TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Megasquirt
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=840
1. leht 48-st

Autor:  AudiS4 [ 08.01.2006 18:24 ]
Teema pealkiri:  Megasquirt

Lugesin eelmise teema läbi aga kahjuks ei saanud täpselt aru. Uurisin ka kodulehte jne aga osa asju jäid arusaamatuks. Äkki keegi viitsib seletada.
1) Originaal aju läheb puhkusele. Aga kas juhtmestik tuleb ka uus vedada?
2) Sinna kivi peale on ju vaja soft ka panna. Kus see saada?
3) Kas asja on mõtet panna s4 2.2t peale. Stock mootor. Hetkel vaid chip.
4) Kas selle paigaldab kodus ära? Jootekolb seisab käes ja elektriskeemidest saab ka enamvähem aru.

Autor:  Silwer [ 09.01.2006 1:46 ]
Teema pealkiri: 

Paigaldada on mõtet vaid siis kui mootori "raud" enam üldse olemasolevale "softile" ei vasta. Ehk siis sinu puhul alles peale mootori suuremaid ümberehitusi...

Autor:  tommy99 [ 03.02.2006 15:01 ]
Teema pealkiri: 

kas on Eestis ka inimesi kes selle aitaksid tööle panna... ise oskaks kokku joota ja juhtmed vb ära vedada... aga see softi peale panek ja sättimine võib raskuseks saada...

Autor:  Miq [ 03.02.2006 15:18 ]
Teema pealkiri: 

streetrace foorumis oli mingi tegelane aston, astron vms.. kes on vist seda MS näppinud juba üle aasta, ja igasugu katseid teinud.

Autor:  tt [ 03.02.2006 16:19 ]
Teema pealkiri: 

Mul on üks tuttav (see sama vend, kellest eelmises teemas pajatasin), kes on pannud tööle 2 autot MS-ga, aga eks näeme kui Joel enda autol tema abiga moto käima saab siis reklaamin valjemini välja.

Autor:  tt [ 10.04.2006 23:48 ]
Teema pealkiri: 

Teeks siis sedakorda vähe turu uuringut:
Kui palju oleks huvilisi kui valmis aju hind oleks 5000.- EEK
Paigalduse ja setingute hind alates 2500.- EEK (hind sõltub konkreetse masina vajadustest ja sellest millised detailid mootori juhtimisel tuleb asendada teistega).

Autor:  Raceboy [ 11.04.2006 7:26 ]
Teema pealkiri: 

Tegelikult on progetavat aju paigaldada mõtet ka varem, kuna saab lahti ühest takistusest õhu liikumisel mootorisse, nimelt õhulugejast, rääkimata palju paremast mootori seadistamise vabadusest.
Chipide vahetusega on see väga halb variant, et pead iga kord raske $$$ eest ümber flashima või vahetama, kui riistvaras mingi suurema muudatuse teed, sest kes suudab ise firmware's vajalikke muudatusi teha? Peale flashimises pole mingit kunsti.

Autor:  Joel [ 11.04.2006 9:49 ]
Teema pealkiri: 

Kuumtraat-õhulugeja küll mingit olulist takistust endast ei kujuta, küll aga kipub vahel katki minema ja palju raha maksma. Ma arvan, et kui mingeid olulisi ümberehitusi rauas pole plaanis või kui mingid muud asjaolud seda otseselt ei nõua (näiteks ruumipuudus jagajatele), siis ei ole ikka vajadust progetava aju järele. 2,2 20vT Audi mootori jaoks on Eestis saadaval nii palju erinevaid chippe, mis katavad erinevad rauakonfid kuni 400 hobujõuni, st. progetava ajuga saavutatav kasu võrreldes nende chippidega jääks ilmselt üsna marginaalseks...

Autor:  kummel [ 12.04.2006 19:19 ]
Teema pealkiri: 

Millisest megasquirdist sa räägid, et 5000.- küsid
MS I V2.2 või V3.0 Või MS II ??
MS I V2.2 saab helsingist sellisest firmast nagu www.partco.fi
Kit maksab 160 eur post siia 10 eur.
Kokkupandud aju saab 200 eur.
V3.0 ja MS II juba teise hinnad.

Autor:  tt [ 13.04.2006 10:30 ]
Teema pealkiri: 

Protsessorit kasutame MS I (seadistusvõimalused kõige paremad) ja plaat V3.0 - MS II ei kasuta veel hetkel kuna selle arendustöö alles kestab ja selle seadistamise kohta informatsiooni eriti saada ka veel ei ole.(kui asi paraneb, hakkame kindlasti ka seda pakkuma).
VEMS - i pakkumine tundub hetkel küllaltki mõtetu eeskät põhjusel, et selle käima saamiseks puudub info peaaegu et täielikult ja sequential injection toimib reeglina kuni 3000 rpm -ini siis hakkavad ikka koos pihustama.
Ühesõnaga 200 EUR -iga Soomest MS I V2.2 tellides tuleb arvestada sellega, et valmis jubinale tuleks nii või teisiti juurde joota mõned detailid (avalikult neid ei nimeta) ning samuti puudub valmis komplektil juhtmestik ja kaablid.
Loomulikult kui keegi soovib ise leiutama hakata siis palun väga, meie vähemalt teame, mida - milleks - miks teha.

Autor:  Mihkel [ 13.04.2006 12:29 ]
Teema pealkiri: 

Paigaldus ja settingud tunduvad küll suht soodsad.

Korraliku paigalduse korral kisuvad juba jupid sinna hinnaklassi (uued juhtmed, korralikud teibid, pistikud, releed, releepesad, kaitsmepesad jne.)
lisaks siis veel paigaldustöö ise, mida ei olegi nii vähe, kui just juhtmeid risti üle mootori ei vea.

Aga jah tükid sõltuvad autost, kuna paljudel on näiteks segusiibri potekas olemas, ei ole potekat vaja soetada ja lisaks veel kronsteini segusiibri külge ehitada.

Autor:  Raceboy [ 13.04.2006 13:54 ]
Teema pealkiri: 

tt kirjutas:
VEMS - i pakkumine tundub hetkel küllaltki mõtetu eeskät põhjusel, et selle käima saamiseks puudub info peaaegu et täielikult ja sequential injection toimib reeglina kuni 3000 rpm -ini siis hakkavad ikka koos pihustama.


Huvitav kustkohast sa seda välja lugesid?
Pealegi, käimasaamiseks pole mingit erilist teavet vaja, piisab firmwares sisalduvast algsest mapist ning tal on täiesti toimiv VE Learn peal.

Autor:  Raimo [ 17.05.2006 11:23 ]
Teema pealkiri: 

kas MS vabalthingava r6 mootoriga juhtimisega standalone'is saab hakkama, nii et ka igapäevaselt sõita kannatab ? tehaseaju kasutamine ei ole eriti võimalik ning rahaliselt halb variant. eeldab tehaseimmo sisseehitamist või kogu andurite ja sisselaske väljavahetamist.
teoreetiliselt vist miski ei takista aga ootaks praktikute kogemusi. lisaks paistab, et keegi ei ole sellise mootori peal seda katsetanud, mapid tuleks siis sellisel juhul ise kirjutada ...

Autor:  Mihkel [ 17.05.2006 12:29 ]
Teema pealkiri: 

Map-id pead ju igaljuhul vastavalt enda mootorile tegema.
Reas kuuesega saab asi ilusti hakkama.
Aga et linnasõidus normaalselt käima saada tuleb ikka natuke settingutega vaeva näha.
Mõtlen seda, et asi sõidaks ilust ühtlaselt ja ämbriga kütet ei võtaks.
Aga eks see on kõigil progetavatel ajudel samamoodi.

Autor:  Raimo [ 17.05.2006 14:19 ]
Teema pealkiri: 

Pidasin silmas seda, et pole ise ühtegi map'i kirjutanud ja alguses võib see veidi raske olla ...
Kas ta suudab kõiki obd-II andureid lugeda ka või on variant, et tuleb mõni välja vahetada ? mootori juhtmestikus tuleb siis lihtsalt ajusse minev ots über teha ja kõik ? tegemist siis bemmi 24v mootoriga, vanos ja otsesüüde.
ahjaa, õhulugejat ka pole, tuleb map andur panna ?

1. leht 48-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/