TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Probleemid minu ja mu MS1 ver 3 me vahel :)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=3794
3. leht 5-st

Autor:  jannyy [ 14.04.2008 11:48 ]
Teema pealkiri: 

Tänud vastuste eest.

Tellin siis arvatavasti MS I v3.

Hiljem kui tahan wasted sparki, siis tuleb lisada üks VB921 süütekivi ning mootorile trigger wheel ja siis peaks ok olema?

Kas MS I toimetab kõrge oomiliste pihustitega normaalselt?

Arvatavasti lähevad need loosi, kuna pidi olema palju lihtsam seadistada.

Autor:  Mihkel [ 14.04.2008 12:04 ]
Teema pealkiri: 

Kõrge oomilistega ongi kõige kergem, madalaoomistega on PWM-i vaja seadistada (V3.0 on PWM sisse ehitatud).
V2.2-el on PWM-i jaoks lisaplaati vaja (standardis saab ainult kõrgeoomilisi pihusteid kasutada).

Wasted spark jaoks sul jah 1 lisa süütekivi ning trigger wheeli vaja.

Autor:  jeff01 [ 15.04.2008 20:22 ]
Teema pealkiri: 

Juhhuu bemm restardib taas nii mis hirmus.
Kahju et bensiini sisse valasin, oleks pidanud auto sellega üle valama...
Proovisin korralike krokodillidega ühendada:
mootorit kerega - ei midagi
Aku massi mootori ja kerega - ei midagi
Aku plussi starteri ja geneka juhtmega- ei midagi
Auto samal ajal käis ja restartis iga 2-3 sekundi tagant.
Tõstsin andurite/aju/muud massid kõik eri poldide alla - ei midagi
uurisin ja liigutasin ja eemaldasin aju tagant pistikuid - ei midagi
Mis saab seda põhjustada? genekalt juhtmeid eemaldades midagi ei muutu, massid on korras, mis veel??? kas rikkis VR saab aju välja lülitada? ilmselt mitte....Kõiki teisi andurite pistikuid olen kah juba eemaldanud...Kas süütepool suudab seda?

Kisub vägisi p...e mu plaani ta homme/ülehomme niipalju ära häälestada kui lennuväljal saab ja siis tallinnasse dünosse tulla.

Autor:  george16v [ 15.04.2008 21:24 ]
Teema pealkiri: 

süüte draiveri ja prose vahele ikka panid 300+ oomi takisti ?

Autor:  jeff01 [ 15.04.2008 22:17 ]
Teema pealkiri: 

Ma üsna kindel, et se on seal olemas.
Kuulsin et USB üleminek võiks seda põhjustada? homme proovin ilma selleta aga omal eriti usku pole, et viga võib nii tühine olla.

Even cleaning the plugs if the engine has been going through a tuning stage, can cure reset problems :? On se tõesti võimalik?

If this still doesn't fix it fit a 20-25uF capacitor between the +12V feed that's on the coil pack and a good chassis ground. Get the capacitor as close to the coil pack as possible. Ka seda peab homme proovima, ilmselt pole seda jubinat raske leida.

EDIT: vahetasin uued odavad NGK-d kasutatud originaal BOSHide vastu ja auto käib restartideta :? Peab vist iridiumite peale mõtlema hakkama kui odav küünal suudab aju selleni viia et se lausa restarte tegema hakkab.

Autor:  TõnuriCCE [ 21.04.2008 15:41 ]
Teema pealkiri: 

kusjuures see kood on mul täiesti lambist ka kokku jooksnud.
õhtul panin auto seisma...ja hommikul pidin jala tööle minema, kuna ei käivitunud enam....õhtul lasin koodi üle ja prõmmm...asi käis.
ja niimodi tegi ta mõned korrad veel.
see muidugi oli ca aasta tagasi...ei mäleta millist koodi ma siis kasutasin.

PS minu MS jättis mul paraku 26'nda Tartu ürituse ära...süüte anomaalia.

Autor:  Mihkel [ 21.04.2008 17:07 ]
Teema pealkiri: 

Tarmo autol maadleme ka reseti probleemidega.

Ta suutis muidugi vähemalt ühe VB921 süütedraiveri maha põletada ja siis veel tagatipuks prose süüteväljundid ka.
Viimane ei ole veel 100% kindel, kuna panin talle uue prose, mis lauapeal ossiga mõõtes ilusti töötas aga autopeal oli sama anomaalia.
Vana näitas lauapeal, et süüteväljundid tuksis (signaal ei olnud see mis olema peaks).
Samas uue prose hädad ravis täiesti nullist softi uuesti laadimine ja kõikide settingute käsitsi uuesti sisestamine.

Ka USB to serial konverterist sai Tarmo jagu :-D

Hüüdnimeks talle "DA BURNER" :lol:

Hädad said alguse ilmselt lõpuni fikseerimata massiklemmide poltidest.
VEMS oleks ilmselt ammu suitsu üles visanud ja auto teeäärde jätnud :-D
Me sõitsime mingi 50km ringi sellise anomaaliaga, pidevalt katkus raibe ainult aga sõitis :-D

Nüüd aju viskab aegajalt resette ja mul on tunne, et see on kõrgepinge ahelaga seotud.
Päris paljudes kohtades soovitatakse kasutada 20-25uF kondekat süütepooli +12V ja maa vahel.
Kui lisaväljundite releejuhtimisele jätta diood vahele panemata, siis võib ka resetti teha.
Tarmo aju näiteks tegi iga kord reseti, kui vent ennast välja lükkas.
Ajule ei meeldi pinge spaigid, mis sisenditesse tagasi löövad ilmselt.

Aga üritab anomaaliatest jagu saad aja siis jagab siin ka infot.

Autor:  jeff01 [ 22.04.2008 21:48 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Tarmo aju näiteks tegi iga kord reseti, kui vent ennast välja lükkas.

Täpselt sama siinpool. Selle tõttu kahtlustasingi massi nõrkust ja sai 2x suurema ristlõikega kaabel asemele pandud aga probleem ei kadunud ja se on pmt ainus asi mille peale ta mul veel enne laiali minekut restartis....
Lausa "Tore" kuulda, et ma pole ainus ahv maarjamaal kellel selline häda on ja maadleb ka keegi teine samal teemal :-D Koos saame ehk targemaks.

Autor:  Mihkel [ 22.04.2008 21:59 ]
Teema pealkiri: 

Hmm väga imelik.
Mõlemad ajud minu komplekteeritud aga kummagi juhtmestikud ja install pole minu tehtud :)
Kui vent juba töötab, siis ei tohiks ju plaadil installi viga olla.

Naljakas on see, et Tarmol oli see sama aju enne veel ka Corolla peal ja seal nagu mingeid probleeme ei täheldanud.
Samamoodi juhtis venti, kõik oli ok.

Ainus mis sisuliselt muutus on süütepoolid, Corollal on Bosch MotorSpordi coilpack aga Bemmil nüüd Audi wasted spark poolid.

Peaks selle kondeka triki ära proovima pooli + ahelas, kuna näiteks msextra.co.uk poolt koostatud ajude skeemidel on see konde juba skeemil ette nähtud.

Autor:  jeff01 [ 22.04.2008 22:07 ]
Teema pealkiri: 

ootan selle tulemust.
Ma kasutan omega MV6-e Wasted spark süütepooli, mis on üldse imelik, st et ei suutnud ma teda kuidagi mõõta :S Kui võtan mõne sisendi ette ja teise otsaga kõik väljundid läbi proovin, siis takistused kõigil samad kuigi 2 väljundit peaksid olema erinevad. Ja kui küünlad olid tahmased või märjad siis restartis, kasutatud aga puhastatud küünaldega mitte.

Autor:  Mihkel [ 22.04.2008 22:10 ]
Teema pealkiri: 

See Omega pool võib suure tõenäosusga sama koodiga olla mis Bosch MotorSpordi oma.
Saad mulle äkki Boschi koodi PS-i pista?

Autor:  jannyy [ 22.04.2008 22:53 ]
Teema pealkiri: 

Rääkides massidest, siis db37 pistikust tuleb 5 massi,
kas igaüks tuleb eraldi välja tuua või võib näiteks jagada kahe juhtme vahel (kumbki 2 mm2)
Et siis, 3 massi ühele juhtmele ja näit. 2 teisele.`
Teine küsimus seoses pihustite toitega.
Kas ma võin viia pihustiteni 1 toite juhtme ja seal siis vastavalt laiali jagada?
Küsimused võivad tunduda vähe rumalad, aga kindluse mõttes küsin üle.
Ei tahaks maadelda selliste probleemidega nagu Tarmo, kui me tema juures nillimas käisime :-D

Autor:  collaracer [ 26.04.2008 13:13 ]
Teema pealkiri: 

Test day, u 150 km bosch coipackiga ja ei ühtegi restarti. Nice

Autor:  Mihkel [ 26.04.2008 13:21 ]
Teema pealkiri: 

You can't build a performance engine from trash can parts :-D

Autor:  jeff01 [ 26.04.2008 21:20 ]
Teema pealkiri: 

jannyy kirjutas:
Rääkides massidest, siis db37 pistikust tuleb 5 massi,
kas igaüks tuleb eraldi välja tuua või võib näiteks jagada kahe juhtme vahel (kumbki 2 mm2)
Et siis, 3 massi ühele juhtmele ja näit. 2 teisele.`
Teine küsimus seoses pihustite toitega.
Kas ma võin viia pihustiteni 1 toite juhtme ja seal siis vastavalt laiali jagada?
Küsimused võivad tunduda vähe rumalad, aga kindluse mõttes küsin üle.
Ei tahaks maadelda selliste probleemidega nagu Tarmo, kui me tema juures nillimas käisime :-D

Siin alateemas on ka üldine MSi teema juba olemas. Kui asi samamoodi jätkub, siis on minu auto probleemide teema varsti 10lk pikk aga korda autot ikka ei saa.
Ei pea kõiki masse eraldi välja tooma aga kaabli ristlõike pindala peab olema vastav. usun et kokku 4 ruuduse ristlõikega on piisav. Ka pihustiteni võid viia ühe juhtmega. Mu esimene primitiivseim MSi aretus sai kunagi tehtud Porsche 924ljale meh pritse asemele ja mu massid kokku olid 2 ruuduses kaablis (Kokku keeratud, mitte joodetud) ja kõik kaablid olid 20a vanadelt autodelt maha lõigatud ja ei mingeid restarte ma 6 kuu jooksul, mis temaga sõitsin, ei täheldanud. Käis kui ema süda ja auto liikus oluliselt paremini kui meh pritsega.

3. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/