Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 20.04.2024 2:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.03.2008 0:37 
Eemal

Liitunud: 10.03.2008 16:50
Postitusi: 4
Asukoht: Eesti
Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.03.2008 13:42 
Eemal

Liitunud: 01.03.2007 9:14
Postitusi: 20
tudeng kirjutas:
Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?


Megasquirt näiteks suudab juhtida 2 kmpl pihusteid. Eks seal peab vbolla trikitama, et alates teatud MAP näidust bensupihustid üldse välja lülitada aga peaks olema tehtav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.05.2008 19:19 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 16:18
Postitusi: 133
Kahjuks ei saa mõttest aru, heal juhul võiks tempi pealt käia et külma motoga sõidad 95ega ja soojaga e85 aga muidu ei näe ma vajadust bensiini üldse kasutada (madal koormus). :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2008 21:03 
Eemal

Liitunud: 10.03.2008 16:50
Postitusi: 4
Asukoht: Eesti
Asjal on ainult majanduslik mõtekus, üldiselt on kõrgeoktaanilised kütused kallid. Äkki keegi oskab öelda 120 oktaanise bena hinna?
Idee oli segada kokku täpselt sellise okaaniarvuga segu, mida antud silindris valitseva rõhu juures vaja. Mootori maksimaalset võimsust kasutatakse tänavasõidu juures harva, põhilised on madalad ja keskmised koormused, seega oleks kõrgeoktaanise kütuse kokkuhoid märkimisväärne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2008 21:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kõrgeoktaanilise kütuse asemel tasub osta tolueeni, mida siis vajadusel lisada.

Seda saab edukalt lisapihustite abil teha ja neid vastavalt pöördele, koormusele, gaasiklapiasendile jmle tööle panna.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.06.2008 22:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.06.2008 1:40
Postitusi: 32
Asukoht: Padise vald
tudeng kirjutas:
Asjal on ainult majanduslik mõtekus, üldiselt on kõrgeoktaanilised kütused kallid.


E85 on oktaani arv suurem kui 95-el ja on odavam kui 95.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.06.2008 0:56 
Eemal

Liitunud: 11.06.2008 18:10
Postitusi: 79
Asukoht: tallinn
120 küte on 200.- liiter

_________________
sky is the limit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.06.2008 1:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
aga varjant teha toppelt kütusesüsteemid? Üks tavakütusejaoks ning teine nt e85 jaoks. Eraldi pihustid ja puha. ning põhimõttel et teatud rõhujuures läheb e85 peale üle.

M.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11