Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.04.2024 23:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.01.2011 13:51 
Eemal

Liitunud: 06.01.2010 16:27
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
on keegi praktikas jõudnud ühe või teise eelistamisele? Või oleneb see silindrite arvust, et R4-l pole vahet?
Täpsustav küsimus: kas R4 (1-3-4-2) bank-pritsel peaksid pihustid olema gruppides 1&2+3&4 või 1&3+2&4?

_________________
rats


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.01.2011 20:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
4-silindrilise puhul reaalselt suurt vahet ei ole, mis järjekorras kaks korda pihustada (küll on aga märgatav vahe 1x vs (2x või 4x) pihustamisel).
Samal teemal on diskuteeritud: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=840&p=64930#p64930

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2011 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Kui võimalik, siis pane eraldi - elektrilisüsteemi tuleb vähem müra. Võimalik, et ka trassis kütterõhu "müra" väiksem.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11