Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 13.05.2024 23:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 717 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 48  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.12.2012 1:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ahoi!

Kas kellelgi on olnud sarnast olukorda ja milline on olnud lahendus:

Süütepoolide laadeaja (dwell) suurendades hakkab mootor mingil pöördel vahele jätma - õigemini ei süüta enam üldse normaalselt.. Hetkel seis siis selline:
  • 1.0..1.3ms - käib ilusti, kuid säde on nõrk
  • 1.5ms - pöörded ei lähe üle 3000rpm
  • 1.6ms - pöördeid ei saa üle 2000rpm
  • 2.0ms - pöördeid ei saa üle 1800rpm
  • 2.5ms - pöördeid ei saa üle 1500rpm
  • jne

Megasquirt 3, Wasted spark COP, kus iga pool on ühendatud eraldi MS3X boardi väljundisse (mitte üks Megasquirti väljund kaht pooli juhtimas); Mootoriks BMW M50B25.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.12.2012 2:42 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Poolidele kommutaatorit ei pea panema ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.12.2012 11:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Jah, süütedraiverid on ikka vahel, muidu vaevalt sealt sädet üldse tuleks. Mainisin lihtsalt, et Megasquirt juhib eraldi igat pooli, mitte pole ühe väljundi peal mitut.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.12.2012 11:42 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Sädet tuleb, aga rõhu all mitte.
Kunagi oli Moteciga ka selline teema - kui süüde 180 kraadi vale oli, siis oli säde ja paukus igast otsast, kui õigeks keerasid, siis ei jõudnud süüdata.
Panime kommutaatori vahele ja töötas :)
Tegu oli Yamaha COP'idega - mitme juhtmega COPid sul on ?

Pakun, et valesti ühendatud.

Kõik poolidest :
http://opensiuc.lib.siu.edu/cgi/viewcon ... =auto_pres

Terv


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.12.2012 12:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
M50 originaal COP-id on.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 18.12.2012 8:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
kui sa m50 originaaljuhtmestikust midagi võtsid, kontrolli et seal takisteid vahel pole. Kusagil seal süütepoolide juhtmestikus, ilusti teibi sisse ära peidetuna on takistid.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 18.12.2012 12:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Tänud takistite vihje eest! See tuleb kindlasti üle kontrollida. Küsimus tekibki aga - kui pole, kas seal peaksidki siis äkki olema takistid? Kas M50 poole tuleb laadida piiratud vooluga?
Kas Sul see mure oli takistitega seotud: http://www.msextra.com/forums/viewtopic ... 52&start=0

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 18.12.2012 12:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Vaata igaks juhuks ühendusskeem üle, kas kõik on ikka õigesti ühendatud.
Endal MS3 + MS3X plaadi ja MS-i süütedraiveritega üks M50 sõitma pandud ja väidetavalt toimis ilusti.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 18.12.2012 16:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
murjam. see mure oli takkidega seotud jah.

minul lahenes mure sutsu hiljem audi v6 coilpacki ja uue juhtmestikuga. takistid leidis Mihkel umbes pool aastat hiljem ühest teisest juhtmestikust ja peale seda suutsin ka mina oma juhtmestikust need leida :)

ühesõnaga, lõplik lahendus copidega tööle saamiseks oli takistid juhtmestikust minema visata.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 26.12.2012 18:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Hei!

Takistust juhtmetel ei olnud; viga lahendas süütepoolide korpuste massiühenduse (üks pin kolmest) parandamine.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 10.02.2013 20:36 
Eemal

Liitunud: 04.02.2013 21:33
Postitusi: 6
Tehke hinnapakkumised audi 90 turbo quattro 2.2 121kw ms3 aju hinna ja paigaldus hinnaga !
Pakkumised postkasti ! samas võib pakkuda ka vemsi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 11.04.2013 9:42 
Eemal

Liitunud: 01.06.2007 14:01
Postitusi: 452
Asukoht: Tallinn
keegi ennem 20.04 ms2 sooviks ära seadistada audi 2.2 20vt
PS vöi 55585965

_________________
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 28.04.2013 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Küsimus targematele triggeri parameetrite määramisel. (MS1)

Kuna süüte nulli saab õigeks üsna mitmel moel siis küsiks targematelt kuidas seda kõige õigem teha on.
Nimelt tekkis küsimus seoses TRIM ANGLE lahtriga. Kuna miskil põhjusel ei saanud nullpunkti paika nagu tavaliselt. ( Fixed angle nulli ja asi on peaaegu õige kui arvutatud eventid on õiged ning muudad vajalikud paar kraadi TRIGGEL ANGLE kastis kummas suunas vaja) siis jätsin tabeli kasutatavaks,määrasin selles väärtused nulliks ja muutsin TRIM ANGLE väärtust seni kuni null oli nullis ( 19 kraadi) Olen kindel, et süütenurk on niiviisi täpselt see mis tabelis kuid kahtlusi tekitab see siiski, et kas asi töötab nii ka 100% õigesti või võib esineda miskeid komplikatsioone? Esmese asjana häiris see, et tunerstudio advancei kell paneb niiviisi kelbast kuid süüde on ju nii nagu tabelis. aga kuidas muidu asjad niiviisi töötavama peaksid? Väike probleem on käivitamisega ja mõtlen kas viga võib olla siin või mitte.

Hea meelega jookseks auto juurde , loeks hambad ja arvutaks eventid õigesti kuid auto seisab kusagil 100km taga ja püüan siin toreetiliselt selgeks saada kas peab ka nii töötama või mitte. Esimesel võimalusel loen hambad üle ja teen asja korda.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 27.05.2013 10:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2007 21:36
Postitusi: 40
Asukoht: Tartu
Mul on küsimus MS3 detonatsiooni anduri ühendamise kohta. Kas andurit saab otse ajju ühendada või MS3 Knock Module on kohustuslik?

_________________
2.3L 10v MS3+MS3X COP


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 05.06.2013 23:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
knock module on vajalik.

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 717 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 48  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11