Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 23.04.2024 19:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.04.2008 18:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Jeff, Tarmol kadusid resetid coilpacki vahetusega ära :)
Seega soovitan soojalt lammarist prooviks mõne Fordi coilpacki pealt 20uF kondekas otsida või Bosch MotorSport coilpack soetada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.04.2008 12:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eks ma siis proovin seda uue ploki ja parema plokikaanega, kui uued kolvid sees, klapid pesadesse lõigatud, pea lihvitud, uued saaled, tihendid, rõngad jne jne pudinad kokku saavad :) (2-3 nädala pärast umbes)
Tegelikult on hea, et ma ei kulutanud veel suuri summasid seadistamise peale, kuna mootor tuleb tiba erinev eelnevast.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2008 20:18 
Eemal

Liitunud: 20.10.2005 21:33
Postitusi: 42
Asukoht: tln->kesklinn
Postitan jeff01 teemasse oma probleemi MS1. V3-ega.

Kuna laupäev ja pühapäev oli/on plaanis Saugal üritustel veeta, siis probleem teeb mind päris närviliseks :D

Vajalik info:
Megasquirt n spark extra
Wasted spark Bosch Coilpackiga.

Probleem: SparkC ehk warmup väljundist tuleb nõrgem signaal kui SparkA ja SparkB kanalist.

Probleem tekkis nädal tagasi sõidu pealt rahulikult sõidul.

Katsetatud - Stim-iga, mitte auto peal:
*Eemaldatud kõik mitte vajalik süüte väljundite küljest ehk transistorid ja takistid Led-i jaoks.
*Proovisin ka ilma süütekivideta ja panin ka uued süütekivid
*Signaal teistsugune, nõrgem juba enne takistit (R330)
*Mass ja +5 tulevad õigetest aukudest.
*Proovitud uut ajukivi (protsessorit)
*Mitmeid kordi aju üle kirjutatud, ka HR koodiga prooviks.
*Kõik üle joodetud (tina vedeleks korraks)
*Katsetatud VR ja Hall sisendit stim-il.

Nüüd mõtted otsas, et mida veel katsetada. Seega pöördungi teie poole, et ideid juurde saada.

Üks võimalus veel, et proovitud protsessoritel kõigil SparkC kanal läbi.
Kuid see üsna ebatõenäoline, kui mu aju neid just ise ei hävita.

IT vennad võivad öelda, mida koodis täpselt muuta tuleb, et SparkC signaal ajus näiteks SparkD kanalisse saata :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2008 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga kas sa oled reaalselt auto peal neid kõiki kolme kivi proovinud ja kõigile kividele käsitsi settingud sisse pannud (ofkoors alustades värskelt laetud firmwarega)?
Ma enam ei mäleta mida Tarmo aju mulle testides näitas aga korda sain ma asja ikkagi lõpuks auto peal.

Ma loodan, et see üks prose mis minu käest said veel terve on :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2008 22:23 
Eemal

Liitunud: 20.10.2005 21:33
Postitusi: 42
Asukoht: tln->kesklinn
Mihkel kirjutas:
Aga kas sa oled reaalselt auto peal neid kõiki kolme kivi proovinud ja kõigile kividele käsitsi settingud sisse pannud (ofkoors alustades värskelt laetud firmwarega)?
Ma enam ei mäleta mida Tarmo aju mulle testides näitas aga korda sain ma asja ikkagi lõpuks auto peal.

Ma loodan, et see üks prose mis minu käest said veel terve on :-D

Ei auto peale pole testinud. Led-i vilkumisest on näha, et üks tunduvalt nõrgem. Mõtled nüüd tarmo aju või seda tutikat?:D


Tutika saad tagasi sellest pakist, mis ameerikast tuleb. Ilma et kordagi ms peal käinud. Tutikas tutika vastu :)

Üks nõme võimalus oleks, panna nõrgem takisti vahele, et signaal tugevam oleks :D Või juhtida vb921-tesi läbi transide :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2008 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Pane nii nagu ette nähtud ja mine proovi aju korra auto peale, kui süütepool ka koormusena taga.
Vaata kas ikka puterdab, lihtsalt IN CASE.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2008 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Poolile annab impulsi ikkagi süütedraiver mitte süütedraiverit juhtiv signaal.
Draiverit juhitakse hi/low signaaliga, ehk digitaalselt, seega signaali pinge mis prosest tuleb ei ole oluline, kui süütedraiver ennast ilusti lülitab.
Seal on impulsi pikkus oluline.

Kusjuures mulle vist nüüd meenub, et pinge oligi spark c-l madalam aga signaali pikkus oli sama :-D
Sõltub ju ilmselt väljundist ka, mille alt prosel see signaal võetud on.
Kuigi just vaatasin, et nagu ühte tüüpi väljundid peaks kõik olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.05.2008 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Täna lasin autol vähe pikemalt käia et otsida vigu, lekkeid jne.
Arvake ära mis mu MS teeb.........restardib ofcoors :-D
Peal on siis omega süütepooli asemel 2 fordi neljast süütepooli ja nende toited kokku pandud ja 20uF kondeka taga. C väljundi taga olevad küünlad on väga väikese ja nõrga sädemega, ning strobo nende juhtmete peal ei taha töödata hästi (vahel veidi töötab kui kui piip küünla pealt eemaldada) Proovisin ka sellist asja, et panin strobo kolmanda või neljanda silindri juhtmele (spark C) ja lasin strobol vilkuda ja vahtisin lampi.....ise samal ajal restarti oodades (Tühikäigul) ja kui strobol hetkeks välgatus puudus lõi ka megatune kella nulli ja tõmbas mootoril hinge kinni. Kui gaasi lisada siis umbes 4000nde juures läheb segu rikkaks ja tõmbab kolmanda ja neljanda silindri hinge kinni. Täpselt nii nagu kartsingi.....
Homme toon kusagilt vast uued küünlajuhtmed, küünlad ja ühe kondeka lisaks, kui need ei aita siis ma ei tea mis saab....pole enam uuemat softi kah välja tulnud et seda vahetada....

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2008 21:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
minul omega v6 coilide pakk peal ja toimib väga ilusti.

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.05.2008 22:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Täna sai poole tunnine proovisõit tehtud ja selle aja jooksul ei ühtegi restarti. Hetke conf siis selline:
2x4 fordi süütepoolid
Uued juhtmed (Suht no name aga raha küsiti ikka palju)
20 uF kondensaator
Uued küünlad (odavamad DENSOD, millede paki peal kiri "resistor") Küünalde vahed said originaal 0,8 asemel 0,65ni timmitud. Ma ei saa küll hästi aru kas oli täna nii päiksepaisteline ilm või mis aga kõikide küünalde säde oli vaevu märgatav.

Auto küll paugub kõvasti kui üle 5000 rpmi ajada ja kui taas alla kukub siis 3000nde peal teeb veel ühe kõvema paugu aga samal ajal restarti vähemalt ei tee. Usun et annab paika seadistada siiski :roll:
Eks mul ikka juhtub ja hetkel uus mure aga sellest ei taha täna rääkida :-D

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2008 1:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Taaskord siis minu käes üks Jeff-i MS ja sai teine taaskord korda tehtud :-D
Kuna pidin asja enivei testima, siis uurisin natuke ka süütekanaleid ja ka eri trigger wheeli settingutega.
No tehke või tina aga kõik kanalid on ilusasti nii võrdse pulsi pikkusega kui ka pingega.
Nii 36-1 wheeliga kui ka 60-2 wheeliga, mingit vahet polnud.
Külge läks asjale tutikas prose ja peale viimane extra kood.
Vana on ilmselt omadega küpse, kui just prose alussofti segi pole tõmmanud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2008 9:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
jah Mihkel räägib tõtt.... Süüde muutus võrdseks uute küünalde ja juhtmetega. St et kõik 6 küünalt on nüüd väikse sädemega :-D Aga enne aju lõhkumist töötas 6 silindrit mis oli vahelduseks tore kuulda :p
Miks aju katki läks:
Sõitsin kruusateel ja db37 pistik tuli kuidagi pool viltu lahti , st et auto veel käis kuni koduni aga halvasti ja kodus suri välja, käivitasin ei midagi ja käivitades tõmbas megatunel pildi eest ......
EI OLE MÕTET SÕITA ENNE KUI KÕIK ON KINNI JA KONTROLLITUD!

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.05.2008 12:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Tark õpib teiste vigadest, loll ei õpi isegi iseenda korduvatest vigadest :lol:

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.07.2008 20:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
EDIT: ikka jamab

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Viimati muutis jeff01, 18.07.2008 22:05, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2008 22:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Sain omale uue wideband sensori, sain tiny kellale uue firmware peale ja megatunele õiget näitu saatma :) dataloggingu sain samuti tööle ja aju niipalju seadistatud kui esialgu oskasin. (Auto käib soojalt suhteliselt hästi ja segu on suures osas paigas, kui käib siis läheb ka edasi hästi) aga kahe silindri sädeme ära kadumine kummitab siiski...
Se juhtub spark C taga oleva süütepooliga (Sõltumata tee tüübist, koormuses, pööretest jne) käivitades on säde nõrgem kui Spark A ja B ning kui käima läheb on ühe suurune aga vahepeal kaob sootuks alates paarist sekundist kuni minutini ehk. Panin mootori kohapeal käima ja ootasin 2-3 minutit kuni 2 silindrit ära kadusid ja panin strobo signaali juhtme spark C väljundite peale ja strobo ei vilkunud, kui teiste juhtmete peale panin siis vilkus kenasti.

Juhtmestiku viga ei saa olla.
Juhtmed kõik vahepealt jätkamata ja piisava jämedusega, pistiku võtsin lahti ja joode on korras, mass on hea....
Proovisin ka firmware uuendada ja manuaalselt kõik andmed sisestada - ei mingit muutust
Poolide sisendeid ringi mängides hakkab see väljund streikima, mis spark C taga on
Aju on toas laual ja seest visuaalselt midagi katki pole, kõigi fetide takistid on samad

Mihkel ei taha vast enam kuuldagi sellest hädast midagi kuna seda on ta vist juba korduvalt kontrollinud aga ma kah ei tea....jagajat ma ikka tagasi ei pane aga tahaks kuidagi kuue silindri peale sõita. Homme jääb burnout competition vahele siis...

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11