Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 20:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: KMS - omadused
PostitusPostitatud: 07.06.2006 16:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Täisprogrammeeritavad KMS ajud on toodetud Hollandis. Aju on universaalne ning sobib paigaldamiseks nii tänava- kui võistlustehnikale, aga ka mootorratastele.
Süsteemi müüme ainult koos paigalduse ja seadistamisega ! Seadistamiseks kasutame KMS kiiretoimelist lairiba-lambda süsteemi. KMS lairiba süsteem on saadaval ka eraldi, kui soovitakse selle püsivat paigaldust ning mõningate lisafunktsioonide juhtimist läbi KMS aju.
ES-Tuning

Aju tähtsaimad omadused ja funktsioonid:
-kuni 8 kõrgeoomise pihusti juhtimine, muud pihustid läbi lisadriveri
-süütekanaleid 3+2 (aux out), wastespark otse 4sil süütepooliga, 6sil mootoril läbi lisadriveri
-boost-control. eraldi seadistatav ka overboost funktsioon
-pöörete piiraja (pehme ja vahetu)
-pöörete signaali väljund tahhomeetrile
-3tk vaba väljundkanalit ( ventilaatorid, lisapumbad, hoiatussignaalid, shiftlight, vesipritse, nitro aktiveerimine jne. väga paindlik ja mugav !)
-1tk analoog sisendkanal (teine lambda, käigu andur jms)
-tava või lairiba lambda closed-loop, segude korrigeerimiseks
-automaping
-power shift (seadistatav süütekatkestus käiguvahetuseks, aktiveerimine lisanupult)
-launch control (seadistatav pöörete piiraja optimaalseks stardiks, lisaks lisarikastus ja süütenurkade korrigeerimine turbo spool-upi parandamiseks, aktiveerimine lisanupult)
-koormus läbi rõhuanduri (MAP) või õhulugeja (MAF)
-enamus tootjate trigger jaotused. Väntvõlli anduri puudumisel või mittesobival jaotusel paigaldame KMS trigger süsteemi.
-seadistamine "lennult" (töötava mootoriga)
-vigade salvestamine mällu, süsteemi testimine
-safe mode seaded olukordadeks, kus andurite andmed väljaspool määratud piire.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.05.2007 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
BMW635 custom kompressor kitiga, auto aastast 1988, laaderõhk 0.9bar, vahejahutus puudub. Kasutatud KMS aju. Dynograafik rattanumbritega:

Pilt

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2007 10:42 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kuhu kanti paigaldus- ja seadistushinnad jäävad, koos süsteemi endaga?

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.05.2007 11:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
hents99 kirjutas:
Kuhu kanti paigaldus- ja seadistushinnad jäävad, koos süsteemi endaga?


kui midagi muutunud ei ole siis seade koos paigaldusega on 25000eek
sinna sisse vist läheb see kah et saab lihtsalt sõitva auto? seadistus tuleb eraldi juurde...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.05.2007 15:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Nissan 200sx S13 ca18det, KMS mootorijuhtimine ja süütesüsteem. Dünograafik rattanumbritega:
Pilt

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Viimati muutis Samvel, 20.09.2007 1:32, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.05.2007 21:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
VW VAG 1.8T. 750cc low imp, 4* COP, 1.65bar boost, 98 bensiin, KMS mootorijuhtimine. Rattanumbrid:
Pilt

Sama tehnika uuesti dynotud parema kütusega, kõrgema boostiga ja lisaks nitroga (pruun graafik).
Pilt

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.05.2009 10:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Samvel, võib-olla tead/mäletad veel midagi selle Tehtud Töö kohta, mida ma võiks teada. Nissan 200sx 1.8T, KMS management, jutt käibki konkreetse masina kohta.

Uurisin natuke ja tekkisid mõned väiksed kahtlused...
Kuulsin, et KMS ei toeta standartset lairiba-lambda-andurit. Aga...
KMS kodulehekulg ja User manual kirjutas:
This engine management system also offers a complete air fuel ratio feedback control (lambda control) for most common types of oxygen sensors (Wideband/standard). When used with a KMS Wideband Controller (either with or without dashboard display) the system offers very fast closed loop control of the fueling.
Loen välja, et toetab enamus andureid, aga kui kasutada KMS WB kontrolleriga, saab ka kiire "closed-loop"juhtimise.
See on loodetavasti reklaami BS, sest
User manual kirjutas:
Use Lambda sensor: Determines which oxygen sensor is accessed for feedback control:
1 = standard A/F ratio feedback channel
2 = The analogue A/F ratio feedback channel
...
If a controller or sensor not listed in the menu is used, you can calibrate them manually. In this case you select "user defined controller/sensor" and then the function "lambda scaling" to corellate the oygene sensor output voltages to the various air fuel ratios
Saan ma õigesti aru :?: Et kui tahan hakata kasutama Target ja Correction tabeleid ja Closed-Loop-Control'it mu PLX WB kontrolleriga, siis valin Options \ HW conf'ist
* AUX Input=ON,
* AUX Level=A/F
ja Options \ Lambda sensor aknast valin
* User defined-controller
* Lambda scalingu alt täidan mV / AFR tabeli
* sätin kõik tõised Lambad settingud.

Või kas on mõni neist valikutest juba tegelikult samas skaalas (lineaarne 0-5V / 10:1-20:1)) :?:

"Engine Load Sensor". Saab valida põhimõtteliselt TPS, TPS+MAP. Turbomootori puhul loomulikult TPS+MAP. Aga manualis käiakse sellest väga kiirelt üle.
Tsiteeri:
The air fuel ratio feedback control (lambda control) and charge (boost) pressure control functions via the throttle position and is, therefore, assigned to Engine load 1. However, injection/ignition mapping of turbo-charged engines must be corelated to the MAP/MAF sensor (Engine load 2).

Kas ongi lihtsalt nii, et kui on valitud TPS+MAP, siis INJ ja IGN mäppide (+afr correction map) veerud on MAP anduri kogu skaala jagatud 16'eks, ja TPS'i kasutatakse ainult "Closed loop"i ja "Kiirenduspumba" juures :?:

Saan aru, et kaabel on tavaline serial kaabel - ehk põhimõtteliselt läpakas taha ja võiks hakata asjaga tutvuma.

Esmane mulje funtsionaalsuse kohta vs MegaS'iga on see, et kõik on suht minimaalne - täpselt niipalju kui vaja + veel natuke. Näiteks: külmkäivitusel on 4 ise-määratavat temperatuuri vs 10 fix-tempi MS'il.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.05.2009 9:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Astrona kirjutas:
jutt käibki konkreetse masina kohta.

sellelt lingilt ei saa aru milline s13, oleme neid lausa 3tk KMSga teinud.

Astrona kirjutas:
Kuulsin, et KMS ei toeta standartset lairiba-lambda-andurit.

Nagu ikka, WB läbi kontrolleri. Kunagi proovisime Lc-1 ja ei saanud kogu vahemikus päris õigeks näitu. Kõige paremini töötab KMSi enda WB mida on saada displeiga (millel paar lisafunktsiooni) ja ilma (lihtne kontroller).

Astrona kirjutas:
kui kasutada KMS WB kontrolleriga, saab ka kiire "closed-loop"juhtimise. See on loodetavasti reklaami BS...

CLC on täiesti olemas ja toimiv nii STD kui WB signaaliga.

Astrona kirjutas:
Et kui tahan hakata kasutama Target ja Correction tabeleid ja Closed-Loop-Control'it mu PLX WB kontrolleriga.

Pead ise proovima kui hästi KMS/PLX omavahel sobivad...

Astrona kirjutas:
Turbomootori puhul loomulikult TPS+MAP. Aga manualis käiakse sellest väga kiirelt üle.

Loogiline

Astrona kirjutas:
Kas ongi lihtsalt nii, et kui on valitud TPS+MAP, siis INJ ja IGN mäppide (+afr correction map) veerud on MAP anduri kogu skaala jagatud 16'eks

Baaskaardid on main load järgi. Main load võib olla TPS või MAF/MAP.
Load on jagatud 16ks (NB! TPS ei ole lineaarne), väärtused vastavalt anduri kalibreeringule.

Astrona kirjutas:
Saan aru, et kaabel on tavaline serial kaabel - ehk põhimõtteliselt läpakas taha ja võiks hakata asjaga tutvuma.

Correct

Astrona kirjutas:
Esmane mulje funtsionaalsuse kohta on see, et kõik on suht minimaalne - täpselt niipalju kui vaja + veel natuke.

Väga lihtne ja toimiv aju. Ideaalne süsteem asjade õppimiseks.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2009 9:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Tänx konkreetse vastuse eest - täpsustan natuke veel.
Samvel kirjutas:
Astrona kirjutas:
jutt käibki konkreetse masina kohta.
sellelt lingilt ei saa aru milline s13, oleme neid lausa 3tk KMSga teinud.

http://www.es-racing.ee/?action=jobsdone.view&id=74 See masin mis piltidel, Riho punane S13.
Mäletad äkki, kas tal on pihustid ühe või kahe väljundi peal ja ega ajule parooli peale pole pandud :) jms?

Samvel kirjutas:
Astrona kirjutas:
kui tahan hakata kasutama Target ja Correction tabeleid ja Closed-Loop-Control'it mu PLX WB kontrolleriga.
Pead ise proovima kui hästi KMS/PLX omavahel sobivad...
Küsimus on siis vist WB viivituses ja WB kalibreerituses?
Kas LC1'ga kulutasite aega ka SampleRate tabelile, kus saab vist lambda viivitusi määrata. Ja kas proovisite ka "Allowed band for correction map:" = Level 2?
Tsiteeri:
rough correction map is therefore created


Samvel kirjutas:
Astrona kirjutas:
Kas ongi lihtsalt nii, et kui on valitud TPS+MAP, siis INJ ja IGN mäppide (+afr correction map) veerud on MAP anduri kogu skaala jagatud 16'eks

Baaskaardid on main load järgi. Main load võib olla TPS või MAF/MAP.
Load on jagatud 16ks (NB! TPS ei ole lineaarne), väärtused vastavalt anduri kalibreeringule.

Aga kas "main load" on "Engine load 1" ja tps on 2,
või on see MainLoad mingi kombinatsioon MAP x TPS. Teisisõnu, kas tabelid on RPM vs MAP või RPM vs MAP/TPS? Loodetavasti ikka RPM x MAP. Kuigi ega erilist vahet pole, kui datalogimiseks kasutada sama aju, mitte vemsi kella vms :), kuna siis ju logis konkreetne load kirjas.

"Analog AUX input voltage" variantides on EGT ja WB, aga kui tahan mõlemat logida, siis kas
0-5V WB panen siis "Analog AUX input voltage" külge ja
EGT kontrolleri väljundpinge lükkan siis "Analog AUX input" peale ja saab teoorias midagi logida?

Kui tabeleid käigult muuta, siis kõik seadistamine kohe toimib ja ei pea eraldi "programmeerima" et muudatused aktiveeruks? Kas hakkab vahele kah jätma kui uusi andmeid sisse laetaks vms?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.05.2009 21:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Mul on selline tunne, et sa pole softi vaadanudki. Installi endale soft ja uuri natuke ise, paljud küsimused kaovad kohe ära. Samuti enamus asju saab kõige paremini selgeks ise proovides ja tehes. Mul ei ole raske sulle vastuseid anda, kuid lihtsamad asjad võiks ise endale selgeks teha.
KMS/Lc-1 - juba kirjutasin milles oli probleem, sample rate ei olnud mureks.
Main load - ise valid softist mida soovid selleks kasutada.
Sellel KMS süsteemil ei ole datalogi.
Seadistada saab lennult, ehk töötava mootoriga. Muudatused toimivad kohe kui üles laetud. Selleks et muudatus jääks ajusse ka peale süüte väljalülitamist on lisaks vaja salvestada. Kas peab vahele jätma või?

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2009 18:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Samvel kirjutas:
Mul on selline tunne, et sa pole softi vaadanudki. Installi endale soft ja uuri natuke ise, paljud küsimused kaovad kohe ära. Samuti enamus asju saab kõige paremini selgeks ise proovides ja tehes. Mul ei ole raske sulle vastuseid anda, kuid lihtsamad asjad võiks ise endale selgeks teha.
KMS/Lc-1 - juba kirjutasin milles oli probleem, sample rate ei olnud mureks.
Main load - ise valid softist mida soovid selleks kasutada.
Sellel KMS süsteemil ei ole datalogi.
Seadistada saab lennult, ehk töötava mootoriga. Muudatused toimivad kohe kui üles laetud. Selleks et muudatus jääks ajusse ka peale süüte väljalülitamist on lisaks vaja salvestada. Kas peab vahele jätma või?
Sain masina koos KMSiga mõni päev tagasi. Pole kõike jõudnud. Kui softi installisin, et enne juhtme taha lükkamist asjaga tutvuda, siis soft tegi kõik nupud halliks ja kisas loomulikult "offline", ning hakkasin google, manuali ja foorumi abi edasi uurima. Just hetk tagasi avastasin, et kui seal softis midagi klikkida, ja vajutada "stay offline" siis nupukesed aktiveeruvad, ja saabki juba asja näppida kah, sorry tüütute küsimuste pärast :)
KMS'i softiga tuli kaasa "KMS Datalog" soft. Ja kuna üle seriali ju näidud saadetakse enivei, siis ma ei näe põhjust miks datalogimine ei peaks töötama.
MD35 feature'de all mainitakse 4MB logimist, aga see on sisemine-logimine. Läpakaga võiks ikkagi ka MD25ga saada. Proovin varsti järgi, kui saan aega lambda külge panna.

Ei saand ikkagi päris aru, miks LC1'ga jäi "näit mitte päris õigeks". Kas "Lambda Scaling" tabeliga ei viitsinud jännata, et kalibreerida andurit nii nagu kms tahax? Kalibreeringuks oleks mul vaja muidugi kõrvale usaldusväärsemat lambda näitu - korra dünos käia vms.
Dataloggingut olekski mul vaja selleks, et kui sellest sisseehitatud Correction süsteemist ei piisa.
Main load'i kohta lugesin kah lõpuks manualist välja, et kui valin Main loadiks TPS + MAP, siis kütuse ja süüte tabelites kasutatakse ainult MAP'i ja ei kombineerita midagi. Nissani ajus näiteks on Load kombineeritud sõltuvuses MAF'ist ja RPM'ist, nii et kütuse tabeli 1 telg on RPM ja teine telg on MAF/RPM. Antud ajul siis praktiliselt sama tabel MS'is :)

Aga noh, eks "hands-on"iga saab kõik selgeks eriti kui aju-sisene self correction kah toimib. Siis käsitsi vaja vaid süüdet timmida.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2009 1:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Väääga offtopic, aga kas sa võiks selle auto rahule jätta, kõik toimib ju? Su eelmised kogemused ei ole just hästi lõppenud ja see on kogetud inimese poolt juba seadistatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2009 11:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Motary1 kirjutas:
Väääga offtopic, aga kas sa võiks selle auto rahule jätta, kõik toimib ju? Su eelmised kogemused ei ole just hästi lõppenud ja see on kogetud inimese poolt juba seadistatud.
See on alusetu mölisemine ja offtopic, üldse kahtlesin, kas vastan. Masin mille MS'iga seadistasin lõppes saalega. Punasel nissanil kah saale, ja tumedal pilli oli lõpus ST3 kus segu panin paika, aga süüdet usaldasin liiga palju - oli liiga hiline - horshami bläkk (nüüd neil lehel üleval, et keerake staatilist 5deg varasemaks) - oleks pidand sellest kah üle käima,
EDIT: OMC2008 miilisõit ei andestanud ja praeguse KMS'is oleva seadistusega olevat sama lugu olnud OMC2007. Horshami ST3'el on 1.5bar@>6000RPM 20 kraadi(+5?), KMSis hetkel 16deg. Endal tundus parim 23-24 kraadi

Topic'usse kah:
Eile tekitasin autole tühikäigu ja overrun-fuel-cuti - enne suri fooritaga välja ja külmalt pidi hoidma 2 minutit gaasi - väga mõnus kasutaja-liides, ja üldse nii kui midagi puudud, on kohe tunda, et asi liigub paremuse poole. Tühikäigu kütusekulu langes ~40%. Timmida veel kogu cruise ja spooli-ala süüde ja segu.
Mul rohkem küsimusi pole - väga hea aju, õppimiseks liiga lihtne :), oleks vaid odavam, soovitaks kõigile.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Viimati muutis Astrona, 02.07.2013 19:09, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.05.2009 20:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
KMS Datalogger programm ei osanudki midagi MP25'ga teha, ja töötab väidetavalt ainult MD35 sisemise dataloggeriga.
Ka netist ei leidnud ühtegi programmi, mis oskaks sellest serialist midagi välja lugeda. Tundub olevat marketingi nipp. Ja kuna ka serial protokollist ei räägita, siis nii jääbki. Õnneks dataloggingu asendab praktiliselt Correction tabeli genereerimine - ja lihtsust silmaspidades on see suht ideaalne.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.05.2009 0:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
Tegemist ei ole mingi nipiga. Keegi pole kuskil reklaaminud, et MP25 on datalogiga. Seda kirjutasin sulle ennem juba !
Ise olen ainult paar korda "proovinud" seda Correction tabelit ning minu jaoks see ei toiminud nii nagu oleksin oodanud. Samas dynos steady state pole seda funktsiooni katsetanud...

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11