Tere turbohuvilised!
Pöördun Teie poole,et natuke abi saada opeli c20ne mootorile MS paigaldamisega. Nimelt sai tellitud ms-II v3.0 koos stim kitiga. Stim olen jõudnud juba kokku joota, kuid aju enda kallale ei ole veel julgenud asuda. Nimelt hirmutavad mõned modifikatsioonid,mis tulenevad mootori anduritest. Mootor on suht stock ja on plaanis tööle saada vabalthingavana.
Autodatast uurisin c20ne andureid ja sain aru, et kõik on kasutatavad MS tööks.
1) pöörded saab vändaandurilt, mis signaali iseloomult peaks olema VR?
2) TP(gaasiklapi asendiandur) on 3klemmiline ehk muutuva takistusega, peaks olema jällegi kasutatav?
3)tühikäigumootor IAC, ehk tuleb manuali järgides ühendada S12C-JS9 + veel 4 jumperit, et saada signaal DB-37sse?
4)süüde tuleb orginaal jagajaga, ehk tuleb teha vaid üks jumper JS10-IGN ja on süütepoolile minev signaal olemas?
5) sisseimatava õhu andur samuti õhulugejas olemas, tuleb lihtsalt uus koht leida.
Ei taha, et keegi peaks nüüd c20ne andurite hingeelu uurima hakkama. Kuid kindlasti on siin inimesi, kes MS-ga juhtinud c20ned ja oskavad öelda kas ma olen õigel teel.
Paar küsimust asjaga seaonduvalt veel:
1) Ega odava otsa 25w jootekolb komponentidele liiga ei tee, või tuleks kasutada siiski lisaks nö niiske lapi tehnikat jootmisel,et soojust paremini ära juhtida?
2) Läpparil serial DB-9 porti pole, ehk tuleb USB adapter soetada. Osta.ee müügil üks hinnaga 7.99Eur
http://www.osta.ee/15424055, kas ajab asja ära, või tuleb vaadata ELFA-s müüdavate 20-30Eur poole?
Tänan!