Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 19.04.2024 14:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2010 16:40 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tsiteeri:
Stabiilse tühikäigu puhul on IAC avatud, mistõttu ongi rõhk kõrgem. Ei tea muidugi, kas üldse IAC'd hetkel kasutad.

IAC oli kogu aeg avatud samas asendis.

Tsiteeri:
Peale selle on sul vist süüde-segu seadistamata 500-1700RPM < 40KPa. Selles piirkonnas võiks deceleration hakata taastuma tühikäiguks.

Logimise hetkel võibolla polnud jah kõige parem seade, aga mul põhiküsimus pigem selles, kas ta peaks alla 800rpm seda piirkonda üldse kasutama.
Ehk on kellelgi mõnda logifaili näidata, kus fikseeritud IAC korral niisugust pöörete langust ei esine.

Tsiteeri:
40Kpa tühikäik on üldiselt kõrgemapoolne, vähemalt neljapütistel mitte rüüpajatel, millel norm nukid ja ajastus, ning süüde segu tühikäigul paigas, peaks selle ikka 30KPa 800RPM juures peale saama (lihtsalt kõrgemaks tõstetud tühikäiguga muidugi veelgi suurem vaakum).
Kontrastiks, ma 316deg nukkidega tühikäiku alla 70KPa ei saanudki - suht võimatu speed-densitiga seadistada, ka peale nukkide keeramist jms. Samas 297deg andis ilusti ~33KPa/900rpm

Ma arvan, et kõrgemapoolsem rõhk tühikäigul tuleneb peamiselt väikse töömahu tõttu m50 mootori kohta (suhtelised kaod on suuremad). Lisaks veel alandatud surveaste.
Nukkade vahetusel 228->240 kah MAP tiba tõusis, kuigi nukkade puhul oleneb see rohkem ülekattest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2010 17:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina olen täheldanud, et minu autod teevad seda trikki siis kui kapotialune on soenenud ja filter võtab soojemat õhku.
Tundub, et IAT correction ei ole nii hea/täpne kui võiks ja tühikäik hakkab lainetama ning pöördese lastes alla tulles tahab ära kooleda.
Subaru puhul näiteks lainetab kuumana kui lambda correction taga pole.
Kui lambda correction on taga hoiab nagu raudlatti sirgelt tühikäiku igas asendis.
Muidugi ma gaasi maha lastes pole asja nii täpselt jälginud. Asi ei häiri veel.

MS1 puhul tegelt asi isegi häirib aga seal on prose ise ka enivei nii aeglane, et ei ole viitisnud väga jebida probleemiga.
Sierral on tegelt esimesel silindril mingi leke ka ning ka see võib asja põhjustada.
MS-i puhul pole mul hetkel ühtegi probleemivaba setupit olnud, et saaks öelda kindlalt asja põhjustajaks seadeviga.
Kergemad hoorattad ei aita ka ilmselt sellele pöörete alla langemisele kaasa.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2010 17:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui tühikäik kukub vahepeal liiga alla (ja pärast mootoriga pidurdamist sureb välja nt), siis vajab IAC ref table veidi sättimist veel.

Soovitav on ref table'is iga temp kohta panna väärtused natuke kõrgemad kui minimaalselt mingi x rpm hoidmiseks vajalik on (selleks ajaks keera integral increase ja decrease limit kinni) ja pärast reguleeri P, I, D väärtuste ja integral inc/dec väärtustega paika. Kui int dec. on liiga suur, laseb ka liiga alla pöörded vahepeal. Inc. on selleks, et kompenseerida nt ventika, konditsioneeri, roolivõimu vms tööd.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2010 17:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Tsiteeri:
Logimise hetkel võibolla polnud jah kõige parem seade, aga mul põhiküsimus pigem selles, kas ta peaks alla 800rpm seda piirkonda üldse kasutama.

See tuleb keerata nii kõvaks kui võimalik. 13:1 ja süüde lakke. Seda saab ka näiteks kässariga seadistada. Kui tühikäik kukub alla normi peab IAC lahti lendama. Kui sul IAC koguaeg ühes asendis, siis see polegi IA ilma C'ta :)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2010 18:29 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Raceboy:
Olen proovinud, ei toimi.
Kui mootor on vähe pikemalt over-run'is, siis I-regulaator jõuab IAC ikka minimaalseks keerata enne tühikäigupööretele jõudmist.
Asi toimiks, kui saaks kuidagi määrata mingi rpm väärtuse, millest allapoole jõudes regulaator alles aktiveerub.
Integral deadband ja IAC deadband funktsioonid peaks vist olema selle jaoks, aga 1.1.47 versioonis ei tööta neist kumbki.

Astrona:
Kirjutasin IAC, mõtlesin IACV.
Muidu tavaolukorras nii ongi, et tühikäiguklapp avaneb ja süüde läheb varasemaks jne. Logis oli see kõik välja jäetud, et probleemi olemust näidata.
Minuarust ei tohiks ka mootor ilma igasuguste abivahenditeta nii teha. Või on see teatud mootoritüüpide puhul normaalne?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.01.2010 19:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Kui 1.1.47, siis soovitaks tõsta ref table'is DC väärtust veidi ja selle võrra Idle setting'utes rpm väärtust allapoole võtta.

Mõnedel mootoritel on komme pöörded liiga alla lasta kui tühikäigumootorit pole.

EDIT: Kui viitsid, saada mulle oma msq. peep@vems.ee, võin korra pilgu peale heita, äkki hakkab midagi silma.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.04.2010 23:48 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Tundub, et Injector voltage compensation on olnud natuke liiga madal. Peale tõstmist 656-ni on igaljuhul olukord veidi paremaks muutund. Aegajalt küll kukub allapoole, kuid reageerib sellele kiiresti ja väljasuremisohtu enam nagu eriti ei ole.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11