Muutuva takistusega reostaat-TPS

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Raceboy kirjutas:... vaja on aga muutuva takistusega varianti.
Pani mõtlema mida annab tps-i reostaat juurde. Süüte ja kütuse tabel on manifold pressure järgi. Igasugused kütuse rikastamised ja derikastamised mis muutuva siibri asendist on tingitud peaks saama ka manifold pressure järgi paika panna. Vaja vist on tühikäigu mootori jaoks? Ning overrun fuel cuti jaoks, mootoriga pidurdades ei ole vaja kütust silindrisse pihustada.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Vaid MAPi järgi (ilma TPSita) seadmist ei peeta heaks praktikaks. Samuti ei saa ju Alpha-N mape ilma TPS-ita teha, see aga on tihti vägagi õigustatud lahendus.
Acc. enrichment töötab TPS-i järgi seatuna veidi erksamalt, kui puhtalt MAP-i järgi ja overrun fuel-cut'i funktsioon jääb jah ka kasutamata. See on tegelikult väga mõnus featuur, sest mootoriga pidurdus on ju hoopis parem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Kuna juba TPSist juttu, siis mul on üks loll küsimus: kas kuskilt saab mingit TPS-i, mis oleks ühest küljest ilmastiku eest veidi paremini kaitstud kui suvaline reostaat, aga samas ei maksaks 2000 krooni?

Oleks hädasti tarvis sellist.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paljude autode originaalid.
Hind on neil odav kahjuks küll kasutatud peast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Lisaks veel selle et minu tähelepanek näitab et reostaadiga tps id on automaatkäigukastiga autodel :) ise sain küll manuaalkäigukastiga nissan 200sx´ilt millel 2 pistikut ja 1 neist ühendamata ilmselt manuaalkasti tõttu ja sealt saingi muutuva takistuse kätte. Võta tester kaasa ja mine lamutusse mõõtma raha küsivad ~100-300.-
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Jesper kirjutas:Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
www.trigger-wheels.com 25 inglise naela :roll:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Jesper kirjutas:Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
sauelt siimu käest sain mina. enamus uutel on see peal. võtad testri kaasa paned klemmidele keerad kui toimib siis toimib. kuna ma ise selle maha keerasin ja siimul "põlengu päeva" ale oli ei pidanud raha välja käima ei usu eriti, et ta tavapäeval üle 50-75 eegi küsib selle eest
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.
näiteks bmw m20 ja m30 mootoril sõltub see käigukasti tüübist. ei pea mingit aretustööd tegema vaid on bolt-on. pluss veel tehase poolt ette nähtud, järelikult töökindlam kui isearetatud variant- näiteks veekindlam ühenduskoht gaasiklapiga
Vasta