1. leht 1-st

VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 08.05.2007 11:54
Postitas Kuuno
Siia tahaks koguda infot erinevate konfiguratsioonide ja auto seadete kohta, selleks et teha teistele softi seadistamist kergemaks
kuju võiks olla järgmine:

Auto mark- Hyundai Tiburon 2.0T
pihustid- 780cc delphi LowZ
süütepool-bosch
vems'i versioon- 3.3
firmware- 1.0.53
primary trigger-VR; 60-2 teeth wheel
sec. trigger- - hall- pole kasutuses
lisad- wb, egt

enda konf faili lisan kohe peale dynot...

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 09.05.2007 10:24
Postitas Joel
Auto mark- Audi Coupe, 3,6 V8 (PT)
pihustid- 173cc LowZ
süütepoolid-2 x Bosch
vems'i versioon- 3.3
firmware- 1.0.36
primary trigger-VR; 4 nõela hoorattal iga 90* tagant
secondary trigger- - hall- pole kasutuses
lisad- wb

Konfiguratsioon (küll mitte päris viimane) -> http://pildid.audiclub.ee/joel/kuubik/c ... 112006.txt

Postitatud: 04.06.2007 9:23
Postitas Raceboy
Panen siis paar autot siia, enda ja veel paar tk, kes siia foorumisse ei postita.

Auto - Porsche 924 "Turbo"
Pihustid - 440cc Denso Low-Z
Süütepoolid - 2 x Beru wasted spark
VEMS'i versioon- 3.4
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 2 nõela hoorattal 180* tagant
Secondary trigge- Hall; nukkvõllil cam sync'ina
Lisad kasutuses - WB, EGT, shift-light.

Auto - GULF Porsche 924 racecar.
Pihustid - 295cc Bosch Low-Z
Süütepoolid - Bosch 2x2 wasted spark
VEMS'i versioon- 3.4
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 2 nõela hoorattal 180* tagant
Secondary trigge- Hall; nukkvõllil cam sync'ina
Lisad kasutuses - WB, EGT, flat-shift, shift-light.

Auto - BMW E30 Cabrio, M50B25 conv.
Pihustid - Bosch High-Z
Süütepoolid - 6x COP
VEMS'i versioon- 3.3
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - VR, OEM 60-2
Secondary trigge- pole kasutuses
Lisad kasutuses - WB, EGT.

Auto - Honda Prelude 2.0 16v Turbo
Pihustid - 440cc Bosch High-Z
Süütepoolid - Bosch 2x2 wasted spark
VEMS'i versioon- 3.3
Firmware - 1.0.36
Primary trigger - Hall; 4-1 ratas
Secondary trigge- pole kasutuses
Lisad kasutuses - WB, EGT

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 16.06.2014 14:21
Postitas beasty
Tere,
Oskab keegi rääkida selle VEMSi elektrilise segusiibiri juhtimisest midagi. Otsisin seda netist aga ei leidnud muud kui ,et on võimalik. Mis väljundeid kasutab ja mida sisendiks sööb.
Ja kui VEMS saaks hakkama 2 taktilise mootoriga. Mul on paadi mootor 2 silindriline ja 2 taktine. Karpa asemele läks üks EL.segusiiber koos pihustiga.

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 16.06.2014 14:39
Postitas hents99
Saab, tellimisel tuleb ära märkida, mida tahad juhtida jne.

Mul hetkel ka üks kaatri mootor el. segusiibriga, millele hakkan vems`i installima.

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 16.06.2014 15:36
Postitas jeff01
Täitsa huvitav oleks näha kahetaktilise seadistamist (Puudub kogemus) :) Kas küünlavõtme või widebandi abiga ? :-D

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 16.06.2014 20:30
Postitas beasty
Plaan on panna ikka seade ajaks lairiba.
Tellida aju ei plaani disainin ise enda jaoks sobiva PCB ja teen ainult need sisendid ja väljundid mis mulle vajalikud.
Sellepärast otsingi kirjandust selle kohta, ehk on sul mingit materjali jagada.

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 16.06.2014 21:07
Postitas Raceboy
Drive-by-wire tuleb tellides ära määrata ja see konfiguratsioon tehakse konkreetset gaasiklappi/mootorit silmas pidades. Kahetaktilist suudab vabalt juhtida.

Milleks selline aretamine? Võid tellida ainult plaadi ja niipalju jubinaid külge panna kui omal vaja läheb. Ma ei tea, kuidas sul on, aga see ~250 eurot valmis plaadi eest, kus kõik peale MAP sensori ja väljundtransside külge pandud, pole just palju?

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 18.06.2014 12:58
Postitas jeff01
Mõtlesin pigem seda, et mis segu sa 2 taktilisel oskad tagaajada kui erineval pöördel käib summutisse väga erinev kogus hapnikku....maksimaalse jõu osas veel kõige rohkem. Lisaks pole õliga bensiin lambdale just parim. Paadimootorid pole ehk nii kõrgelt forsseeritud kuid sikli mootoritel tekitatakse õige akende ja summuti seadega ja õhuinertsi abiga silindrisse ka ülerõhk....boost

Re: VEMS'i konfiguratsioonid

Postitatud: 18.06.2014 15:38
Postitas Raceboy
Kahetaktilistel kasutatakse lairiba lambdat laialdaselt, aga sensor peab asuma summutipaunast tagapool vähendamaks pulseerimist.