Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 10:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15.05.2007 15:34 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Sai pandud peale sierrale siis selline tore mootor koos manuaal kastiga, kuid tundub, et originaal juhtmestik koos oma kasti kolaga osutub mõtetuks ja mitte töötavaks ning uuriks väheke standalone maad. Hetkel otseselt turboplaani pole aga standalonega pole see ju probleem hiljem lisada.

Et milline neist oleks kõige targem sinna installida? Muidugi peab meeles pidama seda, et mootor omab tehasepoolt Coilpacki, EDIS-it. Ehk siis selle tugi peaks ka olema. Ning mis vahe on SEFI-l tavalise EFI-ga?

Juhtmestiku teeks ise ja paigalduse kah, kuid häälestuse kohapealt jään arvatavasti jänni.

Kui on midagi konkreetselt pakkuda siis võiks PS kaudu jutustada natuke.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
EDIS-it pole IMO mõtet seal kasutada, uus aju ikka otse coilpacki juhtima ja triggerit lugema.
Valik sõltub Eesti silmselt suuresti su enda rahakotist.

Ise installides pead sa asja ikka hästi valdama, kuna hiljem on tunduvalt tülikam häälestajal hakata teiste tehtud vigu parandama.
Olen ise osalenud paaris sellises projektis, kus on enne juhtmestik olnud ja no viskab ikka sita keema küll lõpuks,
kui pooled asjad on valesti ühednatud ja peab hakkama kuskil juhtmepuntras näpuga jälge ajama.
Ma ei väida, et sina selle paigaldusega hakkama ei saaks aga lihtsalt kogemus näitab, et kui oskad asja installida korralikult
(teades 100% mida sa teed ja teades andurite ehitust, mitte näpuga mööda tutooriale ja skeeme järge ajades), siis suudad ise ta ka vähemalt liikuvaks seadistada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 16:12 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Tööpõhimõte pole just see kõige hullem asi, kuid ega peast ju siiski ei tea kuidas selle coilpacki sisendotsad peavad ühendatud olema (mis kus) niiet manuaalidest ei pääse ju niikuinii.

Juhtmestikku saab ju suuresti originaali kasutada... tuleb vaid lahti põimida ja üleliigne minema visata sealt ja parem oleks kui erinevate asjade juhtmed ära grupitada puntides. Pritsepeade omad üks punt, coili teine, asendiandurite omad ühed jne jne.

Äkki oskad rääkida midagi hinnaklassist kah? (Tegelikult huvitaks versioon koos relay boardiga, sest install jääks lihtsalt puhtam ja väiksema mõtetu juhtmete rägastikuga)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 16:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
MS-i saad USA-st plankversioonina aga komplekteerituna kätte ~5k eest.
Sinna pead ise tegema või laskma teha juurde vastavad muudatused sinule vajalike funktsioonide juhtimiseks.
Kindlasti saab sellsiel kujul asja ka telldia aga siis võib hind juba kõrgem olla.

Sa pead teadma paigaldusel näiteks mis konkreetsete parameetritega IAT, CLT on.
Lisaks kas pihustid on saturated või pek&hold. Sellest sõltub kohati ka aju valik, kuna mitte kõik ei toeta peak&hold pihusteid ja peab kasutama resistor pack-i või flypack boardi.
Milline trigger sensor sul on, milline trigger wheel on ja ega ta ei ole eriline (mõnedel on, Subaru näiteks).

20 aastat vanad juhtmed ei ole kailmselt just kõige paremas korras ja seda enam, et tegu on veel FORD-iga.
FORD-i juhtmed on minu kogemustele tuginedes kahjuks enamus seest mustaks oksüdeerunud ja sellistega küll aju ei installita.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 17:06 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
BOB cosworth hakati tootma alles 95ndal aastal niiet 20 aastat vanad ei saa juhtmed lihtsalt olla. Tehasepoolt on tal peal SEFI ning pihustid on kütuseraili sisse põhimõtteliselt ära uputatud (ütleb see pihusti tüübi kohta midagi?)? Trigger wheel on suhteliselt väike ja mitte väga paljude vahedega (kui võrrelda nt 535 E34 BMW-ga) Peaks ära lugema palju tal neid täpselt on ja kui lai see tühi auk on....

Mille järgi ma triggeri signaali pickup sensori tüübi teada saan kõige kavalamalt? Tehase manuaalist uurides või on mingi otsene väline vahe? Nagu ma aru olen saanud peaks see vahelduvvoolu impulsse genereerima ja on soovitatud varjestusega kaablit sinna aga ega muud ei tea eriti neist.

Õhulugeja on "HOT WIRE" tüüpi, niiet kas see jääks sinna alles, või läheks siiski kollektorisse MAP sensor järgi ja olekski kõik?

Ok ma lähen parem pika jutustamise asemel garaaži elektrisüsteemi konstrueerima ja üritan ta kõigepealt tehase ajuga käima saada (mis on keerulisem kui 0-ist ehitamine)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 17:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Tehase ajuga ei ole IMO kunagi keerulisem kui EMS-i installida.
Võta skeemid ette ja tee vastavad ühendused ära, kui asja uurides juhtmete funktsioone ära ei ütle.

Pihustid on sul ilmselt side feed siis. Aga kuna ei ole oma silmaga näinud, ei oska täpselt väita.
Juhtmete arvust saab ka oletada anduri tüüpi aga arvatavasti on ta VR sensor.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 22:24 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Offtopicut ka natuke: Tehase juhtmestiku käima paneku lihtsuse kohapealt julgen natuke vastu vaielda. Nimelt sellel mootoril on käigukastil ja mootoril üks aju. Ainult automaate on ametlikult toodetud. Siis mootor omab NELJA lamdat, püsikiirusehoidja on poolenisti tehase juhtmestikus, siis EGR- i kola kõik jne jne. Ehk kõik see üleliigne kamm teeb selle orjenteerumise väga palju keerulisemaks. Pealekõige pole õigeid manuale kah, kuigi varsti vist saan. Käima paneku jaoks on talle vaja teha selgeks see, et vaba käik on sees ja igast muud sellist sodi. Sellejaoks et kõik juhtmed salongi mahuks on keres nii 15cm diameetriga auk :?

Niiet jah standalonega saaks asja vähe lihtsamaks juhtmestiku kohapealt siiski ma arvan.

Tundub et Megasquirt II toetab fordi EDIS-it ilusti. Nii väidab vähemalt selline leht link


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.05.2007 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ma ei saa veel ikka aru, miks sa tahad seda EDIS-it kasutada, kui MS juhib otse süütepoole.
Miks on sinna mignit jama vaja veel vahele toppida.

Vabakäigu asendi näitamine peaks küll kökimöki olema.
EGR klapi peaksid ka saama ära petta kui sa seda külge ei pane.
Püsikiirushoidja võid ju alles jätta.
Kindlasti annab ka auto. kasti klappide otsi petta takistitega (kui on vaja).

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.05.2007 21:31 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Ega ei olegi mul mingit tahtmist Edisit kasutada, kui ta oskab otse juhtida. See nagu võimendus esimesest postist saati ja tekkis segadus.

Sellepärast ma tahangi panna standalone-i, et saaks kindlasti mootori manuaal kastiga tööle ilusti ning ei peaks töötama see mingis ime resiimis, kus ta kasti aju mitte omamises hakkab jõudu kaotama vms. Kõige hullem seal juures on see, et ilma tehase immota pidi seda suhteliselt võimatu olema tööle panna, sest see saadab ECU-le mingi spets koodi, millega aktiveerib alles kütuse pihustamise. Ehk siis peaks jääma mul immo kasvõi niimoodi, et immo vastuvõtja ja võti jääks kuskile armatuuri alla, saadaks talle selle ette et neutral sees on (jama jälle sellega, et neutral reziimis pidevalt olles ei anna täit võimsust) jne. Püsikiirusehoidja ja kõik sellised funktsioonid ongi minema visatud ja ei tahagi neid. Põhiline on see, et mootor arendaks võimalikult palju jõudu ning käiks ilusti ja ühtlaselt erinevates pööretevahemikes.

Ise mõtlesin seda, et annab ju alguses sööta ette MS-ile vana aju fuel mapid ja siis neid tulevikus ringi teha (need on manualis olemas)?

Eks ma üritan kindlaks teha mis pihustid peal on täpsemalt, mis trigger wheel jne ja siis saab vähe konkreetsemalt rääkida.

Kas MS toetab ka HOT WIRE õhulugejat või on see siiski mõtekam ära kaotada ja MAP sensori peale üle minna? Ning kui üle minna, kuhu see kõige targem kollektoris oleks ära ühendada... kollektor ei ole ka eriti tavaline tehase poolt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2007 1:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Õhukulumõõtja kaob ära, see ongi standalone-i eelis.
Lihtsalt sisselaske külge tuleb ühendada MAP-i voolik, sinna kus kõik torud ühinevad peale segusiibrit.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2007 7:35 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Nojah väga tore, kuid kuidas mõista kollektoril seda torude ühinemist peale segusiibrit sellel kollektoril. Taga all keskel on täpselt segusiibri läheduses EGR auk mis läheb niikuinii minema, et äkki on kõige kavalam seda kasutada (no muidugi paraja vahetükiga mis teeb parajaks vooliku stutsiks)?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2007 10:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See kolle ei ole ju ITB-dega eks?
SIis pole ju mingit probleemi.
Segusiibri enda küljes on ka kindlasti väljaviigud olemas.

Üritasin enne lihtsalt puust ja punaselt kirjeldada, kust signaali peab võtma aga antud kollektor on lihtsaks näiteks natuke segane :-D

Pealt vaates pildi järgi on asja väga raske kirjeldada, kui pole reaalselt peos hoidnud seda kollektorid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2007 15:05 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Ei ole independent throttle bodydega tõesti, kuid koosneb neljast osast. Küljed ja keskmised osad käivad eraldi kokku. Segusiiber on tavaline kuid see on, et algusotsas avatakse väike siiber ja lõpus lükatakse suurem lahti (ehk siis 2 liblikat vaid), et parem response oleks. TPS on siiski tavaline ning vabakäiguklapp on ka tüüpiline fordi oma. A ja EGR auk on tal täpselt hargnemiskohas peale segusiibrit niiet peaks ju kõlbama MAP signaali jaoks?

Kas Megasquirtil on eraldi plaati vaja, et ta oskaks eraldi coile juhtida või saab sellega niiöelda bulk version hakkama? Nagu ma aru sain, siis fordi EDISi plokk siiski käib väga lihtsa juhtimisega, ning vajab vaid SAW ja PIP signalit et töötada õigesti ja see ei ole ju eriti keeruline? (krt ma ei saa sellest teemast ikka millegipärast üle).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2007 16:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
märksõnaks peaks olema megasquirt'n spark?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2007 22:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2006 20:58
Postitusi: 135
Megasquirt koosneb tinglikult kahest osast - trükkplaat ja prose+soft.

Kui võtad:
* v3 plaadi koos vajaliku arvu süütetranssidega (stockis enamasti üks, näiteks wasted sparki jaoks on vaja 1 iga coilpacki kohta ehk 6-sil mootoril kolme, eraldi süütepoolide korral üht iga silindri kohta, ühe süütepooli ja jagaja korral kogu mootori peale ühte)
* v1 prose ja paned sinna peale
* MSnS (ehk seesama Megasquirt'n'Spark) softi,
siis on rahu majas, võid selle edise kaarega metsa lennutada. See ei anna mingit lisaväärtust, lihtsalt üks asi juures mis tuksi saab minna. See edise jutt on vanemate kui v3 plaatide kohta, seal ei olnud süütetransse peal.

Mingi firma võiks vist vabalt varanduse teenida MS-i "distroga", ehk siis sellise "one size fits all" komplektiga kus kõik on juba parimal moel ära otsustatud :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11