Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 11:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: M50 ja vems
PostitusPostitatud: 23.11.2007 23:05 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tekkis idee, et võiks ühe bmw uue juhtajuga liikuma panna. Täpsemalt tegu e36 325-ga ning mootoril ka vanos olemas. Kirjutan siis mõned küsimused.

Milliste originaal anduritega võib probleeme tulla? Põhimõtselt peale wb-lambda on kõik vems'ile vajalikud andurid olemas. Kuid näiteks nuka andur on bmw-l 12V toitega, vems'i manual aga näitab 5V toidet.

Teine asi on see, et tahaks kasutada originaal juhtmestikku. Originaalaju pistikust teeks üleminekud ja uued juhtmed veaks ainult wb-lambdale ja muudele lisa anduritele. On selline asi mõeldav?
Eraldi tooks ka uued massijuhtmed (halb massiühendus tundub vems'ile suht tundlik teema olevat).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2007 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
VEMS-il olen Hall sensorite jaoks ka 12v toitepinget kasutanud, mingit vahet ei ole (aktsepteerib sisendis nii 5v kui 12v signaali).

Eraldi massijuhtmed on hea idee, aga siis tuleks kasutada vaid eraldi veetud juhtmeid vältimaks ground loop'i. Sensorite mass jääks originaalist kasutusse.

Ülemineku tegemine pole midagi üleloomulikku kui originaalaju pistik olemas on.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2007 12:36 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Millest sõltub flyback'i valik? Kas pihustite tüübist? Originaalis peaks autol olema kõrgeoomised pihustid.

Kuidas ühendada IAC? Antud mootoril kasutusel miskisugune kolme kontaktiga dual-solenoid klapp. Üks klemm on toide, ning ülejäänd kaks lähevad ecu-sse.

Edit: vastused olemas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.04.2008 21:30 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Asi niikaugel, et auto sõidab. Aga üks väike küss pööretepiiraja kohta. Olukord selline, et üle ~6700rpm ei saa piirajat sättida. Alla selle toimib nii nagu peab, aga üle ei saa, ükskõik mis number sinna lahtrisse kirjutada. Ideid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2008 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis väärtus on sul pandud lahtrisse "crank min period" (primary trigger'i all) ?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2008 2:26 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
2496. Peaks olema 8000rpm järgi. Aga eks proovin langetada seda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2008 9:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sel juhul kontrolli "Extras" alt ALS/Launch ja rpm limiters ära. See ja basic pööretepiiraja mõjutavad teineteist.

Sa võid mulle oma faili saata, võin üle vaadata ta.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2008 16:19 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Sain korda. tänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2008 21:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
räägi siis emotsioonidest kah. :P
kas on mingit vahet tunda? jõud, vääne, reakeerimine?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2008 17:08 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Noh, praegu tundub, et minek võrreldes originaalajuga oluliselt lahjem ei ole :).
Aga reageerib küll hästi. Enne kippus kohati viivitama, kui pedaal järsult põhja suruda.
Vanose tagasilülitus sai sätitud 4500rpm peale, mis tundub parem olevat kui originaali 5000rpm.

Edit:
Nüüd põhjus ka teada. Sisselaskenukk oli õigest asendist varasem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2008 17:02 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Praeguseks on autol ülelaadimine ja seetõttu varsti uus probleem.
Nimelt kütuse ja süütetabelites jm lahtrites ei saa map väärtusi sättida üle 255. Mida teha, et suuremaid numbreid saaks kasutada?

Veel üks pisiasi. Auto käivitub küll hästi, aga starterit tuleb suht pikalt käiata enne kui elu sisse tuleb.
Tundub, et vänvõlli andur nagu viivitaks. Umbes 1 sekund käivitamist näitab 0rpm, siis alles lööb numbrid ette ja läheb kohe käima ka.
Kas see on vems'i puhul normaalne nähtus, või on VR anduriga mingi kala?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2008 18:37 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Mul käiab samuti pikalt, 2x hall.
Ma ise arvan, et nuka asendist sõltub. Pole "poole-pöörde-pill" :-D

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2008 19:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mis tarkvara versiooni sa kasutad?

Soovitav on kasutada kas 1.0.73 või 1.1.43/1.1.44. Kuigi tegelikult ei tohiks mingit viivitust olla ja pöördeid peab kohe näitama.

Suuremaid rõhunumbreid saad siis kasutada, kui valid Settings->Table kPa unit -> High Boost. Seejärel võid kuni 510kPA sinna kirjutada.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2008 20:12 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tsiteeri:
Suuremaid rõhunumbreid saad siis kasutada, kui valid Settings->Table kPa unit -> High Boost. Seejärel võid kuni 510kPA sinna kirjutada.


Tahtsin juba öelda, et olen proovind, aga nüüd avastasin, et olen ühe olulise selgituse lugemata jätnud: Red lines,Restart MegaTune and choose the correct profile after changing these settings. Häbi mulle.

Muidu tarkvara versioon on 1.0.73.
Kas pöörete lugemisel ei või mingit seost olla cam sync-iga?
Antud masinal on cam sync kasutusel.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.12.2008 20:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ei usu hästi, e see on cam synci põhjustatud, sest näiteks 60-2 trigger wheeliga läheb mootor ka ilma cam syncita käima umbes 1 sekund pärast starteri rakendumist ja cam sync ise ei mõjuta pöörete lugemist. Cam sync annab vaid märku, millal tööjärjekord nullida ja uuesti alustada.

Kas see pöörete lugemise viivitus on olnud koguaeg või tekis millalgi?

EDIT: Loodetavasti suht lähiajal saab kasutama hakata uut häälestustarkvara TunerStudio, mille kasutusmugavus jättis mulle esimesel kokkupuutel küll väga positiivse mulje.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11