VEMS ja exhaust control valve
VEMS ja exhaust control valve
Kas VEMSi saab panna juhtima elektroonilist exhaust control valve'i (nt midagi sellist) vastavalt segusiibri asendile? Eesmärk oleks, et madalatel pööretel oleks vaikne, kuid WOT rezhiimis jälle väiksem takistus. Kõige parem kui oleks progresseeruv, kui põhimõtteliselt sobiks ka variant, et istub ühes asendis ja 100% WOT'il keerab klapi lahti. VEMS on mul v3.3 ja 1.0.73 firmware.
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Ikka saab, vastavalt MAP'ile (=koormusele), TPS'ile, pööretele jm.
Uuemate tarkvaradega (1.1.80 nt) saab seda ka PWM'iga juhtida, kuid see oleks overkill sellise klapi jaoks.
Enamasti tavalisest progetavast väljundist piisab.
Uuemate tarkvaradega (1.1.80 nt) saab seda ka PWM'iga juhtida, kuid see oleks overkill sellise klapi jaoks.
Enamasti tavalisest progetavast väljundist piisab.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Võib-olla, kuid tootearendajana, teeksin ise just niipidi aktuaatori. Seljuhul sobib see klapp nii laetud kui ka vabalthingavale mootorile ilma igasuguse elektroonikata.laager kirjutas:Ma arvan et juu see ikka teistpidi on, demonstreerimiseks lihtsalt pildil lahti jäetud.Fog kirjutas:Vaadates seda klapi pilti, on käpa asetus selline, et atmosfäärisõhuga ongi lahti. Kinni tõmbab vaakumiga. Seega pole ikkagi probleemi:)
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re:
Mul on selline asi manuaalne tehtud,suvalisest throttlebodyst.Joel kirjutas:Aga tee mulle selline klapp, vaakumiga töötav, 3" summuti vahele. Küll me hinnas kokkuleppele saame.
unustasin seda demoda