TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Megasquirt
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=840
47. leht 48-st

Autor:  jargo [ 24.09.2016 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Kas keegi on kasutanud ka Tunerstudio analyze live versiooni ja sellega kaarte kohendanud.
Kuidas tulemus on olnud?

Autor:  jeff01 [ 25.09.2016 9:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Minumeelest võtab see kauem aega ja vahepeal rikub ka kaardi ära kui lambda viivitus jne pole ideaalselt määratud.
Pmt ei kasuta.

Autor:  murjam [ 25.09.2016 19:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Ma kasutan seda funktsiooni pidevalt. Aga loomulikult - nagu minu arvates ka muude autotune'idega - annab see lihtsalt hea põhja, mille pealt käsitsi lõplikku lihvi anda. Oluline seade, mida seal muuta on see, kui "raskelt" ta kaarti muudab. Täiesti mööda kaardi puhul saab korraks peale panna "easy", põhiline töö on "normal" režiimis ning mõnikord aitab fine-tune'le kaasa ka "hard" režiim.

Kui mootor ühes tabeli alas piisavalt pikalt püsib, saab autotune'iga segu paika küll (k.a TunerStudio autotune): kiirendused, kruise jne. Kindlasti ei saa autotune'iga ideaalselt paika vaid korraks esinevaid tabeli alasid, järske gaasivajutusi madalal pöördel ning ka gaasiklapi sulgumine kõrgemal pöördel teeb tabelile natuke liiga.

Autor:  jeff01 [ 25.09.2016 20:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

murjam kirjutas:
Ma kasutan seda funktsiooni pidevalt. Aga loomulikult - nagu minu arvates ka muude autotune'idega - annab see lihtsalt hea põhja, mille pealt käsitsi lõplikku lihvi anda. Oluline seade, mida seal muuta on see, kui "raskelt" ta kaarti muudab. Täiesti mööda kaardi puhul saab korraks peale panna "easy", põhiline töö on "normal" režiimis ning mõnikord aitab fine-tune'le kaasa ka "hard" režiim.

Kui mootor ühes tabeli alas piisavalt pikalt püsib, saab autotune'iga segu paika küll (k.a TunerStudio autotune): kiirendused, kruise jne. Kindlasti ei saa autotune'iga ideaalselt paika vaid korraks esinevaid tabeli alasid, järske gaasivajutusi madalal pöördel ning ka gaasiklapi sulgumine kõrgemal pöördel teeb tabelile natuke liiga.


Ja see pole reaalselt kordades ajamahukam? Ju mul siis arvuti aeglane kuid autotune tundub ajaraiskamisena kuna see võtab lihtsalt meeletu aja võrreldes käsitsi muutmisega. Kui niikuinii on pikem sõit ees ja viitsid pooliku seadega ringi sõita siis ehk aga ka sel juhul pole miskipärast viitsinud :roll:

Tavaliselt seon auto rullile kinni ja muudan kogu tabelit või req fueli niipalju, et enamvähem keskelt käiks, siis tirin cruise üle tabeli lahjemaks ja siis wot ala lambda 0.7messe ja siis panen alles mõõtma ja hakkan finetunet tegema kuid 90% ulatuses käib tabel paika ju 10 minutiga. Sinnamaani teed käsitsi ja siis autotune? Vähemalt tunerstudio autotune tundub ikka way liiga aeglane et sellega põhja teha. Millalgi võiks muidugi proovida miski pikema niikuinii plaanis oleva tripiga finetune teha...siis ei peaks vähemalt puutaga seguga ringi sõitma ja küünlaid või kolbe tapma. Boosti all ka usaldad?

Autor:  murjam [ 26.09.2016 9:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Sõltub muidugi olukorrast kõik (kas alustada päris nullist või on juba segu enamvähem hea). Ma üldiselt teen nii, et panen autotune'i käima ja teen tõmbe, samal ajal segu jälgides (kui on väga nihu, siis muidugi tõmmet lõpuni ei tee). Autotune teeb selle peale mingid korrektuurid, kuid neid on liiga vähe, muidugi. Küll aga näitab autotune muudetud tabel nüüd TunerStudios ilusti kätte, millist tabeli ala oleks vaja lahjemaks keerata (punasega) ja millist rikkamaks (sinisega). Seepeale teengi käsitsi tabeli autotune'i "soovituste" järgi.

2 korda sama algoritmi veel ja tabel ongi 90% valmis.

Kui edasi fine-tune'in näiteks tänava-sõidu muid parameetreid kui kütusesegu, jätan tihti autotune'i "hard" režiimis sisse, et näeksin, milliseid soovitusi ja kui suures ulatuses ta erinevatele aladele pakub. See on nagu ajavõit. Ringi sõites võib-olla jälgisin hoopis midagi muud, aga samal ajal toimub ka segu fine-tune soovituste genereerimine autotune'i poolt. Selleks otstarbeks sobib tegelikult paremini MegaLogViewer-i logi põhjal toimiv autotune funktsioon, aga viimasel ajal pole seda väga kasutanudki, kuna TunerStudio live tööriistaga saab juba kõik aetud.

Autor:  rosco [ 27.09.2016 18:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Ma 2 aastat sõitnud 90% autotunetud map-iga. Üksi lihtsalt sõiduajal kole kehv seadistada. Algul vaakumi alas segud paika, siis vaikselt rõhku näitama mootorile ja segu jälgida. Aegajalt Ok vajutada ja nii saanud endale rahuldava tulemuse. Samuti algul easy peal, siis normal ja lõpuks hard.
WOT saab heaks, cruise ei suuda autotune ideaalseks siluda.

Autor:  psychofox [ 14.03.2017 8:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Sai endale ka hetke emotsiooni ajal MS 2 V3 ostetud kuna klassiku (BMW) L-jetronicuga jändamisest sai lõpuks totaalne villand.
Tegelen hetkel eeltöö ja info kogumisega, lugesin kogu selle mammutteema diagonaalis läbi ja targem veidi juba.
Aga mõned küsimused ikkagi, ehk keegi aitaks algajat.

Aju oli eelmise omaniku väitel 4-sil Audi peal, mul läheks siis vabalthingava BMW M30 juhtimiseks. Kas näiteks süüte või pihustite juhtimise osas on plaadil vaja midagi ringi ka teha (2 sil tuli ju juurde)? Kasutaksin Opeli V6 coilpacki.

Ajuga sain kaasa Cherry hall sensori, samas on mul olemas ka paar B-osa VR sensorit (BMW M30 hooratta jaoks) ning ka mõned BMW ABSi VR sensorid. Millist neist eelistada? Mulle tundub, et seda cherry halli andurit oleks mul ilmselt kõige lihtsam paigaldada, aga kuidas see BMW E32 pealt pärit triggerwheeli pealt lugemisega hakkama saab?

Kas BMW M50 pealt pärinev IAT sensor on ok või peaks ikka seda laiat kasutatud ja reklaamitud GM-i oma kasutama?

Kas oleks mõistlik kasutada vanemaid(madalaoomiseid) pihusteid või juba uuemaid kõrgemaoomiseid?

Autor:  IvarR [ 03.04.2017 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

psychofox kirjutas:
Aju oli eelmise omaniku väitel 4-sil Audi peal, mul läheks siis vabalthingava BMW M30 juhtimiseks. Kas näiteks süüte või pihustite juhtimise osas on plaadil vaja midagi ringi ka teha (2 sil tuli ju juurde)? Kasutaksin Opeli V6 coilpacki.

Ajuga sain kaasa Cherry hall sensori, samas on mul olemas ka paar B-osa VR sensorit (BMW M30 hooratta jaoks) ning ka mõned BMW ABSi VR sensorid. Millist neist eelistada? Mulle tundub, et seda cherry halli andurit oleks mul ilmselt kõige lihtsam paigaldada, aga kuidas see BMW E32 pealt pärit triggerwheeli pealt lugemisega hakkama saab?

Kas BMW M50 pealt pärinev IAT sensor on ok või peaks ikka seda laiat kasutatud ja reklaamitud GM-i oma kasutama?

Kas oleks mõistlik kasutada vanemaid(madalaoomiseid) pihusteid või juba uuemaid kõrgemaoomiseid?


Sõltub mitu süütekivi on ajus
VR sensor sobib ja on lihtsam kasutada
Iat sensor võib olla mille iganes pealt seni kui tead anduri temp/takistuse graafikut ja selle tunerstudios ka paika paned
Kõrgeoomised pihustid meeldivad ms2v3 rohkem kuid on võimalik ka madalaoomiseid kasutada kuigi ei soovita algajal
http://www.msextra.com/doc/pdf/MS2V30_Hardware-3.4.pdf vastab kõikidele su küsimustele juhul kui kasutad viimast firmwaret

Autor:  psychofox [ 11.04.2017 15:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

IvarR kirjutas:
Sõltub mitu süütekivi on ajus


Üks süütekivi on ajus.

Tellisin juba ka siin teemas soovitatud Fairchild isl9v3040p3 süütekivid ära.

Oskab keegi targem öelda, kas need tuleb samuti ühendada nagu Boschi transid, 330ohmine takisti ikka ette?

Autor:  IvarR [ 15.04.2017 12:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

psychofox kirjutas:
Oskab keegi targem öelda, kas need tuleb samuti ühendada nagu Boschi transid, 330ohmine takisti ikka ette?


Takisti tuleb kindlasti ette panna, 330oomine on alustuseks hea kesktee ja toimib enamuste süütekividega kui juhid ühte süütepooli.

Skeemi õigeks ühendamiseks saad mu eelnevas postituses olevast PDF-ist.

IvarR

Autor:  rosco [ 23.06.2017 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

TPS signaalis on müra. Asi ilmselt juhtmestikus, kuigi sensor ground on aju ground pin küljes. Kõik muud massid samuti ühes kohas, otse akul ja tõesti ei taha hakata juhtmestiku uuesti ümber ehitama, kuigi ma ei teagi mis lahendus oleks? TPS signaal eraldi vedada, samas enamasti ju kõigil kõik ühes kimbus ja pole probleeme? Silma jäänud, et kasutatakse takistit signaali pehmendamiseks, mis suuruses see olla võiks? See müra mure juba teise mootori ja kolmanda tps anduriga. Seisva mootoriga ok, töötavaga viskab värelema.

Autor:  Mihkel [ 23.06.2017 16:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Tegeled hetkel ilmselt pseudolahenduse otsimisega.
Pane aju pea mass prooviks otse ploki või kaane külge, kus ta õige koht on.
Lisaks vaata, kas sul on konde sisendpinge silumiseks plaadil boot jumperi asemel?
Mingi logi pilt ka panna on, kus see häire näha?

Autor:  jeff01 [ 24.06.2017 10:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

TPSi tundlikkust saab muidu softis ka veidi vähendada...kuigi jah, ise pigem tõstan seda tavaliselt.

Autor:  jargo [ 13.04.2018 11:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Uurime ka siit veel veidi!
Ajuks MS2 v3
nimelt tekitasin ise endale jama.
Auto on paar aastat ilusti sõitnud,kuid mingi hetk tekkis huvi kontrollida VR anduri polaarsust.
Polnud enne vaadanud.!
Vaatasin,et polaarsus vale.
Tooth loggeri pilt oli siiani selline:
Pilt

Mõtlesin,et ajan asja korda ja muuda asja õigeks!
Vahetasin otsad ringi ja uus pilt selline:
Pilt

Kahjuks aga ei taha auto sellise seadistusega leppida.
käima läheb(süütekraadid paika pandud),kuid kui natukenegi kaasi anda hakkab süüde ujuma. Päris korralikult.!
Juba mingi 1200 pöörde juures hakkab süüdet loopima.
Samas vale polaarsusega oli täitsa paigas.

Videoklipp ka kuidas loobib. kollase noolega on lihtsalt märk rattal!
veidi kaasi andes,hakkab kohe loopima.

Lihtne lahendus on jätta nii nagu enne,kuna sõidab hästi,kuid äkki saame koos asjale mingi lahenduse.
Mingeid asju mida vaadata ja võibolla muuta?
Triggerwheel bmw 60-2
andur bmw originaal
https://www.youtube.com/watch?v=CtJRT8ipypM

Süüteseaded:
Pilt


Kas on mingeid pakkumisi,mida kontrollida,enne kui ma taas selle kokku tagasi laon ja jätan nagu enne oli!

Tänud!

Autor:  jargo [ 14.04.2018 11:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

tegin täna veel loomkatseid.
sain paar teist vr andurit. Bmw omad kuid b-kati jupid. Käima läheb,kuid samamoodi kaasi andes korralikult pöördesse ei lähe ja hakkab paukuma. Ainuke andur millega mootor hetkel lepib,on originaal m50 VR andur,mille polaarsus on graafiku põhjal vale. Sellega käib ilusti lõpuni välja! Süüde on ka ilusti paigas. Eks jätan selle asja nii nagu enne oli.

Teine küsimus!
tahaks minna üle mootorisisesele triggerwheelile! Saaks selle suure lätaka sealt eest ära kaotada ja asendaks korraliku Harmonic Balanceriga.
m52-le sobib ilusti m44 VR vända andur.
vändal mul triggerwheel olemas ja seaded samad nagu m52 suurel triggerwheelil.
Millegipärast ei taha auto sealt üldse käima minna.
tooth logerit vaadates on graafik sama ilus,kui esimese rihmaratta trigeriltki!
Käiates,kui peaks käima minema hakkama,hakkab süüde hästi palju edasi tagasi kõikuma!.....
kuna ratas tunduvalt väiksem ja ikka veel 60-2 hammastega,siis kas peaks selle rattale üle minnes mingeid seadmeid muutma?
võibolla anduri kaugust rattast? mingit tundlikkust? kas ratta suurus iseenesest ka midagi loeb?
MS3 pealt on neid mootorisiseseid triggereid küll käima pandud,kuid äkki MS2 millegipärast nõrgem ja ei suuda liiga väikeste hammastega ratast lugeda.

Mootoriks bmw m52
ajuks MS2 V3

47. leht 48-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/