TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Diisli jaoks kah midagi sobib?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=7595
1. leht 1-st

Autor:  Rainer44 [ 10.06.2010 9:39 ]
Teema pealkiri:  Diisli jaoks kah midagi sobib?

Täpsemalt siis 6-silindriga mootor ja originaal ajuga ei saa enam edasi.
Vaja on siis pihustitele muutuva pikkusega impulsse tööjärjekorras ja ka impulsi algus peab väntvõlli asendi suhtes muutuma.
Lisaks peab ta reguleerima ka pumba rõhku elektrilise klapiga rõhuandurilt saadava signaali järgi.
Lisaks võiks olla võimalus turborõhu languse puhul küünlaid sisse lülitada ja teatud pööretest alates välja ja veel parem kui kahes astmes.
Õhulugeja ja juhtpihusti jätaks ära, sest ökonoomsus pole probleemiks.
Saaks sellega näiteks Vems hakkama?

Autor:  Raceboy [ 10.06.2010 9:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Rainer44 kirjutas:
Saaks sellega näiteks Vems hakkama?


Praegune v3.x kindlasti ei saa, kui just täiesti uut firmwaret keegi selle jaoks ei kirjuta. Teemaks on see arendajate juures olnud, aga asi on seni taandunud pragmaatilisele asjale: pole piisavalt palju huvilisi.

Diislite jaoks on aga väga häid ajusid küll, nt Boschi MS 7.1 jt, aga nende hind on mõnikümmend tuhat EUR.

Autor:  Rainer44 [ 11.06.2010 18:29 ]
Teema pealkiri: 

Välismaa targad rääkisid kah et Boschi toodang on hea selleks.
Sellise raha eest aga pole mõeldav osta.
Tuleb siis teha ajam mehhaanilisele pumbale ja pikemad pihustid.
Tänud igatahes.

Autor:  hents99 [ 11.06.2010 18:45 ]
Teema pealkiri: 

Tee juba korralik MB vanakooli super-turbo naftapress. Skandinaavias laialt levinud 500-800hp tavaliselt. Stock mootori sisuga, pumpa peab küll modima, müüakse ka valmispumpasid ja komplekte, et ise nokitseda. Suurem vurr otsa ja voilaa.
Saad 40-60k`ga hakkama, kui auto on olemas.

Aga üldiselt vabandan ette, siin foorumis pole tervitatav taksodest rääkida.

Autor:  jk [ 03.08.2010 14:12 ]
Teema pealkiri: 

Adaptronic 1280s kasutatakse suurte (12l) diiselmootorite peal:
http://www.adaptronic.nl . Hind peaks olema ~1500 euri.

Autor:  kalapea [ 01.09.2010 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Kas mõni aju lihtsale common rail diislile sobib? Tavaliste pihustitega, knock ja crank sensor. Ainuke mis ma hetkel kahtlen on kütuse kõrgsurve pumba regulaatori juhtimine ja eelsüüte juhtimine. On mõnda odavat lahendust?

Autor:  altz [ 08.09.2010 10:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Eelsüüte juhtimine pole kindlasti probleem, samuti ilmselt ka kõrgsurvepumba regulaatori juhtimine rõhuanduri järgi, kuid pihustite juhtimine on see keeruline koht.

Autor:  kaak [ 08.09.2010 16:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

lihtsalt idee MS+ Diisel, Common Rail:
Kas pihusteid saaks juhtida Sequential COP väljunditega... usun et saaks.... saaks kontrollida avamisaega+ nurka. Ja kui veel saaks lisaks "järelsüüte" aka teistkordse pihustamise 10..20 kraadi hiljem. Nüüd tekib küsimus et kuidas häälestada- Vajalik on siis NOx sisend?

Parandage mind kui ma midagi täiesti valesti arvan.

Autor:  KaroK [ 17.10.2010 22:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

http://www.narwhalmotors.com/index.html
Hinda ei tea.
Guugeldades leiab neid veel.

Bosch Motorspordi odavaim diisli ECU - 2980.- EUR
http://www.bosch-motorsport.com/content ... l/3690.htm

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/