TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Probleemid MS 2.2-ga
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=3855
11. leht 12-st

Autor:  Mihkel [ 11.04.2009 21:36 ]
Teema pealkiri: 

Saada mulle logifailid.

Ma arvan, et tegu jälle selle sama anduri kinnituse ja trigerwheeli hammaste sügavuse kalaga.
Kunagi mainisin, et sai ühe Lada mootoriga sellega omajagu jebitud.

Mina tõstaks esimese asjana VR sensori sealt originaal kohast veidi kaugemale custom kronsa külge.

Autor:  Moss [ 12.04.2009 17:15 ]
Teema pealkiri: 

http://www.hot.ee/moss85//log6.xls
http://www.hot.ee/moss85//log7.xls
http://www.hot.ee/moss85//seadistus3.msq

Autor:  Moss [ 14.04.2009 12:54 ]
Teema pealkiri: 

Tundub, et senine seadistus ei olnud vea põhjuseks. Sai ostetud Oomipoest mingi suvaline audiokaabel ning vahetatud andur Ahto käest ECU ostul kaasa tulnud Fordi oma vastu ning 6200 rpm peale sätitud piiraja võttis välja küll.
Nüüd uued küsimärgid õhus, johtuvalt minu apsudest kuid enne ei viitsi suurt investigeerida kuni olen omale rüperaali leidnud, kopp ees lauaarvutiga garaazi vahet jooksmisest :-D . Kellel midagi leidub, võib U2U vahendusel pakkumise teha.

Little piece of advice: Kui ühel või teisel põhjusel on mõni silinder pikemalt tööluusi teinud, vaheta enne lõplikku map'imist mootoriõli.

Autor:  Moss [ 15.04.2009 21:24 ]
Teema pealkiri: 

Nõup, ei ole veel korras. Ketrab piirajani välja aga ikka läheb iga sekundi-paari tagant lugemine sassi ja tühikäik kõigub ka (drossel kergelt irvakil ja muud klappi hetkel ei ole).
Mõtlen, et äkki peaks mingi eriti jämeda juhtmega ka proovima? Need varjestatud juhtmed, mis Oomipoest sain, on ikka üsna näruse ristlõikega. Et lihtsalt juhe neelab signaali ära? Igaljuhul mida lähemal anduri ots rattale on, seda vähem jukerdab. Jootsin need nüüd otse pistikusse, ennem oli 20cm'ne jupp varjestamata juhet vanast kimbust.

Autor:  Moss [ 16.04.2009 19:14 ]
Teema pealkiri: 

Kaablitega möllatud, tundub et ei jää asi nende taha pidama kuna erinev pikkus ja varjestus/selle puudumine ei näi väga mõjutavat.

Kas keegi on kunagi uurinud, mismoodi VR'ist tulev signaal muutub, kui andurit ümber oma pikitelje keerata?

Autor:  jeff01 [ 16.04.2009 21:55 ]
Teema pealkiri: 

Mis triggeri mõõdud ? hammaste mõõdud igas suunas? Kui lähedal trigger muudele metallidele? Ega trigger pole keevitatud?
Mis andur ja kui lähedal metallidele?
Ümber pikitelje anduri keeramine ei tohiks mitte midagi muuta.

Autor:  Moss [ 16.04.2009 22:23 ]
Teema pealkiri: 

http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?i ... _id=143969

Selline vigurmootor, al. 2001st tulevad Nivad nihukestega ja Venemaal ka tagaveolised (r-spec :lol: )

Andur tegelikult istub üsna toekas metallpesas. Originaalandur on rattast umbes mm kaugusel aga sellega ei toimi nii hästigi, kui Fordi andur. Viimase tundub toimima siis, kui vahe minimaalne jätta. 0,2mm'ne klapi paisupilu reguleerimise leht mahtus lahedalt vahele.
Hammaste (60-2) mõõdud umbes 6...7 mm laiad, samasuurte vahedega. Sügavus veidi väiksem, võibolla 5mm. Pole nii täpselt mõõtnud.

Täna hakkasin anduri asukohta ka muutma kuid autol sai aku tühjaks ja ei saand eriti proovida...

Autor:  KillFrenzy [ 17.04.2009 0:09 ]
Teema pealkiri: 

Panin täna VR sensori (ford escort) külge, juhe on 2,5m pikk, varjestatud vasksukaga, trigger on 36-1 ja rihmaratta külge keevitatud, sensori ja ratta vahe ~1,5mm.
Kõik töötab ideaalselt, süsteemiks muidu EDIS.

VR sensori skeem ikka õieti kokku pandud?

Autor:  Moss [ 17.04.2009 0:31 ]
Teema pealkiri: 

KillFrenzy kirjutas:
VR sensori skeem ikka õieti kokku pandud?


ECU vaatas Mihkel üle ja koostas selle VR-osa. Mina elektroonikat ses mahus ei taipa.
Arvan, et enne katsetan veel andurite ja asenditega.

Autor:  Mihkel [ 17.04.2009 1:46 ]
Teema pealkiri: 

See on läbikäidud tee nagu ma juba mainisin ja ainuke asi mis proovimata jäi oli anduri asukohta muutmine selle originaal andurit täise pikkuses katva pesa tõttu.
Samamoodi Fordi andur parandas asja võrreldes lada omaga aga viga ei kadunud siiski.

EDIS-ega ons elles suhtes lihtsam, et seal tegeleb VR-i signaali lugemisega ju EDIS plokk mitte MS ise.

Autor:  Moss [ 17.04.2009 11:54 ]
Teema pealkiri: 

Oskab keegi öelda, milline see kiidetud Cossu Scorpa andur välja näeb? Kui kellegi pakkuda, ma nopiks üles selle. Lähen vaatan, äkki õnnestub veel üks BMW andur leida ja ehk miskine Opeli oma ka. Siis peaks katsetamisematerjali olema piisavalt. Üritan nendele käepärastest tükkidest mingi uue kronsteini teha.

Kui nüüd ratast kohendada, kas siis peaks hambad kitsamaks ja augud sügavamaks tegema?

Autor:  Mihkel [ 17.04.2009 12:00 ]
Teema pealkiri: 

Augud võiks IMO sügavamad olla sellele Lada rattal kui ta originaalis on.
Hammaste laiuse vahe oli vist ilusti ok, augud võiks enamvähem sama sügavad olla kui antud hammaste vaheline kaugus.

Autor:  jeff01 [ 17.04.2009 21:16 ]
Teema pealkiri: 

Mina arvan et anduri asukoht on hetkel hea aga mis on jama on andur. Nii väikest hammast kõik andurid ei loe.... (Pole näiteks mõtet proovida escorti oma mis on mõeldud mitme sentimeetriseid auke lugema.....ja üldse on hoorattalt lugevad andurid rohkem saamatud kuna seal on "trigger" nii suur et augud ja hambad on piisavalt suured.) Cossu scorpa andur luges mul 5mm hamba ja 5mm vahe ilusasti välja aga 1 bmw oma, 1 opeli ja 1 escorti oma seda ei suutnud miski vahega)

Autor:  Moss [ 17.04.2009 22:32 ]
Teema pealkiri: 

Tegin sinna täna mingi ajutise kronsteini kättejuhtunud materjalidest ja külge poltisin BMW vändaanduri. Pilu tuli jälle minimaalne jätta. Ei tahaks ära sõnuda ja hõiskama hakata, kuid läks niipalju paremaks, et nüüd hakkan vaikselt netist seadistamise teooriat otsima/omandama. Learning as I go

Cossu andurile olen ikka huviline. Kui praegune ikka ei toimeta, siis on veel üks BMW nuka andur olemas, too nägi ka paljutõotav välja.

Autor:  Moss [ 23.04.2009 23:54 ]
Teema pealkiri: 

Aeg-ajalt ikka viskab üksikud vimkad sisse aga muidu pole hullu.

Kas LogViewer ei näitagi lambdat ega AFR'i vaid ainult andurilt tulevat pinget?

11. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/