TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Standalone aju Fordi BOB cosworth mootorile
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=2591
3. leht 3-st

Autor:  Molotov51 [ 02.07.2007 8:41 ]
Teema pealkiri: 

Nojah need lamdad las jäävad sinna kus nad on. Ei hakka nende kohale punne ka panema. Hiljem kui summuti tegemiseks läheb (mida hetkel pole peale kollektorite midagi) tuleks teha X pipe leegitorude lõppude vahele kuhu võiks siis WB koha jätta?

Autor:  Mihkel [ 02.07.2007 10:05 ]
Teema pealkiri: 

WB ideaalvariandis ka samas kohas kus kõik torud 1-eks kokku lähevad aga häda korral kannatab vast vabalthingaval ka ühe mootori poole peal seda hoida.

Autor:  Molotov51 [ 02.07.2007 20:35 ]
Teema pealkiri: 

No torud lähevad ametlikult 1heks kokku alles tagasilla juures niiet see jääb ju ka kütte puhul liiga "külmaks" kohaks lamda jaoks ju... Muiugi saaks ka käigukastide juures juba torud kokku viia, aga see ei oleks hea hingamise huvides väga mõtekas...

Autor:  Raceboy [ 02.07.2007 23:10 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
see ei oleks hea hingamise huvides väga mõtekas...


Üks enamlevinud modifikatsioone V-mootorite väljalaskesüsteemides ongi X-pipe tegemine, mis tähendab torude hetkelist kokkuviimist kohe pärast mootorit.

Autor:  Miq [ 03.07.2007 17:13 ]
Teema pealkiri: 

või H-pipe!
http://e30m3performance.com/tech_articl ... x-pipe.htm

Autor:  Molotov51 [ 03.07.2007 18:09 ]
Teema pealkiri: 

Nojah X pipe ehitust tean ja sellise asja mõtlesingi sinna teha/teha lasta. Ma Mõtlesin seda, et kui torud sealt jäädavadalt kokku jäävad siis see on hingamise huvides vähe kehvem. Tagapool kokkuminek ei ole nii hull, sest gaasid juba tükkmaad jahedamad.

Autor:  Molotov51 [ 09.07.2007 14:20 ]
Teema pealkiri: 

Nii mootori juhtmestik ja kere küljes olev mootori juhtmestik on valmis kuni salongini. Töötab kah 100% hetke mõõtmise tulemustest. VR töötamist testisin Edisi abiga - keerasin korra külge ning panin korraks topkat ja olidki hääled sees... Nüüd siis vaid MS ära oodata ja kokku tinutada ja siis on näha mis toimuma hakkab.

Hetkeseis siis SELLINE

Autor:  Mihkel [ 10.07.2007 0:38 ]
Teema pealkiri: 

See meenutab juba minu esimest installi (paberi pool) :-D

Sain enda esimest MS-i installi just täna enda ex Corrado pealt maha kiskuda ja vandusin, et mida kuradit ma mõtlesin seda juhtmestiku tehes :lol:
Elektri poolelt oli kõik OK aga juhtmekimbud olid väga kaootiliselt koostatud ja läbisegi kere juhtmestikuga.
Algne plaan juhtmestik ühelt Corradolt teisele tõsta asendus uue juhtmestiku valmistamisega.

Kahju et enda viimase installi lõpufaasist pilte unustasin teha, selle juhtmestiku kapotialuse poolega olen siiani kõige rohkem rahul.
Tegu siis kasutaja Sfinx G2 G60-nega. Salongi oleks võinud paremini koostada aga läks kiireks seoses auto OpenTrack üritusel osalemisega.

Autor:  Molotov51 [ 10.07.2007 19:21 ]
Teema pealkiri: 

Esimese juhtmestiku mis ma sellele tegin tegin ka läbisegi. Seal ei teadnud konkreetselt mida tehase ECU-l vaja läheb ja siis jäid käimakasti juhtmed ja ka mingi eksklik kliima juhe jne sisse. Siis kui tuli välja et sellega tööle ei saa, siis lammutasin kõik uuesti laiali (oi kui "tore" oli oma isoleeri maha mähkida). Siis kiskusin mootori pealt kõik laiali, et saada kätte kasti juhtmed ja nii selguski et mootori juhtmesik seest ka täiesti sodi. Sai mootori juhtmestik kuni auto - mootori vahelise pistikuni uus tehtud. Salongi jooksev osa polnud seda kuuma ja jama näinud ning see jäi originaal. Pistiku jätsin sellepärast, et kui mootorit vaja maha võtta, siis ei pea kas seda peal pulkadeks kiskuma, et juhtmestikku sealt sügavustest kätte saada või siis salongi laiali lammutama.

Hetkel siis kõik mis mootori tööks vaja ja ka El ventide juhtmed mootori puntides, muud midagi.

PS! Selleks et vedrupüstaku kõrval olevast pistikust kõik mootoril oma kohta jõuaksid ilusti läks pea 25m juhet mootoripeale :evil:

Autor:  Molotov51 [ 31.12.2007 3:19 ]
Teema pealkiri: 

Käib.... Peal siis Megasquirt'N'Spark MS1 V2.2. Täppisseadistust tahab veel hulka, aga enne tuleks kere ja sillad ära lõpetada millega ei ole vähe tööd...

Autor:  olx1985 [ 03.08.2011 1:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Standalone aju Fordi BOB cosworth mootorile

Kui see riigisaladus pole siis mis asendisse panid vr anduri selle mootori mapil. Mulle tundub ta 50 kraadi kanti olevat :ohshit

Edit: Mootor käib, andur on 70 kraadi peal

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/