Süüte- ja kütusetabelid
Süüte- ja kütusetabelid
Tere!
Minu arvates võiks selles alafoorumis olla üks teema, kuhu koondada kõik info, nõuanded, küsimused ja näited kütuse- ning süütetabelitest.
Selle info kasutamisest tingitud probleemid/kordaminekud tuleb samuti siia teemasse postitada, kuid kellelgi ei teki vastutust kellegi teise kokkulastud mootori ees!
Oodatud on kõikide standalone'ga sõitvate mootorite tabelite postitused (võiksid eeskätt olla piltidena, võib panna lisaks ka .vex formaadis, näiteks).
Kindlasti kirjutada põgusalt juurde ka millise mootori tabeliga on tegu, millised muudatused on mootori juures tehtud, mis ajuga mootorit juhtiakse ja kui hästi mootor konkreetsete tabelitega käib.
Sharing is caring!
Minu arvates võiks selles alafoorumis olla üks teema, kuhu koondada kõik info, nõuanded, küsimused ja näited kütuse- ning süütetabelitest.
Selle info kasutamisest tingitud probleemid/kordaminekud tuleb samuti siia teemasse postitada, kuid kellelgi ei teki vastutust kellegi teise kokkulastud mootori ees!
Oodatud on kõikide standalone'ga sõitvate mootorite tabelite postitused (võiksid eeskätt olla piltidena, võib panna lisaks ka .vex formaadis, näiteks).
Kindlasti kirjutada põgusalt juurde ka millise mootori tabeliga on tegu, millised muudatused on mootori juures tehtud, mis ajuga mootorit juhtiakse ja kui hästi mootor konkreetsete tabelitega käib.
Sharing is caring!
Lauda nitro
Nissan CA18DET
Teen ise kohe otsa lahti:
Tegemist minu igapäevaliikuri enamjaolt stock 1.8l Nissan CA18DET mootoriga, Megasquirt-II v3.0 ajuga. Tabelid on koostatud põhimõtteliselt suurema tagasisideta (pole käinud dünopingis, ei ole pingsalt kuulanud detonatsiooni), mistõttu on kohati kindlasti kuni 10 kraadi süütenurka "puudu", segu mitteideaalne jms. Üldiselt töötab mootor igast asendist küllaltki hästi ning talve jooksul kepsu näidanud ei ole (ptui-ptui-ptui; tuleb tänada ka gaasipedaaliga mõistlikku ümberkäimist).
See on mu esimene mootor, mida standalone'ga seadistan, niiet vajaka-jäämisi esineb kindlasti.
Mulle teeks rõõmu, kui keegi mõnda kohta tabelites kommenteeriks või mõne sarnase mootori tabelid võrdluseks lisaks.
Süütenurga tabel:
AFR kütusetabel (VE tabel on timmitud välja TunerStudio autotune funktsiooni ning MegaLogViewer-iga):
Vasakus servas on toodud mootori koormus kPa ning all servas mootori pöörded.
Tegemist minu igapäevaliikuri enamjaolt stock 1.8l Nissan CA18DET mootoriga, Megasquirt-II v3.0 ajuga. Tabelid on koostatud põhimõtteliselt suurema tagasisideta (pole käinud dünopingis, ei ole pingsalt kuulanud detonatsiooni), mistõttu on kohati kindlasti kuni 10 kraadi süütenurka "puudu", segu mitteideaalne jms. Üldiselt töötab mootor igast asendist küllaltki hästi ning talve jooksul kepsu näidanud ei ole (ptui-ptui-ptui; tuleb tänada ka gaasipedaaliga mõistlikku ümberkäimist).
See on mu esimene mootor, mida standalone'ga seadistan, niiet vajaka-jäämisi esineb kindlasti.
Mulle teeks rõõmu, kui keegi mõnda kohta tabelites kommenteeriks või mõne sarnase mootori tabelid võrdluseks lisaks.
Süütenurga tabel:
AFR kütusetabel (VE tabel on timmitud välja TunerStudio autotune funktsiooni ning MegaLogViewer-iga):
Vasakus servas on toodud mootori koormus kPa ning all servas mootori pöörded.
Lauda nitro
5 teemat all pool, juba kunagi üritasin teemat algatada...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6132
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6132
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
See teema ei vea end välja kuna Seadistajad ei saa omal leiba käest ära anda. Loomulikult pole mootorid identsed ja iga auto on vaja erldi seadistada aga väga suur osa oleks juba tehtud kui oleks kusagilt samale mootorile tehtud mappe võtta.
Minul poleks kahju kuna seadistaja ma pole aga pean ennem tund aega meelde tultamisega tegelema et paarikümnest mapist mis vast 4-5le autole tehtud mõne välja sobran mida töötavaks pean.
Minul poleks kahju kuna seadistaja ma pole aga pean ennem tund aega meelde tultamisega tegelema et paarikümnest mapist mis vast 4-5le autole tehtud mõne välja sobran mida töötavaks pean.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuna sul 12x12 tabel, ja boostida väga ei taha, siis paneks ülemised loadid pigem 100-125-150-175-200-250. siis saab normaalse over-boosti seadistada 200 peal, ja kui WG probleem vms, siis 250'le paneks üli-safe-no-power seade.
180KPa 1000-2000 ronib stock süüde 16 pealt 26 peale. 2500 on juba 28 ja 4250 on 23.5 ja 7500 juba 29 kraadi. Ja sul on 16 18 20. Mul 16-20 sobib rohkem 280KPa peale.
Süüde 183KPa peal
1. ST3 (stockis on load skaala vähe nihkes, nii et see võib olla vabalt 145KPa)
2. custom stock aju (oli parema minekuga kui ST2 ST3)
3. oma KMS'ist leitud
4. kms'i vähe moditud, liikus juba okeilt
5. Minu viimane (ei deto aga on vist tiba varajane)
Külmaga ei maksa eriti süüdet timmida Aga kui nüüd varasemaks hakkad keerama (klapid peas jne), siis kui sa muud ei saa, siis müra läheb vähemalt vaiksemaks
180KPa 1000-2000 ronib stock süüde 16 pealt 26 peale. 2500 on juba 28 ja 4250 on 23.5 ja 7500 juba 29 kraadi. Ja sul on 16 18 20. Mul 16-20 sobib rohkem 280KPa peale.
Süüde 183KPa peal
1. ST3 (stockis on load skaala vähe nihkes, nii et see võib olla vabalt 145KPa)
2. custom stock aju (oli parema minekuga kui ST2 ST3)
3. oma KMS'ist leitud
4. kms'i vähe moditud, liikus juba okeilt
5. Minu viimane (ei deto aga on vist tiba varajane)
Kood: Vali kõik
1 2 3 4 5
500_ 22 18 8 14 13
800_ 21 17 8 15 14
1000 21 17 8 16 15
1250 20 17 9 17 17
1500 18 21 9 17 19
1750 18 23 9 20 22
2000 18 26 9 21 25
2250 19 27 10 22 27
2500 21 28 10 23 28
2750 22 27 10 22 28
3000 22 26 11 22 28
3250 23 25 11 21 28
3500 29 24 12 21 28
3750 31 24 14 20 27
4000 32 24 14 20 27
4250 31 24 15 20 27
4500 30 24 16 20 27
5000 30 26 17 21 28
5500 30 26 17 21 29
6000 29 27 18 22 29
6500 29 27 18 22 30
7000 30 28 19 22 30
7500 31 29 19 23 30
8000 31 29 0 23 31
8500 32 30 0 23 31
Suht sama seis.jeff01 kirjutas:See teema ei vea end välja kuna Seadistajad ei saa omal leiba käest ära anda. Loomulikult pole mootorid identsed ja iga auto on vaja erldi seadistada aga väga suur osa oleks juba tehtud kui oleks kusagilt samale mootorile tehtud mappe võtta.
Minul poleks kahju kuna seadistaja ma pole aga pean ennem tund aega meelde tultamisega tegelema et paarikümnest mapist mis vast 4-5le autole tehtud mõne välja sobran mida töötavaks pean.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Miskit leidsin....
Mu 335ele (m30b34) timmitud VE millega sai isegi üsna ökonoomselt sõita kuid samas kiirendades oli segu 13,0-13,3
Samal 2 klapi tehnikas kaanele meeldis suht selline süüde:
10v turbo audi millel miski muu nukk ja k24 turbo....... mis vaid detoneeris üle 0,7 bari:
Samas laiali ei käinud ka 1,5 bariga
Peale nuka stocki vastu vahetamist ja vene kütte tankla oma vastu vahetamist oli kerge deto vahetult enne käiguvahetust siiski kuulda:
Selle audiga oli igavene jama....vahepeal sai justkui detovabalt käima ja mõni hetk hiljem sama ala detos salongi kuuldavalt mis iganes süütenurga korral.....Kui ma enam miskit teha ei osanud keerasime boosti alla tagasi ja autot kasutati väiksema boostiga igapäevaselt.....kuni benapump saba andis nii et viga ilmselt teada miks ennem jamas
Corradole tehtud süütemap mille puhul erilist liikumist ei täheldanud:
...sest peale pandud 16v kaanega oli eksikombel surveaste langenud "6" kanti. Kui prooviks 5 kraadi kaupa juurde panime ei tulnud ka 45 kraadi advanceiga detonatsiooni kuuldavale Mõningane mineku lisa siiski tuli. Enne korralikku seade tegemist võeti aga auto taas laiali ja sai omale surveastet tõstvad kolvid.
Mu 335ele (m30b34) timmitud VE millega sai isegi üsna ökonoomselt sõita kuid samas kiirendades oli segu 13,0-13,3
Samal 2 klapi tehnikas kaanele meeldis suht selline süüde:
10v turbo audi millel miski muu nukk ja k24 turbo....... mis vaid detoneeris üle 0,7 bari:
Samas laiali ei käinud ka 1,5 bariga
Peale nuka stocki vastu vahetamist ja vene kütte tankla oma vastu vahetamist oli kerge deto vahetult enne käiguvahetust siiski kuulda:
Selle audiga oli igavene jama....vahepeal sai justkui detovabalt käima ja mõni hetk hiljem sama ala detos salongi kuuldavalt mis iganes süütenurga korral.....Kui ma enam miskit teha ei osanud keerasime boosti alla tagasi ja autot kasutati väiksema boostiga igapäevaselt.....kuni benapump saba andis nii et viga ilmselt teada miks ennem jamas
Corradole tehtud süütemap mille puhul erilist liikumist ei täheldanud:
...sest peale pandud 16v kaanega oli eksikombel surveaste langenud "6" kanti. Kui prooviks 5 kraadi kaupa juurde panime ei tulnud ka 45 kraadi advanceiga detonatsiooni kuuldavale Mõningane mineku lisa siiski tuli. Enne korralikku seade tegemist võeti aga auto taas laiali ja sai omale surveastet tõstvad kolvid.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kraadide teisenduseks pean õigeks tabelis olev väärtus -16. Kasutatakse ka väärtus/2 teisendust. Keegi nagu ei tea, kumb on õigem. Pole viitsin ise kah ära mõõta - nende teisenduste vahe on üldiselt üsna väike aga võib kohati olla kuni 6 kraadi.murjam kirjutas:Väga hea info, Astrona. Kui saaksid samasuguse tabeli teha või lisada ka 100kPa kohta, oleks väga abiks. Kas stock aju kraadide teisendus on vettpidav? Ei ole nihkes midagi?
Mis põhjusel stock aju 4000 rpm (max moment) ümbruses süüdet hilisemaks keerab?
Load on Nissani ajus ju arvutatud MAF järgi (MAPi ju pole), ja iga maf on kuni 10% erinev (lambda korrigeeribki põhiliselt seda).
Kontreetsete valmite järgi arvutades MAF ümber boostiks, on stock ign-map kuni 0.2bar - praktikas ei võtab ta aga 0.2bariga sealt viimaselt realt. Seepärast custom chipi tegemisel tuleb seal kõige pealt skaalad õigeks ajada (näiteks Janno aka "jk" chipis vastasid loadid tegelikkusele),
Eks tal 4000 peal teeb nukk juba korralikult tööd, sisslaskes tekib resonants, turbo hakkab sooja andma, cas vibreerima ja maf valetama
Süüde 104KPa peal
1. ST3 (stockis on load skaala vähe nihkes, nii et see võib olla vabalt 145KPa)
2. custom stock aju (oli parema minekuga kui ST2 ST3)
3. oma KMS'ist leitud
4. Minu viimane
Kood: Vali kõik
500_ 22 19 21 13
800_ 21 18 21 17
1000 22 18 21 20
1250 23 17 21 23
1500 24 19 21 27
1750 26 24 24 30
2000 28 31 25 34
2250 28 32 25 36
2500 29 33 25 37
2750 30 34 26 37
3000 30 34 26 37
3250 31 34 26 37
3500 32 34 27 37
3750 34 35 27 37
4000 36 35 28 37
4250 38 35 28 37
4500 39 36 28 37
5000 39 37 28 37
5500 39 37 29 37
6000 39 37 29 38
6500 39 37 28 38
7000 40 38 29 38
7500 41 38 30 39
8000 42 39 0 39
8500 43 40 0 40
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET