TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Probleemid minu ja mu MS1 ver 3 me vahel :)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=3794
1. leht 5-st

Autor:  jeff01 [ 10.04.2008 22:22 ]
Teema pealkiri:  Probleemid minu ja mu MS1 ver 3 me vahel :)

Nimelt sai selline aju peale pandud oma 30nele millel vabalthingav M30 (3,5L) BMW VR Loeb 60-2 triggerit. Juhtmestik on pmt valmis kujul ostetud aga tühikäigust kuni umbes 2000 pöördeni kaoks vahepeal justkui ajul vool ära.... :? käib 5-10 sekundit, siis lööb pooleks sekundiks kellad punaseks, mootor sel hetkel ei käi ja siis tuleb kohe tagasi ja käib edasi. Aju toide on suht otse ja jätkatud vaid kaitsme ja relee tarbeks, mõõtes püsis seal pidevalt 14V ka siis kui oli kuulda vahele jätmist. Massid on korralikud ja joodetud. Imelik tundub aga see, et üle 2000 rpmi sõites seda jama justkui poleks (Vahtisin pidevalt läpakat ja ekraanil kinni jäämisi polnud ja mootor kah ei tõrkunud) 5000nde kandis käib kiirendades hele litter ja lööb mootoril hinge hetkeks kinni aga seda peab põhjustama sedistuse puudumine.
Kas seda pildi tasku viskamist võib põhjustada VR sensor ?
Ilmselt pean proovima veel otse aju toita ilma kaitsme ja releede abita aga seal ma viga ei usu olevat kuna sai üle vaadatud ja mõõdetud

Autor:  TõnuriCCE [ 10.04.2008 22:57 ]
Teema pealkiri: 

läpaka wifi on maha ikka võetud ma oletan?

Autor:  jeff01 [ 10.04.2008 23:04 ]
Teema pealkiri: 

TõnuriCCE kirjutas:
läpaka wifi on maha ikka võetud ma oletan?
EI :oops:

Autor:  TõnuriCCE [ 10.04.2008 23:07 ]
Teema pealkiri: 

mul sama jama. wifi sees on siis loobib restarte vahele

Autor:  Raceboy [ 10.04.2008 23:44 ]
Teema pealkiri: 

Tasuks VR sensori polaarsus ka kindlaks teha.

Autor:  mart154 [ 10.04.2008 23:58 ]
Teema pealkiri: 

kas MS-i foorumites ei olnud palju teemat mitte restartide kohta?

Isegi manualis vist kirjutas sellest..

Autor:  jeff01 [ 11.04.2008 10:09 ]
Teema pealkiri: 

lülitasin läptopil wifi välja ja viisin selle isegi autost minema prooviks aga seis sama. Täheldasin veel seda, et kui mootor on külm ja tiksub 900 peal siis järsku põhja vajutades hakkab ta ära surema (warmup jne pole veel üldse seadistatud) ja järsku gaasi vajutades lööb samuti pildi tasku.

Autor:  mart154 [ 11.04.2008 10:14 ]
Teema pealkiri: 

http://www.megamanual.com/ms2/tune.htm#resets

need oled kõik läbi proovinud?
Eesotsas geneka lahtiühendamisega.

Autor:  Mihkel [ 11.04.2008 10:22 ]
Teema pealkiri: 

Krt kuidas sul koguaeg iga MS-iga jamad on? :-D

Autor:  mart154 [ 11.04.2008 10:54 ]
Teema pealkiri: 

Irw... Mihkel, sina oled need ju kõik remontinud/kokku pannud :badgrin:

Autor:  jeff01 [ 11.04.2008 11:08 ]
Teema pealkiri: 

Kusjuures ühega pole probleeme olnud mis sai usast tellitud vaid bentsu juhtima :-D
Geneka laadimisjuhtme ühendasin lahti, VRi poolust vahetasin ja midagi paremaks ei läinud. VRi poolust vahetades hakkas veel rohkem aga umbes samamoodi paukuma nii et see vaja tagasi keerata nüüd. Imelik on see, et tühikäigult järsku gaasi põhja lüües on pea iga kord pilt taskus... Kas MAP ei saa viga põhjustada?

Autor:  Molotov51 [ 11.04.2008 14:46 ]
Teema pealkiri: 

Kõige lihtsam... Megatunes vaata "kella" käimise ajal. Kas see hakkab otsast iga kord peale, kui pildi tasku lööb, või jääb jooksma omasoodu (0-255). Kui jookseb ilusti siis MS prose restarti ise ei tee, kui ei jookse, siis restardib. Pane kohe esipaneelile SWAP TO-ga endale "clock" ja "battery voltage" ja mõned sellised vajalikud kellad ja jälgi neid, ning võta genelt ergutus juhe tagant ära, siis ei saa laadima hakata ja häireid tegema.

VR sensori täpsuse diagnoosiks olid ka mingid koodi lugemis võimalused olemas, aga nendest täpsemalt Megamanualis kirjas.

Loodan, et minu kunagi Jeffilt ostetud MS tööle jääb :o

Autor:  jeff01 [ 11.04.2008 15:56 ]
Teema pealkiri: 

Muutsin vr sensori vahe sisuliselt olematuks ja lõpu paukumised pmt kadusid või jäid 90% vähemaks. (Tach käib 6900ni isegi) Ennem oli 5000 nde peal paukumine ja pexis vahepeal lõpus 8000 ette mis polnud reaalne.
Aga kui tühikäigul veereda siis pexab koguaeg nulli ja siis ka kui madalalt pöördelt järsku põhja lüüa. Eemaldasin vri kaabli kimbust ja tõin kõigist teistest juhtmetest eemalt vri pistikuni ja kasu ei midagi...proovisin nii varjestatud ühendusega kui ka ilma (anduri taha 30cm juhtmejupp kus 3ne pistik otsas) kui ka varjestus oli ühendatud käis nagu paremini.
Proovisin MAP andurit tagant lahti ühendada ja tühikäigul võin veereda kilomeetreid ilma et kinni tõmbaks :? umbes 1 kord 10nest juhtub madalalt gaasi põhja lüües seda, et tõmbab pildi tasku aga kui map on ühendatud siis 10nest kaheksal korral kindlasti. Tahab ehk filtrit vahele?

Autor:  Mihkel [ 11.04.2008 15:59 ]
Teema pealkiri: 

Genekalt ühendasid peakaabli lahti proovides (jäme kaabel)?

Ega sa mõnda lisa sisendit/väljundit juhuslikult ei kasuta?
Kui mul kogemata lisaväljundi trans valepidi läinud on, siis võib ka resettida.
Kuigi viimased korrad olen ma hakanud endal maketti ees hoidma,
kuna skeemi peal ma koguaeg eeldan, et trans skeemil on pealtvaates, kuigi tegelikult on altvaates. :-D

Corolla peal me sellise vea avastasime.
Kui sul kõik väljundi otsad lahti siis ei tohiks probleemi olla.

Kas väljundite transide sirge seinaga pool on plaadi nurgas oleva V3.0 teksti poole?

Autor:  jeff01 [ 11.04.2008 16:26 ]
Teema pealkiri: 

Mihkel kirjutas:
Genekalt ühendasid peakaabli lahti proovides (jäme kaabel)?

Ega sa mõnda lisa sisendit/väljundit juhuslikult ei kasuta?
Kui mul kogemata lisaväljundi trans valepidi läinud on, siis võib ka resettida.
Kuigi viimased korrad olen ma hakanud endal maketti ees hoidma,
kuna skeemi peal ma koguaeg eeldan, et trans skeemil on pealtvaates, kuigi tegelikult on altvaates. :-D

Corolla peal me sellise vea avastasime.
Kui sul kõik väljundi otsad lahti siis ei tohiks probleemi olla.

Kas väljundite transide sirge seinaga pool on plaadi nurgas oleva V3.0 teksti poole?


Ühendasin Genekal nii laadimiskaabli kui ka ergutuse prooviks lahti jah
Kasutan vaid hädavajalikke asju (VR, MAT, CLT, süüde TPS (proovisin ka eemaldada, ei paranenud asi)
Bensupump on hetkel süüte all kuna sealt ei tule massi relee lülituseks kui ka all tuli põleb ja ei viitsinud sellega eriti tegeleda.
ka vent pole hetkel taga aga Fani tuli all veidi nagu väriseb või võbeleb et kord sees, kord väljas, mõõtnud pole mis juhtmest tuleb.
Ma ei saa ikka aru kuidas ilma mapita pmt ei restardi aga nii lihtsalt ei saa just eriti hästi sõita :)

1. leht 5-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/