TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Megasquirt
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=840
44. leht 48-st

Autor:  murjam [ 25.02.2015 1:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Tundub jah suht okei baasseade keskmisele mootorile, mille pealt edasi liikuda.

Pöörete punktid seaks ma sedasi ümber, et 4000rpm kanti jääks rohkem lahtreid. Kui hiljem vaja korrigeerida deto tõttu, toimub see tavaliselt just selles vahemikus. Samuti võid allapoole rohkem lahtreid panna. Üle 5000rpm pole tavaliselt midagi peenelt korrigeerida vaja, võid vabalt panna 1000rpm kaupa.


Kui on tänavaauto, siis kruiisi-alasse võid kindlasti natuke rohkem süütenurka lisada, saad ökomaks (hetkel umbes 15-20°, aga võib olla vabalt +10).

Samuti paneksin tänavaautol tühikäigu ümber lahtrid. Näiteks: üks jääks alla tühikäigu pöörete (700rpm), üks täpselt tühikäigu pöörded (850rpm) ja üks üle tühikäigupöörete (1000rpm). Sedasi saab suht hästi tühikäigu hiljem stabiilseks timmida. Tõsi ta muidugi on, et hea tühikäik on 80% segu küsimus ning süüde nii hullu rolli ei mängigi.

Jaksu!

Autor:  jeff01 [ 25.02.2015 10:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Tühikäigu osas soovitan konstantset süütenurka, selleks on menüüs koht olemas. Minumeelest saab nii stabiilsem.

Autor:  rosco [ 09.04.2015 23:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Segu 13, lükkan elektri tarbijad taha: puhur, tuled. Viskab 10 peale. Laadimine ise kukub 13.7 pealt 13.2 peale. Tarbijad välja lükates tõuseb segu uuesti 13 peale. Tühikäigul siis see. Viskaks lahjaks, oleks nagu loogilisem?

Laadimisvoolu näeb ms õigesti, võrdlesin tunerstudio näitu ja testriga akult.

TPS-iga kah jama. Uus Boschi tükk, aga näit väreleb 1-2% jagu. Juhtmestik on protoparts.fi st valmis tükk. Mingi hetk tundus, et WB kaitse välja võttes, siis oli stabiilsem TPS näit. Anduri mass jookseb otse ms ground klemmidele. Wb jagab oma massi aju enda omaga.

Uuteks pihustiteks rx7e kõrgeoomilised 550c. Dead time hetkel 1.400. Tundus, et mootor käis selle numbriga paremini, kui 1.300 näiteks. Ei suutnud guuglist midagi täpsemat leida. Järsku dead time mõjutab kuidagi seda segu rikkaks minemist?

Autor:  jeff01 [ 10.04.2015 8:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Pingemuutuse kohta on oma rida olemas mida ma prooviks muuta.
Kas need pihustid on kõrge või madalaoomised?
Pihustite deadtime saad ise ära mõõta...MS 2 test modes saab määrata pihusti avanemise aega, leiad lihtsalt proovimise teel vaadates kas midagi tuleb läbi või ei.

Autor:  rosco [ 29.04.2015 19:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Mul Ve tabeli tühikäigu osas on numbrid 2, 3, 4 jne. Ehk siis suhteliselt väiksed. Aga nendega sain segu paika enamvähem. Enamus ve tabeleid mis silma jäänud, hakkavad ikka 20 kanti ja nii. Kas see on ok? Req fuel on pandud kubatuuri ja pihustite järgi. 1800cc ja 550cc siis.

Autor:  jeff01 [ 29.04.2015 19:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

võid ju req fueli 2 või 3mega jagada ja tabeli 2 või 3mega korrutada :)
Oleks aste veidi väiksem kui ühe ühiku muudad :)
Pead siis ka acceleration enrichmendi ja muud asjad üle korrigeerima.

Autor:  rosco [ 29.04.2015 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Selge.

Teine asi, millest ma täpselt ei ole aru saanud: simultaneuous või alternating?

Autor:  jeff01 [ 29.04.2015 20:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

rosco kirjutas:
Selge.

Teine asi, millest ma täpselt ei ole aru saanud: simultaneuous või alternating?

Kas pihustite 2 gruppi tiksuvad koos või vaheldumisi :) Mõlemad toimivad ja R4 puhul pole väga suurt vahet kuid kui bank 1 ja spark A on õiges kohas valiksin Alternating

Autor:  rosco [ 29.04.2015 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Muutes simultaneous alternatingu peale muutus ka ve tabel "normaalseks" ja mootori töö oli kordades sujuvam. Ma isegi et tea miks mul oli see simultaneouse peal, eelmine aasta sõites oli raudpolt alternating. Alternating ja 2 squirts.

Autor:  murjam [ 30.04.2015 22:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Kui simultaneous ja alternating vahetamine muudab ve tabelit tohutult, võib arvata, et pihustite avanemisaeg on seadistatud natuke mööda. Mida täpsemalt see reaalsusele seadistatud on, seda ühtalsemalt saad aju seadistatud segu hoidma erinevates oludes.

Ehk võid proovida pihusti avanemisaega natuke muuta senikaua, kui alternating vs simultaneous vahetus enam väga hullult segu näitu ei mõjuta.

Autor:  rosco [ 13.05.2015 0:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Dead timed sain paika, alt ja sim vahetamine suurt erinevust ei tekita.

Mingi aeg suutsin endal ühe küünla lõhkuda, asemele panin suvalise kuna koju oli vaja sõita. Auto käis, aga viskas restarte mingi x aja tagant. 4 ühesugust tagasi ja kõik ok. Nüüd otsin uued küünlad, G60 orginaalid alustuseks. Bosch w6dpo alternatiivid, mida varuosakataloog pakkus, ehk siis NGK BP6ET. Kõik 4 ühesugused ja tutikad ,aga hakkasid tekkima jälle aju restardi mured. Viskasin suvalised ca 60 000 sõitnud 1.2TSI või 1.8TSi küünlad peale ja restardi mure kadunud.

Nendega TSi omadega ei suuda asi ka üle 1.2bar süüdata, nagu piiraja tuleks järsku. Eks vanad ja väsinud ja ei saagi töödata. Vahe oli kah suvaline, sai lihtsalt kiirelt peale visatud, et veenduda küünalde süüs restartides.

Mõned soovitanud NGK BKR7E proovida. Külmusaste peaks sellisele boostile sobima, mul kuni 1.5bar maksimum. Aga enne sooviks selgeks teha, mis võib seda restarti tekitada ajule küünla puhul. Ei viitsi riiulit küünlaid täis osta. Kas küünlas mingi takistust teema vms?

Autor:  murjam [ 13.05.2015 2:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Küünla pärast restartimine on väga-väga tõenäoliselt jah küünla takistuse teema. Küünal peab olema takistusega, siis on oht väiksem.

Kui üle mingi rõhu ei suuda süüdata, on sädevahe ilmselt sellise combo jaoks natuke väike. Löö sädemevahed väiksemaks. Natuke võid ka dwell-i tõsta.

Autor:  rosco [ 20.05.2015 16:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Mis kondensaatorit kasutada boschi coilpaki + juhtme vahel? Peaks olema 20uf, aga täpsemalt? Või võtangi näiteks oomipoest suvalise 20uf kondeka ja hea?

Autor:  jeff01 [ 20.05.2015 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

rosco kirjutas:
Mis kondensaatorit kasutada boschi coilpaki + juhtme vahel? Peaks olema 20uf, aga täpsemalt? Või võtangi näiteks oomipoest suvalise 20uf kondeka ja hea?

Fordidel on selline asi stockis...pooli lähedal.....escortid, mondeod.
Aga mina pole seda kasutanud, alati on miskit muud valesti olnud ja olen ilma kondekata kõik toimima saanud. Coili toide võiks vähemalt 1.5 ruutu olla (Mina teen 2,5) ja on see kondekas overrated.

Autor:  rosco [ 21.06.2015 23:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Megasquirt

Tõsine mure nüüd :-D Ei suuda launchiga pauku ja leeki välja meelitada. Spark cut kasutusel ilmselgelt, aga vahet pole kuidas settingutega mängin, ikka ei paugu. Kuna see selline mänguasi mul, siis fun faktor peaks ikka leeki lööma vahest.

44. leht 48-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/