TurboClub http://foorum.turboclub.ee/ |
|
Süüte- ja kütusetabelid http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=7086 |
1. leht 1-st |
Autor: | murjam [ 06.03.2010 22:45 ] |
Teema pealkiri: | Süüte- ja kütusetabelid |
Tere! Minu arvates võiks selles alafoorumis olla üks teema, kuhu koondada kõik info, nõuanded, küsimused ja näited kütuse- ning süütetabelitest. Selle info kasutamisest tingitud probleemid/kordaminekud tuleb samuti siia teemasse postitada, kuid kellelgi ei teki vastutust kellegi teise kokkulastud mootori ees! Oodatud on kõikide standalone'ga sõitvate mootorite tabelite postitused (võiksid eeskätt olla piltidena, võib panna lisaks ka .vex formaadis, näiteks). Kindlasti kirjutada põgusalt juurde ka millise mootori tabeliga on tegu, millised muudatused on mootori juures tehtud, mis ajuga mootorit juhtiakse ja kui hästi mootor konkreetsete tabelitega käib. Sharing is caring! |
Autor: | murjam [ 06.03.2010 22:47 ] |
Teema pealkiri: | Nissan CA18DET |
Teen ise kohe otsa lahti: Tegemist minu igapäevaliikuri enamjaolt stock 1.8l Nissan CA18DET mootoriga, Megasquirt-II v3.0 ajuga. Tabelid on koostatud põhimõtteliselt suurema tagasisideta (pole käinud dünopingis, ei ole pingsalt kuulanud detonatsiooni), mistõttu on kohati kindlasti kuni 10 kraadi süütenurka "puudu", segu mitteideaalne jms. Üldiselt töötab mootor igast asendist küllaltki hästi ning talve jooksul kepsu näidanud ei ole (ptui-ptui-ptui; tuleb tänada ka gaasipedaaliga mõistlikku ümberkäimist). See on mu esimene mootor, mida standalone'ga seadistan, niiet vajaka-jäämisi esineb kindlasti. Mulle teeks rõõmu, kui keegi mõnda kohta tabelites kommenteeriks või mõne sarnase mootori tabelid võrdluseks lisaks. Süütenurga tabel: AFR kütusetabel (VE tabel on timmitud välja TunerStudio autotune funktsiooni ning MegaLogViewer-iga): Vasakus servas on toodud mootori koormus kPa ning all servas mootori pöörded. |
Autor: | Astrona [ 07.03.2010 1:53 ] |
Teema pealkiri: | |
5 teemat all pool, juba kunagi üritasin teemat algatada... http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6132 |
Autor: | jeff01 [ 07.03.2010 9:26 ] |
Teema pealkiri: | |
See teema ei vea end välja kuna Seadistajad ei saa omal leiba käest ära anda. Loomulikult pole mootorid identsed ja iga auto on vaja erldi seadistada aga väga suur osa oleks juba tehtud kui oleks kusagilt samale mootorile tehtud mappe võtta. Minul poleks kahju kuna seadistaja ma pole aga pean ennem tund aega meelde tultamisega tegelema et paarikümnest mapist mis vast 4-5le autole tehtud mõne välja sobran mida töötavaks pean. |
Autor: | Astrona [ 07.03.2010 13:46 ] |
Teema pealkiri: | |
Kuna sul 12x12 tabel, ja boostida väga ei taha, siis paneks ülemised loadid pigem 100-125-150-175-200-250. siis saab normaalse over-boosti seadistada 200 peal, ja kui WG probleem vms, siis 250'le paneks üli-safe-no-power seade. 180KPa 1000-2000 ronib stock süüde 16 pealt 26 peale. 2500 on juba 28 ja 4250 on 23.5 ja 7500 juba 29 kraadi. Ja sul on 16 18 20. Mul 16-20 sobib rohkem 280KPa peale. Süüde 183KPa peal 1. ST3 (stockis on load skaala vähe nihkes, nii et see võib olla vabalt 145KPa) 2. custom stock aju (oli parema minekuga kui ST2 ST3) 3. oma KMS'ist leitud 4. kms'i vähe moditud, liikus juba okeilt 5. Minu viimane (ei deto aga on vist tiba varajane) Kood: 1 2 3 4 5
500_ 22 18 8 14 13 800_ 21 17 8 15 14 1000 21 17 8 16 15 1250 20 17 9 17 17 1500 18 21 9 17 19 1750 18 23 9 20 22 2000 18 26 9 21 25 2250 19 27 10 22 27 2500 21 28 10 23 28 2750 22 27 10 22 28 3000 22 26 11 22 28 3250 23 25 11 21 28 3500 29 24 12 21 28 3750 31 24 14 20 27 4000 32 24 14 20 27 4250 31 24 15 20 27 4500 30 24 16 20 27 5000 30 26 17 21 28 5500 30 26 17 21 29 6000 29 27 18 22 29 6500 29 27 18 22 30 7000 30 28 19 22 30 7500 31 29 19 23 30 8000 31 29 0 23 31 8500 32 30 0 23 31 Külmaga ei maksa eriti süüdet timmida Aga kui nüüd varasemaks hakkad keerama (klapid peas jne), siis kui sa muud ei saa, siis müra läheb vähemalt vaiksemaks jeff01 kirjutas: See teema ei vea end välja kuna Seadistajad ei saa omal leiba käest ära anda. Loomulikult pole mootorid identsed ja iga auto on vaja erldi seadistada aga väga suur osa oleks juba tehtud kui oleks kusagilt samale mootorile tehtud mappe võtta. Suht sama seis.
Minul poleks kahju kuna seadistaja ma pole aga pean ennem tund aega meelde tultamisega tegelema et paarikümnest mapist mis vast 4-5le autole tehtud mõne välja sobran mida töötavaks pean. |
Autor: | murjam [ 07.03.2010 14:04 ] |
Teema pealkiri: | |
Väga hea info, Astrona. Kui saaksid samasuguse tabeli teha või lisada ka 100kPa kohta, oleks väga abiks. Kas stock aju kraadide teisendus on vettpidav? Ei ole nihkes midagi? Mis põhjusel stock aju 4000 rpm (max moment) ümbruses süüdet hilisemaks keerab? |
Autor: | jeff01 [ 07.03.2010 15:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Miskit leidsin.... Mu 335ele (m30b34) timmitud VE millega sai isegi üsna ökonoomselt sõita kuid samas kiirendades oli segu 13,0-13,3 Samal 2 klapi tehnikas kaanele meeldis suht selline süüde: 10v turbo audi millel miski muu nukk ja k24 turbo....... mis vaid detoneeris üle 0,7 bari: Samas laiali ei käinud ka 1,5 bariga Peale nuka stocki vastu vahetamist ja vene kütte tankla oma vastu vahetamist oli kerge deto vahetult enne käiguvahetust siiski kuulda: Selle audiga oli igavene jama....vahepeal sai justkui detovabalt käima ja mõni hetk hiljem sama ala detos salongi kuuldavalt mis iganes süütenurga korral.....Kui ma enam miskit teha ei osanud keerasime boosti alla tagasi ja autot kasutati väiksema boostiga igapäevaselt.....kuni benapump saba andis nii et viga ilmselt teada miks ennem jamas Corradole tehtud süütemap mille puhul erilist liikumist ei täheldanud: ...sest peale pandud 16v kaanega oli eksikombel surveaste langenud "6" kanti. Kui prooviks 5 kraadi kaupa juurde panime ei tulnud ka 45 kraadi advanceiga detonatsiooni kuuldavale Mõningane mineku lisa siiski tuli. Enne korralikku seade tegemist võeti aga auto taas laiali ja sai omale surveastet tõstvad kolvid. |
Autor: | Astrona [ 08.03.2010 2:26 ] |
Teema pealkiri: | |
murjam kirjutas: Väga hea info, Astrona. Kui saaksid samasuguse tabeli teha või lisada ka 100kPa kohta, oleks väga abiks. Kas stock aju kraadide teisendus on vettpidav? Ei ole nihkes midagi?
Mis põhjusel stock aju 4000 rpm (max moment) ümbruses süüdet hilisemaks keerab? Kraadide teisenduseks pean õigeks tabelis olev väärtus -16. Kasutatakse ka väärtus/2 teisendust. Keegi nagu ei tea, kumb on õigem. Pole viitsin ise kah ära mõõta - nende teisenduste vahe on üldiselt üsna väike aga võib kohati olla kuni 6 kraadi. Load on Nissani ajus ju arvutatud MAF järgi (MAPi ju pole), ja iga maf on kuni 10% erinev (lambda korrigeeribki põhiliselt seda). Kontreetsete valmite järgi arvutades MAF ümber boostiks, on stock ign-map kuni 0.2bar - praktikas ei võtab ta aga 0.2bariga sealt viimaselt realt. Seepärast custom chipi tegemisel tuleb seal kõige pealt skaalad õigeks ajada (näiteks Janno aka "jk" chipis vastasid loadid tegelikkusele), Eks tal 4000 peal teeb nukk juba korralikult tööd, sisslaskes tekib resonants, turbo hakkab sooja andma, cas vibreerima ja maf valetama Süüde 104KPa peal 1. ST3 (stockis on load skaala vähe nihkes, nii et see võib olla vabalt 145KPa) 2. custom stock aju (oli parema minekuga kui ST2 ST3) 3. oma KMS'ist leitud 4. Minu viimane Kood: 500_ 22 19 21 13
800_ 21 18 21 17 1000 22 18 21 20 1250 23 17 21 23 1500 24 19 21 27 1750 26 24 24 30 2000 28 31 25 34 2250 28 32 25 36 2500 29 33 25 37 2750 30 34 26 37 3000 30 34 26 37 3250 31 34 26 37 3500 32 34 27 37 3750 34 35 27 37 4000 36 35 28 37 4250 38 35 28 37 4500 39 36 28 37 5000 39 37 28 37 5500 39 37 29 37 6000 39 37 29 38 6500 39 37 28 38 7000 40 38 29 38 7500 41 38 30 39 8000 42 39 0 39 8500 43 40 0 40 |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |