4ga tuleb toime, kui 1 hammas maha viilida ehk 4-1 jätta....kuid kui mootor on ÜSSis siis peaks andur vist hamba kohal olema. Megamanualis on vähemalt MSi osa kirjas kuidas 4-1te kasutdada. Tundub loogiline, et siis saab vaid TIME BASED reziimi kasutada mis pole aga kõrgepöördelise mootori jaoks parim. Mis on selle pilli kõrgeim pööre? Õhkjahutuse warmup pole probleem, kui ise umbes tead, kui kaua tal selleks kulub, et ta tavamapi järgi sõitma hakkaks. Paned temp anduri lihtsalt silindrist või plokikaanest nii kaugele, et see siis üle 70kraadi jõuaks kui ta enam eriti lisakütet ei vaja.
Mul on vapsee lõppu ribide vahele surutud ja warmup saab väga kiiresti otsa aga suurt muret pole....kui ei eksi nägin täna 186c temperatuuri
EDIT: Logis oli koguni 223c temp