Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 06.04.2020 2:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 21:51 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
Raceboy kirjutas:
... vaja on aga muutuva takistusega varianti.


Pani mõtlema mida annab tps-i reostaat juurde. Süüte ja kütuse tabel on manifold pressure järgi. Igasugused kütuse rikastamised ja derikastamised mis muutuva siibri asendist on tingitud peaks saama ka manifold pressure järgi paika panna. Vaja vist on tühikäigu mootori jaoks? Ning overrun fuel cuti jaoks, mootoriga pidurdades ei ole vaja kütust silindrisse pihustada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2006 11:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2242
Asukoht: Tartu
Vaid MAPi järgi (ilma TPSita) seadmist ei peeta heaks praktikaks. Samuti ei saa ju Alpha-N mape ilma TPS-ita teha, see aga on tihti vägagi õigustatud lahendus.
Acc. enrichment töötab TPS-i järgi seatuna veidi erksamalt, kui puhtalt MAP-i järgi ja overrun fuel-cut'i funktsioon jääb jah ka kasutamata. See on tegelikult väga mõnus featuur, sest mootoriga pidurdus on ju hoopis parem.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2006 16:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Kuna juba TPSist juttu, siis mul on üks loll küsimus: kas kuskilt saab mingit TPS-i, mis oleks ühest küljest ilmastiku eest veidi paremini kaitstud kui suvaline reostaat, aga samas ei maksaks 2000 krooni?

Oleks hädasti tarvis sellist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2006 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4613
Asukoht: Tallinn
Paljude autode originaalid.
Hind on neil odav kahjuks küll kasutatud peast.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.12.2006 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2828
Asukoht: tartu
Lisaks veel selle et minu tähelepanek näitab et reostaadiga tps id on automaatkäigukastiga autodel :) ise sain küll manuaalkäigukastiga nissan 200sx´ilt millel 2 pistikut ja 1 neist ühendamata ilmselt manuaalkasti tõttu ja sealt saingi muutuva takistuse kätte. Võta tester kaasa ja mine lamutusse mõõtma raha küsivad ~100-300.-

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2006 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2006 1:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2242
Asukoht: Tartu
See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2006 10:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2828
Asukoht: tartu
Jesper kirjutas:
Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
www.trigger-wheels.com 25 inglise naela :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2006 12:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Jesper kirjutas:
Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.


sauelt siimu käest sain mina. enamus uutel on see peal. võtad testri kaasa paned klemmidele keerad kui toimib siis toimib. kuna ma ise selle maha keerasin ja siimul "põlengu päeva" ale oli ei pidanud raha välja käima ei usu eriti, et ta tavapäeval üle 50-75 eegi küsib selle eest


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.12.2006 14:09 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.


näiteks bmw m20 ja m30 mootoril sõltub see käigukasti tüübist. ei pea mingit aretustööd tegema vaid on bolt-on. pluss veel tehase poolt ette nähtud, järelikult töökindlam kui isearetatud variant- näiteks veekindlam ühenduskoht gaasiklapiga


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11