TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

MSII, rpm anomaalia
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=7739
1. leht 1-st

Autor:  kaak [ 16.07.2010 22:13 ]
Teema pealkiri:  MSII, rpm anomaalia

Väike arutelu tõstatamine kuluks praegu ära, nimelt võitlen ühel masinal imeliku nähtusega, kus RPM kukub nulli sajandik sekundiks, sellega käib masinast ka jõnks läbi.
masin: 1.9 bensiin turbo, üks cop kahe küünla peale(lööb kahte korraga ühest coilist litaka).
aju: ms2 v3.0(pihustid+ säde) + boost controller, pwm tühikäik, ja logimise ajal ka innovate lc-1 järgi
logi fail: http://www.upload.ee/files/690110/imelik.msl.html
tunerstudio conf fail: http://www.upload.ee/files/690111/conf.msq.html
proovitud extra softid: 2.0, 210 ja praegu peal 3.0 (diyautotune lehelt)
ehk teil silm haarab logist midagi, mis jääb minul märkamata.
probleem esineb nii külma kui ka sooja käivitusega, samuti pole see probleem perioodiline, vahepeal on pea 10min vaikust, siis jälle mitu X järjest. proovisin ka vr sensorit vahetada, ei midagi paremat

kaabeldus: masse 4 x 1mm2, pwm ja VR 2x1mm2 keerutatud+varjestatud, kõik ühendused joodetud ja mitmeid kordi üle kontrollitud.

tänud ette.

Autor:  murjam [ 16.07.2010 23:37 ]
Teema pealkiri: 

Kui teist VR-andurit proovisid, pole selles ilmselt viga, kuid kuna Megasquirt näeb 0 rpm-i, tähendab see ikkagi mingit riistvaralist viga (ei saa välistada, et see on seotud tarkvara konfiguratsiooniga). Võid proovida näiteks plaadil olevaid VR-potekaid (R52, R56 vist) siia-sinna vähehaaval keerata. Trigger wheel on ikka korralikult vända küljes ja ei loperda / anduri kinnitus?

Ise olen anomaaliaid näinud PWM tühikäiguklapi juhtimisega. Kas tühikäiguklapiga paralleelselt on ikka ühendatud ka diood?

Võiksid proovida sõita nii, et tühikäiguklapi (kuid miks mitte ka boost control, kuna seda juhitakse samuti PWM-iga) pistik on lahti ühendatud, kui siis ikka viga märku annab, võib selle välistada suht..

Autor:  kaak [ 17.07.2010 0:09 ]
Teema pealkiri: 

Bottesid regullisin samuti- ei miskit paremaks, tooth logger näitab samuti väga ilusat tulemust, pulgad kenasti ühes reas ühe kõrgusega ja puuduv hammas 2x kõrgemal. Diood on rööbiti ühendatud pwm motodele.
Tundub tõesti olevat täielik ahela katkestus.
Tekkis mõte, et ehk on probleem DIY pistikus, pole proovinud sõidu ajal masseerida pistikut.
VR andur on kinnitatud tehase poolt ja loeb hoorattalt. esialgu välistaks sealt probleemi.

ideid veel?

Autor:  valdz [ 17.07.2010 1:53 ]
Teema pealkiri: 

Minul oli sama probleem, küll panin selle madala oomiste pihustite probleemiks (sealt tuleb palju segajaid sisse). Aga probleemidest sain lahti vr-i juhtme lisa varjestamisega ning COPi juhtmetest võimalikult kaugel hoidmisega.

Autor:  kaak [ 19.07.2010 19:30 ]
Teema pealkiri: 

valdz kirjutas:
Minul oli sama probleem, küll panin selle madala oomiste pihustite probleemiks (sealt tuleb palju segajaid sisse). Aga probleemidest sain lahti vr-i juhtme lisa varjestamisega ning COPi juhtmetest võimalikult kaugel hoidmisega.


Thats It!

Tundub et probleem lahendatud.

Ma küll panin varjestatud kaabli VR jaoks, aga VR enda juhe kuni tema pistikuni jäi vana (ca 400mm pikk) ja oli kõrvuti paarsada mm koos COP juhtmetega.

Tänud

Autor:  Mihkel [ 19.07.2010 22:18 ]
Teema pealkiri: 

See VR kaabli korralik varjestamine on suhteliselt A&O kogu progeajude teemas! ;)

Autor:  kaak [ 19.07.2010 22:38 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
See VR kaabli korralik varjestamine on suhteliselt A&O kogu progeajude teemas! ;)

Jah, jäin liialt lootma selliste juhtmete kvaliteedile:
pole küll täpselt see sama andur, aga põhimõte sama... sees ainult keerutatud paar ilma varjestuseta.
Pilt

never do that mistake again :P

Autor:  Miq [ 23.08.2010 22:26 ]
Teema pealkiri: 

Kaaperdan selle teema, kuna see vaibunud on ja mulle see pealkiri sobib 8) Natuke nõu oleks vaja.

Probleem siis MS2 v3 tühikäigu seadistamisega. Nimelt kui mootor korralikult soojaks saab siis muutub tühikäik kuidagi jõuetuks. Kogu soojenemise protsess ja umbes 10 minutit täiesti soojalt(WUE=off, el. jahut. vent on juba korduvalt taha tulnud) on hea ja stabiilne. Kuid siis kaotab tühikäiks sujuvalt jõu(väände) ära. Nt kui jahutus vent sisse lülitub või tuled põlema panna kukub tühikäik ca. 500 rpm'i peale. Kui koormus maha läheb, siis heal juhul veab ise tühikäigu üles, mõni kord peab varbaga pedaali silitades kaasa aitama.

On see normaalne, on mul midagi valesti seadistatud?
Kangesti tahaks kuhugi kirjutada "palun anna mulle 850rpm tühikäik, ise otsuta palju PWM'i panema peab."

Mõtlen, et v-o aitaks kui idle PWM'i lisada ja siis soovitud tühikäigu pööretel nt süüde tagasi tõmmata. Et siis oleks pöörete langemisel jõudu rohkem võtta kui õigel tühikäigul. Aga kas siis MAP liialt kõrgeks lähe? Igasuguste seadistus manualide kohaselt tuleks nagu tühikäigule võimalikult madal MAP saada.

Autor:  Mihkel [ 23.08.2010 22:59 ]
Teema pealkiri: 

Kus sul IAT andur asub?

Autor:  Astrona [ 23.08.2010 23:00 ]
Teema pealkiri: 

No ma olen nii seadistanud, et alla 800rpm läheb segu heaks rikkaks, tühikäiguklapp rohkem lahti ja süüde veel varasemaks. Päris tühikäigul jah hoian ideaal MAP'i arvestades 3-4kraadi hilisemat. No ja peab veenduma, et see varajane süüde käivitamisel vastu ei löö, jms. Noh teoreetiliselt ja ajaliselt on süüte varajasemaks keeramine ka see, kui näiteks 800 peal on sama nurk mis 1200 peal.
Kui koormus tuleb taha ja klapp ei avane, siis peavadki ju pöörded kukkuma. Alla soovitud tühikäigu pöörete keera õhku natuke peale.

Autor:  Miq [ 24.08.2010 1:04 ]
Teema pealkiri: 

IAT on kohe siibri ees.
Minu teada ei saa MS'il idle PWM'i seadistada pöörete peale, jahutuse vedeliku temperatuuri järgi käib.

Autor:  Astrona [ 24.08.2010 1:41 ]
Teema pealkiri: 

Miq kirjutas:
IAT on kohe siibri ees.
Minu teada ei saa MS'il idle PWM'i seadistada pöörete peale, jahutuse vedeliku temperatuuri järgi käib.

Sorry, vat ma pole ammu MS'iga tegelenud, aga see ei tundu päris õige.
Temp peale käib külmkäivitus lisaõhk, mitte normaalse tühikäigu juhtimine, ja ma eeldan, et tal on ka tühikäiguregull võimalik.
Vaatsin mingit MS1 Extrat, ja kiirelt ei leidnudki seda. Nu tal ei saagi siis tühikäigule omi settinguid anda, et võtab tühikäigu kütuse kah VE tabelist. Ütleks et mõneti lihtustatud variant.
Sel Extra koodil saab Idle Control alt valida Closed Loop, mitte WarmUpOnly. Siis vabaneb ka dialoog Idle Control Closed Loop Settings, ja võibolla saaks sealt reageerimist peale keerata.
AGA, sul on vast lihtsalt 500RPM segu ja süüde vale. Pealegi, võib nii madala pöördega sisselaskesse tekkida tagasilööke ja MAP regab kõrgema rõhu, ning süüde keeratakse pöörete kukkudes hoopis rikkamaks ja hiliseks. MAP on stabiilselt madal 500rpm peal?

Autor:  Miq [ 24.08.2010 8:31 ]
Teema pealkiri: 

MAP on stabiilne 40-42kpa. Mingeid tagasilööke nagu pole täheldanud.
Õigel tühikäigul on ~35kpa, parim mis sain oli 33kpa, aga mitte kauaks.

Autor:  JLKK [ 25.04.2011 10:13 ]
Teema pealkiri:  Re: MSII, rpm anomaalia

Probleem MS2 pöörete lugemisega

Kui mootor töötab loeb aju ilusti pöördeid ja kuskil vahele ei jäta. Probleem ilmneb tavaliselt poolsooja mootoriga ja just mootorit käivitades(käivitushetkel lihtsalt ei loe pöördeid ja mootor ei käivitu). Peale korduvaid katseid mootorit käivitada ükskord läheb käima ja probleemi mingiks ajaks jälle ei ole.
Olen proovinud anduri kaugust muuta kuid veast pole lahti saanud.
Mida võiks veel katsetada?

Autor:  Mihkel [ 25.04.2011 10:21 ]
Teema pealkiri:  Re: MSII, rpm anomaalia

Minul suri selliselt lollitades andur ära lõpuks. Tutikat andurit oled proovinud?
Elu on näidanud, et tutikad andurid on vahest nii mõnedki pöörete lugemise probleemid ära kaotanud.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/