Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 3:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2007 8:41 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Nojah need lamdad las jäävad sinna kus nad on. Ei hakka nende kohale punne ka panema. Hiljem kui summuti tegemiseks läheb (mida hetkel pole peale kollektorite midagi) tuleks teha X pipe leegitorude lõppude vahele kuhu võiks siis WB koha jätta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2007 10:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
WB ideaalvariandis ka samas kohas kus kõik torud 1-eks kokku lähevad aga häda korral kannatab vast vabalthingaval ka ühe mootori poole peal seda hoida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2007 20:35 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
No torud lähevad ametlikult 1heks kokku alles tagasilla juures niiet see jääb ju ka kütte puhul liiga "külmaks" kohaks lamda jaoks ju... Muiugi saaks ka käigukastide juures juba torud kokku viia, aga see ei oleks hea hingamise huvides väga mõtekas...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.07.2007 23:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Tsiteeri:
see ei oleks hea hingamise huvides väga mõtekas...


Üks enamlevinud modifikatsioone V-mootorite väljalaskesüsteemides ongi X-pipe tegemine, mis tähendab torude hetkelist kokkuviimist kohe pärast mootorit.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2007 17:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
või H-pipe!
http://e30m3performance.com/tech_articl ... x-pipe.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2007 18:09 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Nojah X pipe ehitust tean ja sellise asja mõtlesingi sinna teha/teha lasta. Ma Mõtlesin seda, et kui torud sealt jäädavadalt kokku jäävad siis see on hingamise huvides vähe kehvem. Tagapool kokkuminek ei ole nii hull, sest gaasid juba tükkmaad jahedamad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.07.2007 14:20 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Nii mootori juhtmestik ja kere küljes olev mootori juhtmestik on valmis kuni salongini. Töötab kah 100% hetke mõõtmise tulemustest. VR töötamist testisin Edisi abiga - keerasin korra külge ning panin korraks topkat ja olidki hääled sees... Nüüd siis vaid MS ära oodata ja kokku tinutada ja siis on näha mis toimuma hakkab.

Hetkeseis siis SELLINE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2007 0:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See meenutab juba minu esimest installi (paberi pool) :-D

Sain enda esimest MS-i installi just täna enda ex Corrado pealt maha kiskuda ja vandusin, et mida kuradit ma mõtlesin seda juhtmestiku tehes :lol:
Elektri poolelt oli kõik OK aga juhtmekimbud olid väga kaootiliselt koostatud ja läbisegi kere juhtmestikuga.
Algne plaan juhtmestik ühelt Corradolt teisele tõsta asendus uue juhtmestiku valmistamisega.

Kahju et enda viimase installi lõpufaasist pilte unustasin teha, selle juhtmestiku kapotialuse poolega olen siiani kõige rohkem rahul.
Tegu siis kasutaja Sfinx G2 G60-nega. Salongi oleks võinud paremini koostada aga läks kiireks seoses auto OpenTrack üritusel osalemisega.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.07.2007 19:21 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Esimese juhtmestiku mis ma sellele tegin tegin ka läbisegi. Seal ei teadnud konkreetselt mida tehase ECU-l vaja läheb ja siis jäid käimakasti juhtmed ja ka mingi eksklik kliima juhe jne sisse. Siis kui tuli välja et sellega tööle ei saa, siis lammutasin kõik uuesti laiali (oi kui "tore" oli oma isoleeri maha mähkida). Siis kiskusin mootori pealt kõik laiali, et saada kätte kasti juhtmed ja nii selguski et mootori juhtmesik seest ka täiesti sodi. Sai mootori juhtmestik kuni auto - mootori vahelise pistikuni uus tehtud. Salongi jooksev osa polnud seda kuuma ja jama näinud ning see jäi originaal. Pistiku jätsin sellepärast, et kui mootorit vaja maha võtta, siis ei pea kas seda peal pulkadeks kiskuma, et juhtmestikku sealt sügavustest kätte saada või siis salongi laiali lammutama.

Hetkel siis kõik mis mootori tööks vaja ja ka El ventide juhtmed mootori puntides, muud midagi.

PS! Selleks et vedrupüstaku kõrval olevast pistikust kõik mootoril oma kohta jõuaksid ilusti läks pea 25m juhet mootoripeale :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2007 3:19 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Käib.... Peal siis Megasquirt'N'Spark MS1 V2.2. Täppisseadistust tahab veel hulka, aga enne tuleks kere ja sillad ära lõpetada millega ei ole vähe tööd...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.08.2011 1:07 
Eemal

Liitunud: 27.04.2005 10:54
Postitusi: 101
Asukoht: Pärnu
Kui see riigisaladus pole siis mis asendisse panid vr anduri selle mootori mapil. Mulle tundub ta 50 kraadi kanti olevat :ohshit

Edit: Mootor käib, andur on 70 kraadi peal

_________________
audi 200


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11