Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 15:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 13.09.2011 5:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Kas keegi on n2inud h2id lahendusi, mida selle jubeda Nissani CASiga ette v6etakse, et progeaju kasutada?

Kiire otsinguga ei suutnud leida ka yhtki tootjat kes pakuks korralikku valmis trigger wheeli ega ka yhtki muud viisakat lahendust CASist k6rvale hiilimiseks.

Selge on see, et k6ike saab ise teha, aga yritaks leida esimese hooga mingi kindlalt t88tava valmislahenduse.

edit: Praegu just leidsin selle. http://www.diyautotune.com/catalog/opti ... 7234e2171b

Aga seal nad v2idavad, et see ei istu RB mootoritele. Kas keegi teab nende kahe CAS'i erinevustest r22kida?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 13.09.2011 8:34 
Eemal

Liitunud: 29.08.2005 19:56
Postitusi: 259
Sõidan ka ju Cas´i kasutades, tehakse jep uus uur trigger sinna sisse...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 13.09.2011 9:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Selle lingitud lahendusega istud sa ikka oma triggeri lugemisega nukkvõlli otsas, mis ei ole just väga täpne lahendus.
MS suudab seda triggerit vast niisama ka lugeda? Pole endal veel vajadust uurida olnud, kuna Nnissani vennad eelistavad muid ajulahendusi.
Põhiline eelis tekib siis, kui saad triggeri ikkagi väntvõllile viia.
Mazda MX5-el on sarnane CAS nagu neil Nissanitel ja süüde sõidab gaasiga mängides omajagu kraade edasi tagasi, nagu jagaja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 13.09.2011 11:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Jah, seda ma tean isegi, et nuka otsas see lahendus on igal juhul natuke nüri :)

Aga pole leidnud valmistoodet, mida harmonic balanceri külge kruvida. Rääkimata uuest balancerist koos trigeriga.


Originaalne CAS on MS mõistes jube. seal on 2 andurit, üks loeb "hammasratast" millel on 360 hammast. Teine on 6cyl puhul siis 6 auguga. Iga auk ise pikkuses.

Järgneval pildil siis on näha 6cyl originaalset ketast. No mina küll ei pane MS-i seda lugema :D
http://ljracing.co.nz/wp-content/upload ... 00x225.jpg

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 13.09.2011 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
mart154 kirjutas:
Jah, seda ma tean isegi, et nuka otsas see lahendus on igal juhul natuke nüri :)

Aga pole leidnud valmistoodet, mida harmonic balanceri külge kruvida. Rääkimata uuest balancerist koos trigeriga.


Originaalne CAS on MS mõistes jube. seal on 2 andurit, üks loeb "hammasratast" millel on 360 hammast. Teine on 6cyl puhul siis 6 auguga. Iga auk ise pikkuses.

Järgneval pildil siis on näha 6cyl originaalset ketast. No mina küll ei pane MS-i seda lugema :D
http://ljracing.co.nz/wp-content/upload ... 00x225.jpg


Milles probleem, kõik "erineva pikkusega" augud "algavad" õigel kraadil, lõpp on venitatud olenevalt silindrist.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 30.09.2011 16:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2007 21:36
Postitusi: 40
Asukoht: Tartu
Ma saan aru, et MS3 peal on asi ikka planeeritud. Testimine ja arendus paistab et käib:
http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 25&t=36586
http://www.msextra.com/doc/ms3/nissancas.html
http://www.msextra.com/feature-xref.html

Aga kui hammasrihma venimise tõttu näit liiga palju mängib ning selle vastast tarkvaralist kompenseerimst juurde ei progeta siis ei ole asi ootamist väärt.

_________________
2.3L 10v MS3+MS3X COP


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 04.10.2011 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
tynt kirjutas:
Aga kui hammasrihma venimise tõttu näit liiga palju mängib


Gatesil on olemas jäigemad (sinist värvi) rihmad btw. Olen ise usa kataloogist tootekoodi võtnud ja eestist tellinud ning toimib ilusti.

http://www.gatesracing.com/timing.cfm

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 04.10.2011 19:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
tynt kirjutas:
...Aga kui hammasrihma venimise tõttu näit liiga palju mängib ning selle vastast tarkvaralist kompenseerimst juurde ei progeta siis ei ole asi ootamist väärt.


Mida seal kompenseerida on? Jah, võtmega nukka ringi ajades tahab see kord vastu punnida ja kord eest ära minna, kuid reaalselt mootori töötades tuleb teda ka "edasi minemise" peal vedada. Seega võib ütelda, et kuna ratta ringiajamine on konstantse jõuga, siis ratta kiiruse kasvades venib rihm lineaarselt.
Seega kui rihm venib 0rpm=0deg kuni 10000rpm=10deg siis reaalselt on süütenurga tabelis tuunitud väärtused küll numbriliselt mööda, kuid mootorile täiesti söödavad. Ehk siis vajades 20deg nurka, tuleb 1000rpm sammuga tabelise kirjutada 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Ehk siis ma ei näe mitte ühtegi põhjust, miks sellist triggerit niivõrd kartma peaks. Lisaboonusena saab tabeli täita algselt originaalajust võetud numbritega.

_________________
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 04.10.2011 21:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Fog kirjutas:

Ehk siis ma ei näe mitte ühtegi põhjust, miks sellist triggerit niivõrd kartma peaks. Lisaboonusena saab tabeli täita algselt originaalajust võetud numbritega.



See on teoorias ilus, aga praktikas on reaalse süütenurga kõikumine nukkvõllilt ringiajades päriselt juhtuv asi ja seda suurusjärgus 6-7 kraadi. Ma ütleks, et selline kõikumine on viisakalt ülelaetud pillil vägagi ohtlik ja seda kinnitavad ka nende probleemidega põrkunud tegelased.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 04.10.2011 21:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.07.2005 21:52
Postitusi: 110
Asukoht: Tallinn
VKM-i nissan töötab originaal nuka anduri pealt Autronicu taga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 05.10.2011 8:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
OKS kirjutas:
VKM-i nissan töötab originaal nuka anduri pealt Autronicu taga.



Väga paljud töötavad ja paljude jaoks pole süüte kõikumine probleem. Kui race-kütusega sõita, siis saab mootori häälestada praktiliselt mistahes rõhul MBT-ni, kuid tavabensiiniga sõites on turbomasinad knock-limited ja süütenurga kõikumine võib väga valusalt kätte maksta.

Siin on nt väike arutelu triggerite ja timing drift'i teemal: http://www.efi101.com/forum/viewtopic.php?t=7458

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 05.10.2011 8:47 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Küsimus ongi aju valikus, kasutage Autronicut ja rihma venimist ei teki, MS`iga jääb siiski rihm venima. :-D

Kasutajal Dc85 oli mälu järgi probleeme orignaal nuka triggeri ja detonatsiooni aeg-ajalt ilmumisega.

Rihm+nuka triggeriga ei sätiks vast süütenurka kõige teravama koha peale.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 05.10.2011 9:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Tsiteeri:
Väga paljud töötavad ja paljude jaoks pole süüte kõikumine probleem. Kui race-kütusega sõita, siis saab mootori häälestada praktiliselt mistahes rõhul MBT-ni, kuid tavabensiiniga sõites on turbomasinad knock-limited ja süütenurga kõikumine võib väga valusalt kätte maksta.


Palju teised teavad meie autost rohkem, kui me isegi. :D
Kuid meie autol ei kõigu süüde isegi mitte 1 kraad ja kui kõiguks, siis oleks selle süsteemi minema visanud ;)
Ainuke probleem on see, kui otsustad näiteks nukkasid reguleerida, siis tuleb ka süüde paika panna ja kui kasutad tugevaid klapivedrusid ja suure tõusuga nukkasid, siis võib kehvem rihm venida ja mingi aja tagant süüdet korrigeerima, kuid nissani puhul pole probleemi märganud.
Cas, i sees on meil kasutuses lihtsalt uus ratas, mida saab sullegi tellida.

Jõudu ehitamisel

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 05.10.2011 20:23 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Mõned mehed ja seadmed ei suuda isegi 5 kraadist kõikumist diagnoosida. Ja mõnel juhul ei huvita see ka kedagi.
Kuidas saab teada, et süüde ei kõigu, kui väntvõllil asendiandurit, ega stroboga vaatamiseks märkigi pole ?
Eriti hea on surmkindlalt väita, et seda isegi 9000 p/min juures ja koormuse all ei toimu.

See võib küll olla, et seadistades ujub õnneks samas suunas ja samapalju kraade, kui hiljem sõites - joppamise värk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Nissani RB + Megasquirt
PostitusPostitatud: 07.10.2011 9:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Lihtsalt infoks, et nt alates firmware versioonist 1.1.97 toetab VEMS Nissani 360pulse triggerit otse, ilma CAS ratta vahetuseta.

Kuigi ausaltöeldes ei näe mingit mõistlikku põhjendust selle kasutamiseks progeajuga kui väntvõllile paigaldatav korralik mistahes hammaste arvuga triggerwheel ülisoodne on (nt hents99 käest).

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11