TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Probleemid MS 2.2-ga
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=3855
1. leht 12-st

Autor:  ahto10 [ 29.04.2008 20:31 ]
Teema pealkiri:  Probleemid MS 2.2-ga

Kuna varajasemaid kogemusi pole ms-ga siis oleks vaja veits abi..

Kõigebalt põles üks süüte kivi ära enne seda säde oli,juhtus sees siis pärast seda kui panin aku laadia peale (arvan et asi oli selles)

Masin ei käivitu küte on olemas säde ka aga käima ei lähe aint paugub...

Alkselt juhtis mega pena pumpa miinusega üht äkki hakkas juhtima plussida ei tea kas minu viga (enne seda töötas pena pump)

Autor:  Mihkel [ 29.04.2008 21:32 ]
Teema pealkiri: 

Sul on plaadil mingi kala sees ilmselt nüüd.
Kütusepumpa peab asi koguaeg juhtima massiga.
Kõiki asju juhitakse massiga.

Autor:  ahto10 [ 29.04.2008 21:49 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd parem poolne led põleb ka kogu aeg?

Autor:  veider [ 29.04.2008 23:12 ]
Teema pealkiri: 

ahto10 kirjutas:
Nüüd parem poolne led põleb ka kogu aeg?

Kui paugub siis hea. Mul oli samamoodi vaata endal dwell settings ja külmkäivitus seaded üle. Kui tuli põleb, järelikult töötab... :lol: üks peabki koguaeg põlema, see peaks warm-up led olema?

Autor:  ahto10 [ 29.04.2008 23:54 ]
Teema pealkiri: 

see keskmine on warm-up led aga mull põleb koguaeg parem poolne,kust on võetud süüte kivi juhtimine arvan et sellest põleski see süüte kivi ära.

ja see pena pumba juht otsale tuleb ka pluss peale kui süüte sisse lülitan ja jääbki nii,kas prose võib sellist asja teha???

Autor:  ahto10 [ 01.05.2008 19:19 ]
Teema pealkiri: 

Millegi pärast lähevad süüte kivid jube kuumaks....

Kust ma saan süüte nurka muuta,üks kõik kuhu ma midagi kirjutan ikka nagu süüde oleks varajane ja lööb nagu sisse laske kollest tossu välja

Autor:  jeff01 [ 01.05.2008 19:57 ]
Teema pealkiri: 

Süüte kivid peavad kindlasti olema hästi jahutatud....alumiiniumi küljes näiteks termopasta ja poldiga.
Spark - Spark settings - Kui fixed angle on -10 siis kasutab ta spark tabelit süütenurga valimiseks, kui seal on mingi muu number siis kasutab ta konstantset süütekraadi aga se pigem nö stroboga mõõtmiseks vms iganes aga mitte sõitmiseks. Seal samas ka trigger angle, millele saab paar kraadi juurde liita või maha võtta, et fikseeritud NULL süütenurga ja strobo abiga asi paika panna.
Parandage mind kui eksin, kuna ei tean isegi vaid väga minimaalsel tasemel seda asja.

Autor:  Molotov51 [ 01.05.2008 21:32 ]
Teema pealkiri: 

Vaata main settingud üle ja vaata, mis ledide funktsioonideks on määratud kõigepealt, kas on ikka suunatud sinna see, mida sealt oodatakse, või mitte...

Autor:  ahto10 [ 01.05.2008 22:44 ]
Teema pealkiri: 

Mull oli enne pantud selle ledi väljundiks spark output B alguses ta vilkus aga siis üht äkki jäi põlema samal ajal hakkas ka see pena pumba juhtimise jama ja see süüte kivi viskas ka tossu välja!!!

Ja minu meelest kui ma seda süüte tabelis numbreid muudan ei juhtu nagu midag ikka lõõb tagasi ja lõpuks lõi ka starteri peniksi puruks....

Autor:  ahto10 [ 03.05.2008 20:04 ]
Teema pealkiri: 

Asi siis nüd niimoodi et kui pöörded nagu läheks üle 500 siis nagu see led mis näitab mootori pöördeid kustuks ära ...

Autor:  jeff01 [ 03.05.2008 21:50 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas pöörded üle 500 saad kui auto ei käivitu?
Esmalt kontrolli süüte järjekorra õigsust ja anduri õiget asukohta triggeri suhtes. Pane süüde konstantseks ehk miinus10 asemele NULL ja kontrolli stroboga (Esimese silindri küünlajuhtme ja hooratta märkide abiga kas on esimese silindri säde ajal, mil ta olema peab. Kui kõik see on õige siis pane puhtad kuivad küünlad peale (dwell tõmba suht maha) ja aja kasvõi eetriga käima (Kuna ma isegi roheline ja ei osanud dwell settinguid paika panna, siis ajasin eetriga käima ja kui oli veidi aega käinud, siis käis mootor, küünlad ja ehk ka pihustid puhtaks ja lisaõhu välja (Kõik tükid olid kaua vedelenud ) Igatahes käivitus minul peale esmakäivitust eetriga juba nii nagu peab, kui mootor maha jahtus panin tiba käivituskütet juurde ja käivitus juba iga korraga ilma eetrita. Igatahes pea meeles, et küünal olgu kasvõi odav originaal aga puhas ja kuiv.

Autor:  ahto10 [ 04.05.2008 16:07 ]
Teema pealkiri: 

ta paugub ja plärtsub siis ikka lööpöörde üle viie saja

Autor:  ahto10 [ 04.05.2008 23:01 ]
Teema pealkiri: 

täna sai jälle päev läbi mässatud ja ei midagi mootor läheks nagu korra käima nii paariks sekundiks ja siis lööb äkki süüte nii varajaseks et lööb sisselaske kollest tossu välja ja mõnikord lööb ültse mootori valepidi käima lööb kohe mitu plärtsu sisselaskest välja....süüde kõiguks nagu sinna kuhu ise tahab kord on nagu paigas kord on jummala valel ajal...

Autor:  Raceboy [ 04.05.2008 23:04 ]
Teema pealkiri: 

Kas sa süüte nullasendi panid paika :?: :?: :?:

Autor:  jeff01 [ 05.05.2008 11:40 ]
Teema pealkiri: 

Ma enam kui kindel, et sul pole ilmselt triggeri settingud paigas. Mis tüüpi trigger sul on ja mitmendal hambal ta asub kui esimene silinder on ülemises surnud seisus. Kas arvutasid ikka selle exceli wheel decoderi programmi järgi välja millal süüdata?

1. leht 12-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/