TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

M50 ja vems
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=3283
3. leht 3-st

Autor:  ivar [ 13.01.2010 16:40 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Stabiilse tühikäigu puhul on IAC avatud, mistõttu ongi rõhk kõrgem. Ei tea muidugi, kas üldse IAC'd hetkel kasutad.

IAC oli kogu aeg avatud samas asendis.

Tsiteeri:
Peale selle on sul vist süüde-segu seadistamata 500-1700RPM < 40KPa. Selles piirkonnas võiks deceleration hakata taastuma tühikäiguks.

Logimise hetkel võibolla polnud jah kõige parem seade, aga mul põhiküsimus pigem selles, kas ta peaks alla 800rpm seda piirkonda üldse kasutama.
Ehk on kellelgi mõnda logifaili näidata, kus fikseeritud IAC korral niisugust pöörete langust ei esine.

Tsiteeri:
40Kpa tühikäik on üldiselt kõrgemapoolne, vähemalt neljapütistel mitte rüüpajatel, millel norm nukid ja ajastus, ning süüde segu tühikäigul paigas, peaks selle ikka 30KPa 800RPM juures peale saama (lihtsalt kõrgemaks tõstetud tühikäiguga muidugi veelgi suurem vaakum).
Kontrastiks, ma 316deg nukkidega tühikäiku alla 70KPa ei saanudki - suht võimatu speed-densitiga seadistada, ka peale nukkide keeramist jms. Samas 297deg andis ilusti ~33KPa/900rpm

Ma arvan, et kõrgemapoolsem rõhk tühikäigul tuleneb peamiselt väikse töömahu tõttu m50 mootori kohta (suhtelised kaod on suuremad). Lisaks veel alandatud surveaste.
Nukkade vahetusel 228->240 kah MAP tiba tõusis, kuigi nukkade puhul oleneb see rohkem ülekattest.

Autor:  Mihkel [ 13.01.2010 17:01 ]
Teema pealkiri: 

Mina olen täheldanud, et minu autod teevad seda trikki siis kui kapotialune on soenenud ja filter võtab soojemat õhku.
Tundub, et IAT correction ei ole nii hea/täpne kui võiks ja tühikäik hakkab lainetama ning pöördese lastes alla tulles tahab ära kooleda.
Subaru puhul näiteks lainetab kuumana kui lambda correction taga pole.
Kui lambda correction on taga hoiab nagu raudlatti sirgelt tühikäiku igas asendis.
Muidugi ma gaasi maha lastes pole asja nii täpselt jälginud. Asi ei häiri veel.

MS1 puhul tegelt asi isegi häirib aga seal on prose ise ka enivei nii aeglane, et ei ole viitisnud väga jebida probleemiga.
Sierral on tegelt esimesel silindril mingi leke ka ning ka see võib asja põhjustada.
MS-i puhul pole mul hetkel ühtegi probleemivaba setupit olnud, et saaks öelda kindlalt asja põhjustajaks seadeviga.
Kergemad hoorattad ei aita ka ilmselt sellele pöörete alla langemisele kaasa.

Autor:  Raceboy [ 13.01.2010 17:30 ]
Teema pealkiri: 

Kui tühikäik kukub vahepeal liiga alla (ja pärast mootoriga pidurdamist sureb välja nt), siis vajab IAC ref table veidi sättimist veel.

Soovitav on ref table'is iga temp kohta panna väärtused natuke kõrgemad kui minimaalselt mingi x rpm hoidmiseks vajalik on (selleks ajaks keera integral increase ja decrease limit kinni) ja pärast reguleeri P, I, D väärtuste ja integral inc/dec väärtustega paika. Kui int dec. on liiga suur, laseb ka liiga alla pöörded vahepeal. Inc. on selleks, et kompenseerida nt ventika, konditsioneeri, roolivõimu vms tööd.

Autor:  Astrona [ 13.01.2010 17:57 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Logimise hetkel võibolla polnud jah kõige parem seade, aga mul põhiküsimus pigem selles, kas ta peaks alla 800rpm seda piirkonda üldse kasutama.

See tuleb keerata nii kõvaks kui võimalik. 13:1 ja süüde lakke. Seda saab ka näiteks kässariga seadistada. Kui tühikäik kukub alla normi peab IAC lahti lendama. Kui sul IAC koguaeg ühes asendis, siis see polegi IA ilma C'ta :)

Autor:  ivar [ 13.01.2010 18:29 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy:
Olen proovinud, ei toimi.
Kui mootor on vähe pikemalt over-run'is, siis I-regulaator jõuab IAC ikka minimaalseks keerata enne tühikäigupööretele jõudmist.
Asi toimiks, kui saaks kuidagi määrata mingi rpm väärtuse, millest allapoole jõudes regulaator alles aktiveerub.
Integral deadband ja IAC deadband funktsioonid peaks vist olema selle jaoks, aga 1.1.47 versioonis ei tööta neist kumbki.

Astrona:
Kirjutasin IAC, mõtlesin IACV.
Muidu tavaolukorras nii ongi, et tühikäiguklapp avaneb ja süüde läheb varasemaks jne. Logis oli see kõik välja jäetud, et probleemi olemust näidata.
Minuarust ei tohiks ka mootor ilma igasuguste abivahenditeta nii teha. Või on see teatud mootoritüüpide puhul normaalne?

Autor:  Raceboy [ 13.01.2010 19:18 ]
Teema pealkiri: 

Kui 1.1.47, siis soovitaks tõsta ref table'is DC väärtust veidi ja selle võrra Idle setting'utes rpm väärtust allapoole võtta.

Mõnedel mootoritel on komme pöörded liiga alla lasta kui tühikäigumootorit pole.

EDIT: Kui viitsid, saada mulle oma msq. peep@vems.ee, võin korra pilgu peale heita, äkki hakkab midagi silma.

Autor:  ivar [ 05.04.2010 23:48 ]
Teema pealkiri: 

Tundub, et Injector voltage compensation on olnud natuke liiga madal. Peale tõstmist 656-ni on igaljuhul olukord veidi paremaks muutund. Aegajalt küll kukub allapoole, kuid reageerib sellele kiiresti ja väljasuremisohtu enam nagu eriti ei ole.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/