Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 04.05.2024 14:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 717 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 48  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 29.09.2013 21:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Lihtsalt huvi pärast tekkis 1 küsimus.
Kas lampraadio ehk ms1 puhul kasutatakse madalaoomiseid pihusteid läbi takistite seepärast, et pihustitele mitte täit voolu lasta nö pihustite kaitseks vōi seepärast, et mitte ajule liiga teha?
Miks ma seda küsin on seepärast, et olen kunagi häda sunnil kasutanud kuut pihustit ühe väljundi taga kui teine väljund ei töödanud ja seda täiesti edukalt (osad olid rööbiti ja osad paralleelis, et takistus liiga väikseks ei läheks) ja hiljuti sa kasutatud ühel 4silindrilisel prügikasti projektil madalaoomiseid pihusteid jadamisi ja ka selle autoga pole senini probleeme olnud.

Mōtlen just, et kas ajule on vahet kas panen kumbagi kanalisse 2x12 oomi paralleelselt ja saan kanali takistuseks 6 oomi vōi panen kumbagi kanalisse 2 madalaoomist jadamisi saades pmt sama takistus?

Lihtsalt küsimus, mitte, et mul selle teadmisega midagi peale oleks hakata. :)

Ja teine ning kolmas küsimus oleksid, et kas te kōik tegelete ka ōige pwm % leidmisega madalaoomistel vōi kasutate üht ja sama väärtust kōigil madalaoomistel? Ja kontrollite ka pihustite avanemise aega vōi käib enamvähem ühe vitsaga? Ise olen suht laisk olnud selles osas aga mōtlen kas peaks end ehk muutma :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 08.10.2013 13:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
jeff01 kirjutas:
Lihtsalt huvi pärast tekkis 1 küsimus.
Kas lampraadio ehk ms1 puhul kasutatakse madalaoomiseid pihusteid läbi takistite seepärast, et pihustitele mitte täit voolu lasta nö pihustite kaitseks vōi seepärast, et mitte ajule liiga teha?


Täit voolu? süüte +12v on ju pidevalt peal pihustitel.
Juhtimise massile pannakse takisti vahele ,et pihusti väljundi koormus õigeks saada ja "driverit" mitte koormata.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 08.10.2013 21:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Seda ma juhtmestikku tehes olen märganud jah, et 12v on peal kenasti :)

Mõtlesin kogu selle tekstiga rohkem seda, et kui pihustid ühendada omavahel nii, et takistus on aju transsidele vastuvõetav siis kas on oht LowZ pihustid tappa sellega, et pinge jäetakse peale kuniks on aeg sulguda ja seda ei vähendata peale pihustite avanemist....st et kas nad ka reaalselt 12v pinget kardavad või mitte.

näiteks kummaski kanalis 2 x 10 oomist paralleelselt on ajule OK ja juhitakse kui madalaoomist ja ilma takistitega. Aga kas aju jaoks pole sama kui on 2 madalaoomist jadamisi, mis kokku sama takistuse annavad? Miks ma seda küsisin on seepärast, et olude sunnil olen kahe autoga nii teinud midagi ei purunenud :-D

Mitte, et see mingi oluline küsimus oleks mis vastust vajab....:)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 16.10.2013 13:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
jeff01 kirjutas:
Seda ma juhtmestikku tehes olen märganud jah, et 12v on peal kenasti :)

Mõtlesin kogu selle tekstiga rohkem seda, et kui pihustid ühendada omavahel nii, et takistus on aju transsidele vastuvõetav siis kas on oht LowZ pihustid tappa sellega, et pinge jäetakse peale kuniks on aeg sulguda ja seda ei vähendata peale pihustite avanemist....st et kas nad ka reaalselt 12v pinget kardavad või mitte.

näiteks kummaski kanalis 2 x 10 oomist paralleelselt on ajule OK ja juhitakse kui madalaoomist ja ilma takistitega. Aga kas aju jaoks pole sama kui on 2 madalaoomist jadamisi, mis kokku sama takistuse annavad? Miks ma seda küsisin on seepärast, et olude sunnil olen kahe autoga nii teinud midagi ei purunenud :-D

Mitte, et see mingi oluline küsimus oleks mis vastust vajab....:)


2x10ohmi paralleelselt 12v juures on 2.4amprit koormust pihusti driverile
2x2ohmi jadamisi 12v juures on 3amprit koormust pihusti driverile
Ausalt pole ise madalaoomilistega mässanud senini aga koormus on iseeneses ok kuna MS kannatab 5amprit per bank koormust, kas seal ka muid agasid on pole pikemalt süvenenud.

Aga kas PWM-i oled ikka muutnud et pihusteid mitte ära küpsetada?
Tsiteeri:
If you are running high-impedance injectors (greater than 10 Ohms), then set:

Opening time to 1.0 ms
PWM Time Threshold to 25.5 ms
PWM Current Limit (%) to 100%.

If you have low impedance injectors (less than 4 Ohms), set the:

Opening time to 0.6ms
PWM Time Threshold to 1.0 ms
PWM Current Limit to 30%
(75% if you are running an old style V2.2 mainboard which not advised).


IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 16.10.2013 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jah, sinu toodud baasväärtusi olen kasutanud. Individuaalselt pihusite järgi sobivaima pwmi leidmisega pole viitsinud jamada. Kas keegi on? avanemisaega olen muidu püüdnud leida küll, suurte pihustite korral on sellest isegi abi kui see täpne on.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 24.10.2013 10:29 
Eemal

Liitunud: 17.02.2013 17:00
Postitusi: 75
Mis IAT andurit kasutada MS1-ga? Mingit juttu on olnud GM-i anduritest aga kas täpsemalt saaks, tootekoodi vms? Mida keegi kasutab?

_________________
940T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 24.10.2013 19:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
VÄGA paljudel on takistus sobiv või jääb eksimus 10c sisse ning on kasutatavad. BMW / FORD / OPEL / VAG jne originaal andurid on reeglina sobivad. Ühendad ära ja hindad ruumi temperatuuri abil läbi tunerstudio.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 29.10.2013 20:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Uuel tunerstudiol nii mõnedki lahedad vidinad:

Warmup Auto Tune - WUE Analyze Live!
GPS Support
HP & Torque Gauges
Distance & Economy Gauge
Search for settings
Context Help
Table Smoothing
Table X & Y Re-Bin
Dashboard Enhancement
Project Archiving
Display of Calibration selection
Data Log Profiles
High Speed Logging
Automatic Logging
FTDI D2XX USB Support
WiFi TCP/IP Connectivity
VE Analyze Improvements
Auto Update improvements
String fields

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 05.11.2013 16:55 
Eemal

Liitunud: 17.02.2013 17:00
Postitusi: 75
Paljud teist juba kasutavad tahvelarvutit läpaka asemel? Peaks olema vähe mugavam asjadel silma peal hoida ja ka muuta. Ja kes mida kasutab ja soovitab? Mõistlik oleks ilmselt Windows'il töötav asi sest androidil ja iOS-l jooksvate programmidega saab vist ainult jälgida ja softi vahetada aga muuta vist ei saa. Ja kuidas on ühilduvus MS1-ga? Sama rs232 to usb adapter ja asi toimib nagu läpakal. Mingid Bluetooth asjad on ka, need siis on rs232 otsa istuvad Bluetooth saatjad?

_________________
940T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 12.11.2013 18:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Kaidoj kirjutas:
Paljud teist juba kasutavad tahvelarvutit läpaka asemel? Peaks olema vähe mugavam asjadel silma peal hoida ja ka muuta. Ja kes mida kasutab ja soovitab? Mõistlik oleks ilmselt Windows'il töötav asi sest androidil ja iOS-l jooksvate programmidega saab vist ainult jälgida ja softi vahetada aga muuta vist ei saa. Ja kuidas on ühilduvus MS1-ga? Sama rs232 to usb adapter ja asi toimib nagu läpakal. Mingid Bluetooth asjad on ka, need siis on rs232 otsa istuvad Bluetooth saatjad?


Olli autol oleme kasutanud Android baasil tahvlit ja saab hakkama vajadusel. Saab kõike muuta kui vaja. Lihtsalt natukene ebamugav on ruuthaaval ntx kütusetabelit teha. (pole proovinud tegelikult kas saab mitut ruutu selectida :D )
Suurtemate muudatuste jaoks ikkagi mõislik läpakat kasutada.
Aga hetkel tahvli eelis on GPS-iga datalogimine

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.01.2014 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Jah, megamanual on kohustuslik kirjandus juba. Aegamööda ammutan tarkusi sealt.

Aga tekkis küsimus süüteväljundite kohapealt. Süüdet plaan juhtima hakata wasted sparkina. Kas ma olen õigesti aru saanud, et selleks vaja mul 2 süüteväljundit, R4 mootori puhul?

Esialgse plaani kohaselt plaan aju tellida protoparts.fi lehelt. Sellises setupis:
MS2 V2.2

- Map sensor 2,5 bar
- Launch control Added
- Input VR-sensor
- Color Aluminium
- Tacho signal output (12 Volt) Added
- Ignition channels 2

On see mõistlik conf, või peaksin midagi muutma? Läheb siis VW 1.8 8v PG konele.

Samuti lugedes kõikide isearetajate probleeme omavalmistatud juhtmestikuga, vaatasin ka seda juhtmestikku:
http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... ucts_id=83

Seal TPS,VR ja temp. andurid kaasas. Siis tundub täitsa mõistlik tehing? TPS ja VR tuleb nagunii ise mootori külge aretada mul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.01.2014 21:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Oleneb, millist süütepooli kasutada. Enamasti soovitatakse ja pannakse igale süütepoolile oma süütedraiver. Ehk Coil-On-Plug puhul võiks olla 4 silindrilisel siiski 4 süüteväljundit (draiverit). Kui kasutad wasted-spark süütepooli, piisab ka kahest väljundist.
Valmis juhtmepuntra kasutamine lihtsustab installi, saab hakkama ka ilma, aga mugav on, kui pistikus juba kõik juhtmed olemas.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 17.01.2014 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ms2 te reeglina ver 2.2 plaadil ei kasutata. (iseenesest muidugi saab)
Mulle ver 2.2 plaat meeldib kuna on lihtne ja varjatud radu pole...komponente vähe jne. Samas proto area on väga mõnus lisa mis koos vr lugemisega teeb ver 3 plaadi siiski paljude lemmikuks.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 18.01.2014 18:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Okei. Sain ka sõbralt tagasisidet, et mõistlikum oleks võtta v3 plaadi peal asi. Tegin ka ostuteema, järsku leiab eestist kõik vajaliku hoopis. Kui ei, siis peab ikka soomlasi toetama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Megasquirt
PostitusPostitatud: 21.01.2014 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
rosco kirjutas:
Aga tekkis küsimus süüteväljundite kohapealt. Süüdet plaan juhtima hakata wasted sparkina. Kas ma olen õigesti aru saanud, et selleks vaja mul 2 süüteväljundit, R4 mootori puhul?

Esialgse plaani kohaselt plaan aju tellida protoparts.fi lehelt. Sellises setupis:
MS2 V2.2

- Map sensor 2,5 bar
- Launch control Added
- Input VR-sensor
- Color Aluminium
- Tacho signal output (12 Volt) Added
- Ignition channels 2

On see mõistlik conf, või peaksin midagi muutma? Läheb siis VW 1.8 8v PG konele.

Samuti lugedes kõikide isearetajate probleeme omavalmistatud juhtmestikuga, vaatasin ka seda juhtmestikku:
http://www.protoparts.fi/catalog/produc ... ucts_id=83

Seal TPS,VR ja temp. andurid kaasas. Siis tundub täitsa mõistlik tehing? TPS ja VR tuleb nagunii ise mootori külge aretada mul.


Audi ACE mootoril turbokana sai ntx MS1V2.2 ilusti hakkama. Launch control, 4ne coilpack, 36-1VR jne.
Ma ei näe sinu soovitavate lisade puhul V3 plaati vajalikuna kui V2.2 saab hakkama selle kompotiga iga kell.
Jah ta on küll suht kiviaegne aga samas lihtne ja töökindel ning nagu Jeff01 mainis siis puuduvad "varjatud rajad" ja minul pole probleeme esinenud kordagi (ptui-ptui-ptui).

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 717 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 48  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11