TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Probleemid minu ja mu MS1 ver 3 me vahel :)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=3794
5. leht 5-st

Autor:  jeff01 [ 25.07.2008 16:11 ]
Teema pealkiri: 

Probleem lahendatud. :)
1 süüte FETidest (spark oma) oli kas praak või halvasti painutatud vms aga jalg oli poolenisti ära murdunud ja se ilmnes siis kui juhtme lõplikult tagant ära murdsin ja murdepinda uurisin. Vahetasin ta ära ja peale esimesi kõvemaid kiirendusi võib öelda et töötab :)

Autor:  jeff01 [ 10.08.2008 15:50 ]
Teema pealkiri: 

Tunne on nüüd selline, et löön oma megasquirti vist kirvega pooleks ja unustan sellise aju olemasolu. Teda ju kasutatakse ja ta töötab mõnel autol aga miks mitte minul ja miks ei suuda keegi teda tööle panna :?
Olen selle ajuga vist juba pool aastat end vihastanud ja alati on põhjuseks spark C olnud. Peale murdunud jalaga feti välja vahetamist justkui töötas mõned päevad kuni päevani mil jälle vahele jätma hakkas, FETid täiesti tulised ja spark C oma lõpetas oma toimise sootuks. Enne lõplikku surma panin tähele seda et vendi käima lülitumisel andis fet isegi kuni pool minutit massi süütepoolile (Ma ei saa aru kuidas süütepool selle üle elas) tõmbles täiesti oma suva järgi. Arvasin, et ventilaatori relee lülitus annab mingi tagasilöögi ja ühendasin selle ajust lahti, panin uue FETI sisse ja sõitsin eilsel kiirendusel aga täheldasin kõikuvat tühikäiku :? miks kõigub? sest spark C säde kaob ära (fetid tulised) :x Samamoodi pole ka rpm spaikidest lahti saanud (mitut andurit proovinud ja erinevaid vahesid samuti)
FUCK the megasquirt

Autor:  Mihkel [ 10.08.2008 16:19 ]
Teema pealkiri: 

Äkki on viga sinus? :-D

Vaata korra veel igaks juhuks kogu juhtmestik väga kriitilise pilguga üle.
Kas sul süütepooli enda klemmid on ikka õigesti ühendatud?
Et + õige klemmi all ja kõik kolm pooliotsa ka?
Võid pin-outi kirjutada siia.

Pane süütepooli tootekood ka siia.

Autor:  jeff01 [ 10.08.2008 16:37 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Äkki on viga sinus? :-D

Vaata korra veel igaks juhuks kogu juhtmestik väga kriitilise pilguga üle.
Kas sul süütepooli enda klemmid on ikka õigesti ühendatud?
Et + õige klemmi all ja kõik kolm pooliotsa ka?
Võid pin-outi kirjutada siia.

Pane süütepooli tootekood ka siia.


Kust otsast saab viga olla minus kui säde kord on ja kord pole, aju karp läheb nii kuumaks et puudutada ei saa ja Otse pistikust mõõtes tuleb sealt kord pidevat massi, kord mitte midagi kui auto ülejäänud silindrite pealt käib. :(

Fordi poolidel ei anna valesti panna kuna seal on kummagi pooli kohta vaid 3 juhet : MUST - +12v ja lisaks veel fordi kondekas vahel
Punase triibuga roheline ja kollase triibuga roheline on sisendid.
Teisel süütepoolil 2 juhet taga (toide ja 1 sisend) Mõlema pooli toitejuhe on koos ja ühe kondeka taga (Ka kondekat ei anna valesti panna kuna massi saab ta korpusest ja temast tuleb välja vaid 1 juhe. Pole juhtmestikust palju midagi vaadata peale otste, kuna mul nüüd kõik pmt ühes tükis....st et algab aju pistikust ja kõik juhtmed lõpevad sihtmärgi pistikus, mille otsas on uued pinid (Juhtmeid kusagil keskel jätkatud pole ja juhtmed on uued)
Vaatan siis tootekoodi kah ja lisan siia.

Autor:  Mihkel [ 10.08.2008 16:41 ]
Teema pealkiri: 

Tee pilti parem lähedalt ka, kuna mulle jäi asi segaseks siiski.
Mis mudeli pealt pooldi pärit on?

Autor:  jeff01 [ 10.08.2008 20:19 ]
Teema pealkiri: 

http://www.youtube.com/watch?v=SHqgDo70CIM
Esmalt on indikaator spark A-l ja siis panen selle spark C-le kas märkate vahet? Pildil on ainsad ühendused juhtmete vahel (joodetud muidugi) kuna ei ole võimalik uusi selliseid pistikudi leida ja pinid pole vahetatavad. Sama tulemus on otse aju tagant või transsidelt mõõtes.
Selliseid poole on kõigil edisiga fordidel (escort, orion, scorpa, mondeo) Eelmisel süütepoolil põles maha samuti spark C taga olnud väljund ja ma ei saa seda talle pahaks panna kui vaadata kuidas vahepeal väljundist pidevat massi tuleb. kõik 3 takistit on sama väärtusega

Autor:  mart154 [ 10.08.2008 20:55 ]
Teema pealkiri: 

mitte, et ma oma autot MS-iga käima oleks saanud :lol:
aga mul andis ka mingi aeg pidevat sädet (also known as "kaarleek" :-D ) kui megasquirdis oli süüteseadete alla jäänud 'trigger return', mitte 'time based'

Arvatavasti selle nahka läks ka mul üks süütedraiver. Sa vist nägid neid pilte?

"Time based"-iga on mul vähemalt sädeme hetk normaalne :)
Sädeme suurusest siin ei räägi :lol:

Autor:  jeff01 [ 10.08.2008 21:50 ]
Teema pealkiri: 

Mul samuti trigger return....homme vaatan (Pole kunagi time based kasutanud) Sinu põlengu pilte nägin ja need kummitavad mind senimaani :-D

Autor:  mart154 [ 10.08.2008 21:55 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Mul samuti trigger return....homme vaatan (Pole kunagi time based kasutanud) Sinu põlengu pilte nägin ja need kummitavad mind senimaani :-D


proovi, äkki parandab...

Autor:  jeff01 [ 11.08.2008 8:28 ]
Teema pealkiri: 

Mitte midagi ei muutunud, se loeb siiski vist mootori käivitmisele mitte käimisele :(

Autor:  jeff01 [ 29.08.2008 8:50 ]
Teema pealkiri: 

Auto käib :)
Veani jõudis "george 16v"
Kui MSil on üle kahe süüte feti siis Fan outputi kasutada ei tohi.
110km maanteesõitu on tehtud ilma ühegi restardi ja sädeme kadumiseta. Auto käib esmakordselt väga sujuvalt ja mõnusalt edasi.

Autor:  Astrona [ 29.08.2008 8:56 ]
Teema pealkiri: 

jeff01 kirjutas:
Auto käib :)
Auto käib esmakordselt väga sujuvalt ja mõnusalt edasi.

Oi aegu ammuseid, mäletan, kui mul 18E mootoriga pihusti FETide driver maha põles, panin Jetronicu nii kauaks tagasi, ja alles siis sain aru, mis tähendab kui mootor töötab hästi ja ühtlaselt.
Mul oli juhtmestikus 1 lüliti, mis lülitas süüte juhtimise otse Halli-anduri peale, et kui panin originaal aju, siis oli vaja ainult AFM külge panna ja sai edasi sõita. Tegin selle tagasimineku võimaluse, kuna olin 1. kes MSi siin reaalselt maanteel katsetas ja polndu kindel. Hiljem, aga tõdesin, et see pritsungi süsteemi vana ajauga ühilduvaks jätmine tegi süsteemi hoopis ebatöökindlamaks - ärge tehke seda.

Autor:  Mihkel [ 29.08.2008 10:20 ]
Teema pealkiri: 

Tarmo autol 3xVB921+fan out ja toimib ilusti, seega see ei ole reegel.
Kasutusel Bosch Motorsport coilpack, Audi coilidega veidi jupsis aga see võis tulla kondekate puudumisest.

Siit moraal ilmselt, et sitast saia ei tee, seega prügikastikaubast ei saa kõike ka ehitada (vihje poolidele).

Uurisin asja ka veidi. Su väide on alusetu!
Tegelikult olid sa ise laisk ja ei lugenud MANUALI.
Sul oli OUTPUT 4 sisse lükatud ja see oli määratud LED18 peale.
Aga LED18 on tegelikult SPARK C 6sil. wasted spark puhul!!!
Ehk siis edasiste probleemide vältimiseks LOE MANUALI!!!

Autor:  jeff01 [ 29.08.2008 11:02 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd teavad kõik mis viga oli aga kui kui küsisin ei osanud keegi seda pakkuda.
Ma tõesti ei tea mis led millise väljundiga seotud või mida teeb ja lähtusin sellest, et pinoutis oli kirjas fan output ja kasutasin seda. MY BAD Loeks muidugi kui jõuaks sellest meeletust materjalist läbi hammustada oma kesise inglise keele oskusega :( Ajab ennastki närvi et kogu hooaja olen jamanud ja FETe läbi põletanud nii lolli asja pärast millele keegi ei tule sest pole kellelgi se manual peas. Hea seegi et auto nüüd käib ja täna/homme ka testitud saab

Autor:  Mihkel [ 29.08.2008 11:17 ]
Teema pealkiri: 

Mina näiteks ei osanud nii lihtsa vea peale tulla, eeldasin, et sa seda ikka esimesena kontrollisid :-D
Minu saadetud pinout-is on fan out output 1 all hoopis mitte output 4,
kuigi see ei oma otseselt tähtsust, kuna sa saad ise seda väljundit fan-i jaoks progeda.

MS-il on isegi vähe universaalsust võrreldes VEMS-iga, hea et sul veel VEMS-i pole, seal saab kõike kuhu iganes suunata :)

5. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/