TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K: Head ideed, mida Standalone võiks sisaldada.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=3078
3. leht 3-st

Autor:  arvo [ 02.10.2007 19:01 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
Pöördeid loeb enamasti selline kiip nagu adaptive variable reluctance sensor amplifier. Selle levinuim tüüp on LM1815, mis suudab lugeda korraga kuni kahe erineva sensori andmeid.

Jah see on interface anduri ja aju vahel. Teeb andurist tulevast mürasest analoogsignaalist ilusa digisignaali, mis ajusse läheb. Otseselt RPM arvutamisest ei tea ta midagi.
[Edit]Tuhnisin just VEMS-i source koodis natuke. Kui on kasutusel missing tooth primary trigger, siis arvutatakse rpm ühe mootoripöörde aja jargi (aeg on teada 4 mikrosekundi täpsusega), kui aga oli kasutusel väntvõlli süüte triger, siis tundus see arvutus käivat süüteperioodide pealt ( ehk siis 2-sil mootori korral 1 mootoripöörde, 4 sil mootori korral 1/2 mootoripöörde jne) kestvuse järgi.

Autor:  Fos [ 04.10.2007 10:12 ]
Teema pealkiri: 

arvo kirjutas:
Jah see on interface anduri ja aju vahel. Teeb andurist tulevast mürasest analoogsignaalist ilusa digisignaali, mis ajusse läheb. Otseselt RPM arvutamisest ei tea ta midagi.


Ok, nagu ma aru saan, siis sina mõtled umbes nii, et pöörded loetakse anduriga, mis kõigepelat converdib pulsid analoog signaaliks ja siis LM1815 converdib analoog signaali tagasi digital (ehk siis 0 või 1 signaal) ehk siis jällegi impulsiks.. kas ainult mulle tundub see mõttetu, et teha digital->analog->analog->digital?

Muidu hea, et inimesed räägivad, päris huvitav lugeda.

Kas kellegil on äkki mõni hea mõte, mis auto CAS'i kasutada, mis oleks lihtne ja suhteliselt odav?

Autor:  Breakaway [ 04.10.2007 12:54 ]
Teema pealkiri: 

Näiteks see?

Autor:  arvo [ 04.10.2007 14:24 ]
Teema pealkiri: 

Fos kirjutas:
Ok, nagu ma aru saan, siis sina mõtled umbes nii, et pöörded loetakse anduriga, mis kõigepelat converdib pulsid analoog signaaliks ja siis LM1815 converdib analoog signaali tagasi digital (ehk siis 0 või 1 signaal) ehk siis jällegi impulsiks.. kas ainult mulle tundub see mõttetu, et teha digital->analog->analog->digital?


Loomulikult oleks mõttetu teha digital->analog->analog->digital.
Tavaliselt andur aga annab välja selle analoogsignaali,mida siis LM1815 võimendab ja töötleb. Kui andur väljastaks juba digisignaali, siis poleks kogu LM1815-t üldse vaja.

Autor:  Fos [ 09.10.2007 23:16 ]
Teema pealkiri: 

Küsimus laiemale ringile. Kui pikk on 1.8L R4 mootori IPW sisselaske takti ajal ja tühikäigul (külma mootoriga,aku pingel 12V)? Lihtsalt baasarv, millest lähtuda esmasel käivitamisel.

EDIT: unustasin, pihustid 440cc

Autor:  Raceboy [ 09.10.2007 23:34 ]
Teema pealkiri: 

Minu 2,0 R4 mootoril on 10kraadise ilmaga kohe pärast käivitamist pulsilaius 3,4-3,5 ms. PRaegu täpselt ei mäleta ka, pole juba mitu päeva autot käima pannud.
Pihustid 440cc.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/