Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas IvarR »

jeff01 kirjutas:Võibolla veidi teemaväline, kuid kas kuidagi süütenurka ei saa logida või ajust välja peilida, nii et see kuni atmosfäri rõhuni originaalajust kätte saada? Vemsi kellaga saab segu vist suht lihtsalt logida ja kui need asjad originaal ajust kätte saada oleks pool tööd juba pmt tehtud või vähemalt teada kuhu poole püüelda. Vanose / vanoste rakendumises vist midagi eriti keerulist pole ja ainsaks parameetriks on pööre või ma eksin?
Tehase mappe võin anda kui vaja ja teemaalgataja näiteks ütleb mis tootekoodiga aju tal on ja samas saab map-i vabalt muuta turbo jaoks sobivaks kui vaja. M3 ajus on muidu 3kütuse/süütetabelit (idle, part-throttle ja WOT)

Näiteks 075 lõpuga aju: http://www.mazdaklubi.com/pildid/ivarr/ ... eurom3.jpg

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas Autolab »

Vaatan homme järgi mis aju koodi lõpp on(ostsin ju vahepeal teise aju mis pärit 93a m3-elt).Kas m3-e mappide muutmis sooviga võib muidu sinupoole pöörduda?
Võimalik,et küsin nüüd väga rumala küsimuse,sest ei tea seadistamisest midagi,aga miks sinu antud tabelil on ainult andmed kuni 6400rpm(stock m3-el on piiraja 7400rpm-i peal).
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas IvarR »

Autolab kirjutas:Vaatan homme järgi mis aju koodi lõpp on(ostsin ju vahepeal teise aju mis pärit 93a m3-elt).Kas m3-e mappide muutmis sooviga võib muidu sinupoole pöörduda?
Võimalik,et küsin nüüd väga rumala küsimuse,sest ei tea seadistamisest midagi,aga miks sinu antud tabelil on ainult andmed kuni 6400rpm(stock m3-el on piiraja 7400rpm-i peal).
See oli mingi suvaline euro-m3 aju hetkel.
Muidu kui ligi pääsen ajule siis võin aidata ikka.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas jeff01 »

päris kwp2000 ndega sa seda vist ei tee? mis võimalused sul on Ivar?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas IvarR »

jeff01 kirjutas:päris kwp2000 ndega sa seda vist ei tee? mis võimalused sul on Ivar?
Vat kus tahaks teada :-D

Kogun vaikselt seadmeid ja tarkvara ,et eri autode ajudele jne ligi saada, täpselt nii nagu vajadust on parajasti ja huvi.

kwp2000plus on ka olemas (ajust softi kättesaamiseks ja uue salvestamiseks) kuid niisama netist leiduvaid/ostetavaid mappe jne ilma üle kontrollimatta ikka ajusse ei lase ja ei soovita ka kellelgi.

Näitena võin tuua ühe bmw m3 kütusetabeli mis mind lausa naerma ajas kui nägin ja mida üks inimene netis lausa müütada üritas:
Pilt

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas Autolab »

Kuna selgus,et S50B30 mootori aju lives ikkagi seadistada ei saa siis tellisin täna Vems-i ära.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas Autolab »

Samuti ei saa kuskilt ka orig. süüte tabelit tegelikkuses S50B30 mootorile.Hetkel käib juba Vems-i tarvis juhtmestiku tegemine ja loodetavasti saab teisipäeval juba seadistama hakata.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas prj »

Saab nii seadistada originaalaju, kui ka vajalikud kaardid kätte, aga speed-density ECU peal pole mass-flow ecu kaartidega mitte midagi peale hakata.
http://prj-tuning.com, kui kunagi peaks vaja minema.

Sul nüüd muidugi VEMS-i ehitamine juba käes, ehk siis sellest infost on nüüd vähe kasu.
IvarR kirjutas:M3 ajus on muidu 3kütuse/süütetabelit (idle, part-throttle ja WOT)
Tegelikult on neid seal üle 50-ne ning see, et sa vaatad neid lihtsalt numbrite joruna kümnendsüsteemis näitab, et sa oled antud põlvkonna ajude loogika arusaamisest üsna kaugel.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas Autolab »

Nüüd on jah kahjuks hilja orig. aju kasutamist kaaluda,sest autol juba Vems peal ja esimesed sõidudki juba tehtud.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas murjam »

Ja kuidas esimeste sõitude puhul tundub standalone paigalduse mõttekus? Kõik toimib ideaalselt või leidub kohti, kus originaalaju paremini toimetas?
Lauda nitro
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: Standalone paigalduse mõtekus BMW M3-ele(VEMS)

Postitus Postitas Autolab »

Hetkel veel seade väga toores(ca 2tundi seadistatud),kuid tänaval sõites midagi kurta küll ei oska(mis on tegelikult juba väga hea tulemus arvestades,et tänu ITB-dele seadistatakse Alpha-N modes).
Hetkel vähemalt tundub küll,et sellisel upgradel on point täitsa olemas isegi siis kui turbot plaanis pole.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Vasta