Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.04.2024 17:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 16:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda fan-i asja vilgutab ta tavaliselt lambist, kui pole fan output kasutusel (ära seadistatud).
Aga see fan-i vilgutamine ei oma tähtsust.

Hmm, mul Stimiga lauapeal testides kõik nagu toimis.

See juba tundub kahtlane, et ta kütusepumba releed ei lülita.
Primingut peab alati tegema, kui süüte sisse lülitad.
Siis ka pumpa taha ei lükka?

Kindel, et sul seal output-ide all kõik õige on?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 17:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Käisin uuel katsel, ühendasin benapumba relee lülitusmassi uuesti relee külge ja toimib :) (Olin täiesti kindel et algul ei toiminud aga keegi pole ka midagi teinud, nii et pexan ise segast ilmselt)
Lasin tühikäigul käia, suvalise aja tagant 5-20 sekundit restartis nii, et kell hakkas otsast peale lugema (Genekas endiselt lahti ühendatud, voltmeetril seisab 12v nii et koma koht veidi väriseb)
Proovisin siis 10x gaasi anda nii meelega järsku, et kinni tõmbaks ja 7x 10nest se õnnestus. Eemaldasin MAPi ja proovisin sama peale viit proovimist suri välja kuna mootori pöörded kukkusid alal kahesaja aga kell käis ikka veel edasi. Proovisin veel siis 5x ja kellasid punaseks enam ei saanud (Ennem kuidagi õnnestus aga enam korrata ei suutnud)
Sujuvalt gaasi andes üsna tõenäoline, et laseb kuni 6000+ välja vajutada, sama on ka kahest tuhandest üles poole vajutades aga kui järsult gaasi anda tühikäibul siis reset enne kui mootor hakkab pöördeid koguma.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 17:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Üks asi veel, sul ikka segusiibri otsas TPS?
Bemmidel seal vanematel lülitid mitte potekad.

Kui sul lüliti, siis sealt võid viga otsima hakata.
Tõmbab gaasivajutusel +5V maasse ja kooma asja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 17:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Mihkel kirjutas:
Üks asi veel, sul ikka segusiibri otsas TPS?
Bemmidel seal vanematel lülitid mitte potekad.

Kui sul lüliti, siis sealt võid viga otsima hakata.
Tõmbab gaasivajutusel +5V maasse ja kooma asja.


Kusjuures, õige, sul ju vanem m30 kaas? sellel VIST peaks on-off lüliti olema.

Võta tps kalibreerimine ette. ja pärast vaata, kas tps näit jookseb sujuvalt?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2008 18:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Sellist asja ei julge isegi mina teha et vrefi tpsi kaudu otse massi laseksin :-D Originaal sai kohe maha võetud kuna se oli lüliti mitte reostaat. Panin sinna 141kw mootori tpsi ja se selle installisin õigesti (Nagu õpetustes kirjas) TPSi kell liigub õiges suunas aga kalibreerimine esimese korraga ei õnnestunud ja deafultina liigub TPS sujuvalt 7-78% vahel Kalibreerisin nii: Tools-> Calibrate TPS -> Get Current (closed) siis pedaal põhja ja siis full trottle Get Currentil klõps ja lõpuks OK

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.04.2008 9:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ilmselt võiks ka acceleration enrichmenti vaadata, võimalik, et ujutab üle.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.04.2008 10:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Esmalt võtan massid ette, teen seekord siis varuga, kuna tundus, et krokodillidega lisamassi andes probleem vähenes :roll:

Muidu tekkis selline küsimus, et miks võetakse aju massid mootorist? Ei taha kõigiga vaielda aga tahan lihtsalt teada, et MIKS? Minu silmis on mootori mass autot käivitades oluliselt kehvem kui kerest võetud mass.

mass peab liikuma mul sellise tee:
Aku>kaabel keresse>kere>kaabel mootori külge>mööda mootorit starteri või aju kaablini kust ajusse jõuab lõpuks. Kerest võttes jääks se teekond oluliselt lühemaks ja pea aju saama massi läbi kõige kitsama koha milleks on mootori ja kere vaheline massikaabel, mis isegi soojaks läheb kui Kümneid aastaid vana 1,5kw-se starteriga 3,5 liitrist mootorit ringi vedada.

ilmselt võetakse massid mootorist, et andurid näitaksid 100% tõtt aga kas se pole mitte rohkem nendele mootoritele, milledel andurid massi korpusest saavad :roll: Mul läheb igale andurile mass kaabliga.
Ärge nüüd lahmima kukkuge aga tahan lihtsalt teada.


EDIT: Mihkliga konsulteerides sai asi minu jaoks selgemaks.
Nimelt võib mõne anduriga miskit nii juhtuda, et sellel tekib kokkupuude korpusega ja kui nüüd moootori mass kehv on siis võtab starterit lastes massi läbi aju ja laseb selle segamini.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2008 12:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Tehtud said sellised asjad:
Uued korralikud massid ajule ja andurtele (mootorist)
varjestatud kaabel veetud teistest eraldi (kaugel küünla juhtmetest)
eemaldatud sealt kõrist ebavajalikud juhtmed (tõmbasin ebajalikud salongi tagasi)
Tulemus: peale igat muutust tundus et läks paremaks aga tegelikkuses restartis ikkagi
Eile käisin sõbra autot vaatamas, mida ta kuidagi käima ei saanud, peale 20 minutilist uurimist/proovimist käivitus esmakordselt MSiga :) Koju tulles olin nagu õnnelik ja samas hulluks minemas oma aju pärast. Võtsin autost aju, viisin tuppa, otse COMi taha, lasin peale 029y4 softi (installides ütles küll et y3 aga vahet pole...) kuna minu conf faili peale lastes oli nii mõnigi warning siis alustasin otsast peale. põhiasjad sisse, süüte tabel peale, triggeri settingud ja aju autosse tagasi. Auto käivitus ja kohapeal restarte ei teinud. Rõõmsalt prooviringile.... Mürasin oma 15 minutit saades jagu tagarehvidest ja kardaani leevendusest aga restarte ei täheldanud :) Ilmselt olin aju oma teadmatusega pange ajanud.
Korraks tundus et tõmbas kinni ja kellal oli 2s kui vaatasin aga ilmselt sai kellal lihtsalt ring täis. (Kinni tõmbamisi seadistuse puudumise tõttu esineb aga kell tiksub edasi) Ver 3me korpust avades armustin sellesse sinisesse trükiplaati. Näeb lausa ilus välja ver 2.2ga võrreldes :-D

Kuna siin oma hala juba alustasin lähen sellega ka edasi, kuna tahan hirmsasti 26ndal sõitma minna. Ühendada on vaja sellised asjad:
1) Vemsi WB kell ajuga (väljund leitud ja aju sisendiga ühendatud aga configuratoris olevatest variantidest ükski ei paista 100% õigesti toimivat selle kellaga)
2) shiftlighti tarvis kuna tahhokat pole. (Ostsin eredaima ledi ja takisti. Kas nii on õige kui lühem ledi jalg aju väljundi otsa, pikemale vahele takisti ja süütega tulev pluss peale ) :roll:
3) Tahhokat oleks kah ikka tarvis ja se mul omal otsida vaja et milline juhe se tahhoka input on.
4) Fan control vaja seadistada ja ühendada (Tegelt pole veel ventigi ees aga se tuleb sinna kindlasti panna)

Tänud kõigile kes kaasa mõtlesid

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2008 16:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Otsi musta värvi juhet eraldi kolmeses pistikus armatuuri alt, see on tahho.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.04.2008 23:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Raceboy kirjutas:
Otsi musta värvi juhet eraldi kolmeses pistikus armatuuri alt, see on tahho.


See on ainult vanematel mudelitel.

Uuematel peaks kere-moootori vahelises pistikus olema. Must juhe.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 0:50 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Natuke OT:
Aga mis MS version oleks endale kõige mõtekam hankida?

Sooviks võimalikult laia valikuvõimalust tuleviku mõttes.

msI ver3 ja siis ms1 extra firmware?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 9:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
jannyy kirjutas:
Natuke OT:
Aga mis MS version oleks endale kõige mõtekam hankida?

Sooviks võimalikult laia valikuvõimalust tuleviku mõttes.

msI ver3 ja siis ms1 extra firmware?

soovitan vaadata siia: www.diyautotune.com seal müüdavatel versioonidel on kirjas mis tal eemisest parem või rohkemat on.
põhiliselt jagunevad nad MS1 heks, MS2 heks ja siis juurde igasugu microsquirdid jne MS1 te on vist kahe trükiplaadiga (ver 2.2 ja ver 3) Ning MS2 te on vaid ver 3 plaadil. Ver 3me plaat on igatahes ver 2.2hest peajagu üle kuna talle on süüte juhtimine ja VRi lugemine juba ette nähtud erinevalt ver 2.2hest.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 9:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tegelikult on v2.2 ja v3.0 vahe suht marginaalne ning kõrgeoomiliste pihustitega kasutades
on lihtsalt lollikindlust juurde tehtud elektroonika osas.
Ainuke suurem erinevus on see, et v3.0 omab vr sisendit.
Kui tahad jagajaga kasutada asja (hall), siis selle sisend v2.2-el ka olemas.
Ja alati saab v2.2-ele teha vr sisendi lisaks (mis on tegelikult etem kui v3.0 originaal sisend).

MS2-eks saab mõlemat plaati konvertida, lihtsalt protsessori vahe.
Isiklikult pole selle MS2-e järgi veel vajadust väga leidnud, kuna MS1 Extra kood teeb töö väga kenasti ära.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 10:08 
Eemal

Liitunud: 08.06.2005 13:00
Postitusi: 44
Asukoht: Tallinn
Mihkel kirjutas:
Tegelikult on v2.2 ja v3.0 vahe suht marginaalne ning kõrgeoomiliste pihustitega kasutades
on lihtsalt lollikindlust juurde tehtud elektroonika osas.
Ainuke suurem erinevus on see, et v3.0 omab vr sisendit.
Kui tahad jagajaga kasutada asja (hall), siis selle sisend v2.2-el ka olemas.
Ja alati saab v2.2-ele teha vr sisendi lisaks (mis on tegelikult etem kui v3.0 originaal sisend).

MS2-eks saab mõlemat plaati konvertida, lihtsalt protsessori vahe.
Isiklikult pole selle MS2-e järgi veel vajadust väga leidnud, kuna MS1 Extra kood teeb töö väga kenasti ära.


Esialgu oli jah jagajat plaanis kasutada.

Samas hiljem tahaks minna vr-i peale üle.

Mihkel, Sa ise kasutad MS I v3?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.04.2008 10:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Enda autol kasutan MS1 V3.0 ja olen neid veel ~10tk komplekteerinud ning pooled paigaldanud.
Ka MS1 V2.2 olen kasutanud/paigaldanud.

MS2 proseplaat on kodus olemas aga pole viitsinud seda veel katsetada.
Kuigi arvestades enda auto pihustite suurust peaks seda proovima varsti,
peaks tühikäigul ja light load alas kütusejuhtimise tunduvalt paremaks saama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 75 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11