Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 11:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 717 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Megasquirt
PostitusPostitatud: 08.01.2006 18:24 
Eemal

Liitunud: 08.01.2006 18:21
Postitusi: 16
Lugesin eelmise teema läbi aga kahjuks ei saanud täpselt aru. Uurisin ka kodulehte jne aga osa asju jäid arusaamatuks. Äkki keegi viitsib seletada.
1) Originaal aju läheb puhkusele. Aga kas juhtmestik tuleb ka uus vedada?
2) Sinna kivi peale on ju vaja soft ka panna. Kus see saada?
3) Kas asja on mõtet panna s4 2.2t peale. Stock mootor. Hetkel vaid chip.
4) Kas selle paigaldab kodus ära? Jootekolb seisab käes ja elektriskeemidest saab ka enamvähem aru.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.01.2006 1:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Paigaldada on mõtet vaid siis kui mootori "raud" enam üldse olemasolevale "softile" ei vasta. Ehk siis sinu puhul alles peale mootori suuremaid ümberehitusi...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2006 15:01 
Eemal

Liitunud: 28.11.2005 20:46
Postitusi: 92
kas on Eestis ka inimesi kes selle aitaksid tööle panna... ise oskaks kokku joota ja juhtmed vb ära vedada... aga see softi peale panek ja sättimine võib raskuseks saada...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2006 15:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
streetrace foorumis oli mingi tegelane aston, astron vms.. kes on vist seda MS näppinud juba üle aasta, ja igasugu katseid teinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.02.2006 16:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Mul on üks tuttav (see sama vend, kellest eelmises teemas pajatasin), kes on pannud tööle 2 autot MS-ga, aga eks näeme kui Joel enda autol tema abiga moto käima saab siis reklaamin valjemini välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.04.2006 23:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Teeks siis sedakorda vähe turu uuringut:
Kui palju oleks huvilisi kui valmis aju hind oleks 5000.- EEK
Paigalduse ja setingute hind alates 2500.- EEK (hind sõltub konkreetse masina vajadustest ja sellest millised detailid mootori juhtimisel tuleb asendada teistega).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2006 7:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tegelikult on progetavat aju paigaldada mõtet ka varem, kuna saab lahti ühest takistusest õhu liikumisel mootorisse, nimelt õhulugejast, rääkimata palju paremast mootori seadistamise vabadusest.
Chipide vahetusega on see väga halb variant, et pead iga kord raske $$$ eest ümber flashima või vahetama, kui riistvaras mingi suurema muudatuse teed, sest kes suudab ise firmware's vajalikke muudatusi teha? Peale flashimises pole mingit kunsti.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2006 9:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Kuumtraat-õhulugeja küll mingit olulist takistust endast ei kujuta, küll aga kipub vahel katki minema ja palju raha maksma. Ma arvan, et kui mingeid olulisi ümberehitusi rauas pole plaanis või kui mingid muud asjaolud seda otseselt ei nõua (näiteks ruumipuudus jagajatele), siis ei ole ikka vajadust progetava aju järele. 2,2 20vT Audi mootori jaoks on Eestis saadaval nii palju erinevaid chippe, mis katavad erinevad rauakonfid kuni 400 hobujõuni, st. progetava ajuga saavutatav kasu võrreldes nende chippidega jääks ilmselt üsna marginaalseks...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.04.2006 19:19 
Eemal

Liitunud: 01.11.2005 16:56
Postitusi: 40
Millisest megasquirdist sa räägid, et 5000.- küsid
MS I V2.2 või V3.0 Või MS II ??
MS I V2.2 saab helsingist sellisest firmast nagu www.partco.fi
Kit maksab 160 eur post siia 10 eur.
Kokkupandud aju saab 200 eur.
V3.0 ja MS II juba teise hinnad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2006 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Protsessorit kasutame MS I (seadistusvõimalused kõige paremad) ja plaat V3.0 - MS II ei kasuta veel hetkel kuna selle arendustöö alles kestab ja selle seadistamise kohta informatsiooni eriti saada ka veel ei ole.(kui asi paraneb, hakkame kindlasti ka seda pakkuma).
VEMS - i pakkumine tundub hetkel küllaltki mõtetu eeskät põhjusel, et selle käima saamiseks puudub info peaaegu et täielikult ja sequential injection toimib reeglina kuni 3000 rpm -ini siis hakkavad ikka koos pihustama.
Ühesõnaga 200 EUR -iga Soomest MS I V2.2 tellides tuleb arvestada sellega, et valmis jubinale tuleks nii või teisiti juurde joota mõned detailid (avalikult neid ei nimeta) ning samuti puudub valmis komplektil juhtmestik ja kaablid.
Loomulikult kui keegi soovib ise leiutama hakata siis palun väga, meie vähemalt teame, mida - milleks - miks teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2006 12:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Paigaldus ja settingud tunduvad küll suht soodsad.

Korraliku paigalduse korral kisuvad juba jupid sinna hinnaklassi (uued juhtmed, korralikud teibid, pistikud, releed, releepesad, kaitsmepesad jne.)
lisaks siis veel paigaldustöö ise, mida ei olegi nii vähe, kui just juhtmeid risti üle mootori ei vea.

Aga jah tükid sõltuvad autost, kuna paljudel on näiteks segusiibri potekas olemas, ei ole potekat vaja soetada ja lisaks veel kronsteini segusiibri külge ehitada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2006 13:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
tt kirjutas:
VEMS - i pakkumine tundub hetkel küllaltki mõtetu eeskät põhjusel, et selle käima saamiseks puudub info peaaegu et täielikult ja sequential injection toimib reeglina kuni 3000 rpm -ini siis hakkavad ikka koos pihustama.


Huvitav kustkohast sa seda välja lugesid?
Pealegi, käimasaamiseks pole mingit erilist teavet vaja, piisab firmwares sisalduvast algsest mapist ning tal on täiesti toimiv VE Learn peal.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2006 11:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
kas MS vabalthingava r6 mootoriga juhtimisega standalone'is saab hakkama, nii et ka igapäevaselt sõita kannatab ? tehaseaju kasutamine ei ole eriti võimalik ning rahaliselt halb variant. eeldab tehaseimmo sisseehitamist või kogu andurite ja sisselaske väljavahetamist.
teoreetiliselt vist miski ei takista aga ootaks praktikute kogemusi. lisaks paistab, et keegi ei ole sellise mootori peal seda katsetanud, mapid tuleks siis sellisel juhul ise kirjutada ...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2006 12:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Map-id pead ju igaljuhul vastavalt enda mootorile tegema.
Reas kuuesega saab asi ilusti hakkama.
Aga et linnasõidus normaalselt käima saada tuleb ikka natuke settingutega vaeva näha.
Mõtlen seda, et asi sõidaks ilust ühtlaselt ja ämbriga kütet ei võtaks.
Aga eks see on kõigil progetavatel ajudel samamoodi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2006 14:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
Pidasin silmas seda, et pole ise ühtegi map'i kirjutanud ja alguses võib see veidi raske olla ...
Kas ta suudab kõiki obd-II andureid lugeda ka või on variant, et tuleb mõni välja vahetada ? mootori juhtmestikus tuleb siis lihtsalt ajusse minev ots über teha ja kõik ? tegemist siis bemmi 24v mootoriga, vanos ja otsesüüde.
ahjaa, õhulugejat ka pole, tuleb map andur panna ?


Viimati muutis Raimo, 18.05.2006 12:36, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 717 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11