3,0l puhul on vahe samasugune).
Cometicu tihendit eriti panna ei taha,sest praegune stock tihend on ju kõige odavam kindlustus,samuti pole esialgu 500hj must have.Pigem võikski esialgu hoopis 0,5-0,6bar-iga turvaliselt liikvele saada ja kui tundub ikka vähe olevat siis läheks alles mootori kallale.
Kui jõuan siis käin järgmine nädal dünos,et näha palju tehasest antud 210kw alles on.Turboks plaanin esialgu holset hx50 kasutada.