Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.04.2024 9:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 13.08.2011 20:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Olen seni vaid VEMSI kellasid näppinud ja innokas tundub esmapilgul suht keeruline.
Hetkel probleem siis LC1 controlleri ja DB kella komplektiga (Vast sai õigesti.....krt nende õigesti nimetamine juba keeruline :-D )

Nimelt on controlleril justkui 2 väljundit....1 pruun ja kollane juhe. Kas ma saan aru, et 1 väljund on mõeldud kellale ja kellale kuvatav tuleb samuti ise seadistada?

Manual ütleb nii:
The default analog outputs are as follows: Analog output one (yellow) is 1.1V = 14 AFR and .1V = 15 AFR. This is a simulated narrowband signal. Analog output two (brown) is setup as 0V = 7.35 AFR and 5V = 22.39 AFR.

aga nii pannes näitab kell valesid numbreid....a-la 10 koguaeg kui auto ilusasti käib.
Panin mõlemasse selle teise väljundi numbrid: 0V = 7.35 AFR and 5V = 22.39 AFR. ja kell tuli tagasi reaalsusesse. Ka megatune ja tunerstudio on siis reaalsuses või sellele lähedal ja võiks arvata et nad on identsed kella näiduga kuid asi pole kahjuks nii. Vahe on ~1,5 ühikut ja niipidi et kellal on rikkam kui ajule näha. Vaatasin veel üle, et configuratoris oleks valitud innoka 0-5V linear ja nii se oli kuid kokku ikka näidud ei lähe.

Mis teha? Ilmselt on miski loll viga kuid kuna innokat ei tunne on see minu jaoks hetkel ületamatu :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2011 1:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
LC1-l jah ongi kaks võrdväärset väljundit, ise valid kumba kuhu kasutad ja kuidas ta proged. Miks nende näidud kokku ei lange, seda ei saa sinu kirjeldatud meetodi järgi üldse otsustada. Pead mõlema väljundi taha ikka mingit üht ja sama mõõteriista proovima et neid võrrelda. Ma pakun, et pigem sul kell ja Megatune ei lange ise omavahel täpselt kokku.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2011 11:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Oled ilmselt ise vähe puusse hetkel pannud ja väljundid omavahel segamini ajanud.
Ajus vali confiks 0v=10:1 ja 5v=20:1, innovate analog 1 confi sama moodi ja ühenda aju taha.
Arvestama pead, et innovate analog out ground peab olema aju sensor groundis muidu tekib potensiaalide vahe ja näit võib nihkesse minna.
Sama kehtib ka tegelikult DB kella massi kohta aga osad DB kellad valetavad ka ise 0.2-0.3 ühikut ka õige confi ja ühenduse korral.
Samas ei ole see nii väike erinevus indikaatorkellal määrav, kuna oluline on ikkagi aju näit datalogis ja seadistamisel,
mis on siiani ilusti klappinud innovate digitaalväljundist tuleva näiduga.
Kella ühendad analog out 2 taha ja confid selle 0v=7.35:1 ja 5v=22.39:1 osad vanemad DB kellad olid 0-1v sisendiga aga neid vaevalt enam väga palju liikvel on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.08.2011 14:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tänud, ilmselt siin se viga ongi et

controlleri outputist tuleb 0V = 7.35 AFR ja 5V = 22.39 ARR
aga configuratoris on vaid 0v = 10,00 AFR ja 5v=20,00 AFR

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 9:36 
Eemal

Liitunud: 24.06.2007 11:05
Postitusi: 34
Asukoht: tallinn-saaremaa
Confimine confimiseks aga kas keegi seletaks emakeeles lahti kalibreerimise põhitõed ja järjekorra. Kindlasti on seda tehtud juba 100 ja enam korda aga kogu foorumit läbilugeda pole aega.
Tänud juba ette


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 16:02 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Joodad nupu ja kontrolllambikese õigesse kohta, võtad sensori sumpast välja ning paned süüdet ja lased sensoril soojeneda. Seejärel hoiad nuppu kolm sekki all. Nupp ei tee muud kui laseb kalibreerimise juhtme massi, mida saad ka nuputa teha :) Süüde välja ja 30 seki pärast on sensor töövalmis.
Tõlgitud otse manualist :-D

Kui sensor ei taha sumpast välja tulla, siis siin tekitasin kunagi väikese arutelu viewtopic.php?f=1&t=1606&start=375

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 18:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ja siis mingi lahe säga vajutab igaks juhuks seda ägedat nuppu armatuuris kui selja pöörad ja voilaa, juba oledki jälle sensorit välja keeramas ja kalibreerimas :-D Vibla puhul ehk lihtsam, ta reisijaid vast oma autoga ei vea, aga ühiskondlikus pillis oleks mõistlik nupp kas panemata jätta või ära peita.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 20:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Soe soovitus, ärge pimesi 1:1-ele kõiki manuale ka uskuge.
Mina soovitan selle musta juhtme korralikult kinni teipida ja nupu koos led-iga sinna samasse karpi jätta kust ta pärit on.
Ledi võib muidugi suure vajaduse korral kuhugi installida, sealt näeb error koodi, kui midagi juhtuma peaks.

Kalibreerida saab asja alati ilma nuputa sama moodi nagu esmane kalibreerimine käib.
Ehk siis kui esimest korda installida kontroller, siis peab ilma andurita süüte ~20s sisse keerama, see tühjendab eelneva kalibratsiooni.
Nüüd jätta lambda vabasse õhku ning ühendada pistik ära ja siis keerata süüde sisse ~3 minutiks.
Sel ajal toimub heater calibration ja automaatselt otsa tehakse ka free air calibration.
Nüüd on asi kalibreeritud ning seni kuni ei keerata süüdet sisse kui andur on lahti ühendatud ei juhtu selle kalibratsiooniga ka midagi.
Ehk andurit summutisse installides veendu, et ei keeraks kogemata süüdet sisse kui andur veel ühendatud pole.
Vastavalt vajadusele saab sama moodi suvalisel ajal kontrollerit uuesti kalibreerida.
Nii kui andur kontrolleri küljest lahti on ja süüde sisse keerata kustutatakse kontrollerist eelnev kalibratsioon.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 20:49 
Eemal

Liitunud: 24.06.2007 11:05
Postitusi: 34
Asukoht: tallinn-saaremaa
No niii.
Kuna tegu on kähkusõidu autoga tegin nii nagu M-Tech kirjutas. Kuna masin pole 2 nädalat töötanud jätsin anduri paugutorust väljakeeramatta aga tegin enne suruõhuga lihtsalt "torupuhastust". ASI TOIMIB.
Algul vilgub (soojenemise aeg) 7,4 ja kui asi starteriks valmis põleb kellal mingi 22,3 . Tegin siis mootorile hääled ja asi liikus kohe 10,8-13,1 vahel. Tean, et mul segu rikas aga eks kui torud saab tühjaksvajutada saab teada mis tegelikult toimub. 45-stel Weberitel saab hakata nüüd düüse vahetama.

Tänud


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.09.2011 21:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaata, et kellale kontrollerist väljund ikka õigesti progetud oleks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2011 20:49 
Eemal

Liitunud: 24.06.2007 11:05
Postitusi: 34
Asukoht: tallinn-saaremaa
Järgmine jama majas.
Sain asja korrax jonksu ja mõtlesin, et eks Riias vaatan mis asi teeb. Aga oh üllatust. Riias lükkasin auto treilalt maha ja mõtlesin, et panen käima. Süüde sisse ja vaatan siis segukella. Vilkuv 7,4 ja ei mingit muud toimetamist. Mõtlesin, et laadna teen hääled. Tegin ja ikka ei mingit muutust. Vilkumine lõppes aga ikka 7,4. Jätsin selle teema sinnapaika ja sõitsin oma sõidud ära. Täna, pea kuu aega hiljem hakkasin teemaga uuesti tegelema ja oh üllatust. Mitte kumbki lamda ei soojene. Hetkel jäi selline tunne, et LC-1 ei lase lamdale toitevoolu peale. Võtsin siis kontrolleri lauapeale ja panin uuesti vaba (tutika) lairiba taha, toitevoolud külge ja ei mitte mingit muutust. On kellelgi mingit inffi või seletust asja kohta väljapakkuda.

2 käivitust ja asi tüma???????
Ei tahaks uskuda.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.10.2011 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ei ole endal ~20 komplekti paigaldusel kordagi sellist kala esinenud.
Panid sa massid korralikult kinni? Kui alla aasta möödas ostust, siis saada garantiisse.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2011 11:48 
Eemal

Liitunud: 24.06.2007 11:05
Postitusi: 34
Asukoht: tallinn-saaremaa
Kus ma saadan, Bomchi teema?
Ega keegi pole kursis LC-1 väljundite või lamda sisendi pin-ide skeemiga.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2011 12:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Garantii on tootjapoolne, aga ei hõlma postikulusid. Enne peaks kindlaks tegema, kas on vidin läbi või "Isetegi" hoopis süüdi. Uutel MTX digijunnidel oli küll mingi kala küljes, tuttaval vahetati ka ümber. Vanade DB kittidega pole minuni veel kaebusi jõudnud, ka paarikümne ringis neid käest läbi käinud.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2011 14:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
vibla kirjutas:
... Võtsin siis kontrolleri lauapeale ja panin uuesti vaba (tutika) lairiba taha, toitevoolud külge ja ei mitte mingit muutust. ...


Küsiks igaks juhuks, et kuidas laua peal toite organiseerisid? Ise ei saanud ka ükskord laual tööle ja selgus et liiga nõrka toiteallikat kasutasin- pinge langes liiga maha. Hiljem akutrelli akuga proovides sain tööle.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11