Pani mõtlema mida annab tps-i reostaat juurde. Süüte ja kütuse tabel on manifold pressure järgi. Igasugused kütuse rikastamised ja derikastamised mis muutuva siibri asendist on tingitud peaks saama ka manifold pressure järgi paika panna. Vaja vist on tühikäigu mootori jaoks? Ning overrun fuel cuti jaoks, mootoriga pidurdades ei ole vaja kütust silindrisse pihustada.Raceboy kirjutas:... vaja on aga muutuva takistusega varianti.
Muutuva takistusega reostaat-TPS
Vaid MAPi järgi (ilma TPSita) seadmist ei peeta heaks praktikaks. Samuti ei saa ju Alpha-N mape ilma TPS-ita teha, see aga on tihti vägagi õigustatud lahendus.
Acc. enrichment töötab TPS-i järgi seatuna veidi erksamalt, kui puhtalt MAP-i järgi ja overrun fuel-cut'i funktsioon jääb jah ka kasutamata. See on tegelikult väga mõnus featuur, sest mootoriga pidurdus on ju hoopis parem.
Acc. enrichment töötab TPS-i järgi seatuna veidi erksamalt, kui puhtalt MAP-i järgi ja overrun fuel-cut'i funktsioon jääb jah ka kasutamata. See on tegelikult väga mõnus featuur, sest mootoriga pidurdus on ju hoopis parem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Paljude autode originaalid.
Hind on neil odav kahjuks küll kasutatud peast.
Hind on neil odav kahjuks küll kasutatud peast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lisaks veel selle et minu tähelepanek näitab et reostaadiga tps id on automaatkäigukastiga autodel ise sain küll manuaalkäigukastiga nissan 200sx´ilt millel 2 pistikut ja 1 neist ühendamata ilmselt manuaalkasti tõttu ja sealt saingi muutuva takistuse kätte. Võta tester kaasa ja mine lamutusse mõõtma raha küsivad ~100-300.-
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
www.trigger-wheels.com 25 inglise naelaJesper kirjutas:Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
sauelt siimu käest sain mina. enamus uutel on see peal. võtad testri kaasa paned klemmidele keerad kui toimib siis toimib. kuna ma ise selle maha keerasin ja siimul "põlengu päeva" ale oli ei pidanud raha välja käima ei usu eriti, et ta tavapäeval üle 50-75 eegi küsib selle eestJesper kirjutas:Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
näiteks bmw m20 ja m30 mootoril sõltub see käigukasti tüübist. ei pea mingit aretustööd tegema vaid on bolt-on. pluss veel tehase poolt ette nähtud, järelikult töökindlam kui isearetatud variant- näiteks veekindlam ühenduskoht gaasiklapigaSee, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.