Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.06.2010 9:39 
Eemal

Liitunud: 09.02.2007 13:18
Postitusi: 9
Täpsemalt siis 6-silindriga mootor ja originaal ajuga ei saa enam edasi.
Vaja on siis pihustitele muutuva pikkusega impulsse tööjärjekorras ja ka impulsi algus peab väntvõlli asendi suhtes muutuma.
Lisaks peab ta reguleerima ka pumba rõhku elektrilise klapiga rõhuandurilt saadava signaali järgi.
Lisaks võiks olla võimalus turborõhu languse puhul küünlaid sisse lülitada ja teatud pööretest alates välja ja veel parem kui kahes astmes.
Õhulugeja ja juhtpihusti jätaks ära, sest ökonoomsus pole probleemiks.
Saaks sellega näiteks Vems hakkama?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.06.2010 9:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Rainer44 kirjutas:
Saaks sellega näiteks Vems hakkama?


Praegune v3.x kindlasti ei saa, kui just täiesti uut firmwaret keegi selle jaoks ei kirjuta. Teemaks on see arendajate juures olnud, aga asi on seni taandunud pragmaatilisele asjale: pole piisavalt palju huvilisi.

Diislite jaoks on aga väga häid ajusid küll, nt Boschi MS 7.1 jt, aga nende hind on mõnikümmend tuhat EUR.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2010 18:29 
Eemal

Liitunud: 09.02.2007 13:18
Postitusi: 9
Välismaa targad rääkisid kah et Boschi toodang on hea selleks.
Sellise raha eest aga pole mõeldav osta.
Tuleb siis teha ajam mehhaanilisele pumbale ja pikemad pihustid.
Tänud igatahes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.06.2010 18:45 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Tee juba korralik MB vanakooli super-turbo naftapress. Skandinaavias laialt levinud 500-800hp tavaliselt. Stock mootori sisuga, pumpa peab küll modima, müüakse ka valmispumpasid ja komplekte, et ise nokitseda. Suurem vurr otsa ja voilaa.
Saad 40-60k`ga hakkama, kui auto on olemas.

Aga üldiselt vabandan ette, siin foorumis pole tervitatav taksodest rääkida.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2010 14:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Adaptronic 1280s kasutatakse suurte (12l) diiselmootorite peal:
http://www.adaptronic.nl . Hind peaks olema ~1500 euri.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.09.2010 21:58 
Eemal

Liitunud: 01.09.2010 21:53
Postitusi: 3
Kas mõni aju lihtsale common rail diislile sobib? Tavaliste pihustitega, knock ja crank sensor. Ainuke mis ma hetkel kahtlen on kütuse kõrgsurve pumba regulaatori juhtimine ja eelsüüte juhtimine. On mõnda odavat lahendust?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2010 10:52 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Eelsüüte juhtimine pole kindlasti probleem, samuti ilmselt ka kõrgsurvepumba regulaatori juhtimine rõhuanduri järgi, kuid pihustite juhtimine on see keeruline koht.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.09.2010 16:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2009 12:53
Postitusi: 142
Asukoht: tartumaa
lihtsalt idee MS+ Diisel, Common Rail:
Kas pihusteid saaks juhtida Sequential COP väljunditega... usun et saaks.... saaks kontrollida avamisaega+ nurka. Ja kui veel saaks lisaks "järelsüüte" aka teistkordse pihustamise 10..20 kraadi hiljem. Nüüd tekib küsimus et kuidas häälestada- Vajalik on siis NOx sisend?

Parandage mind kui ma midagi täiesti valesti arvan.

_________________
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.10.2010 22:49 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
http://www.narwhalmotors.com/index.html
Hinda ei tea.
Guugeldades leiab neid veel.

Bosch Motorspordi odavaim diisli ECU - 2980.- EUR
http://www.bosch-motorsport.com/content ... l/3690.htm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11