TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Muutuva takistusega reostaat-TPS
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=1970
1. leht 1-st

Autor:  henri [ 15.12.2006 21:51 ]
Teema pealkiri: 

Raceboy kirjutas:
... vaja on aga muutuva takistusega varianti.


Pani mõtlema mida annab tps-i reostaat juurde. Süüte ja kütuse tabel on manifold pressure järgi. Igasugused kütuse rikastamised ja derikastamised mis muutuva siibri asendist on tingitud peaks saama ka manifold pressure järgi paika panna. Vaja vist on tühikäigu mootori jaoks? Ning overrun fuel cuti jaoks, mootoriga pidurdades ei ole vaja kütust silindrisse pihustada.

Autor:  Raceboy [ 16.12.2006 11:36 ]
Teema pealkiri: 

Vaid MAPi järgi (ilma TPSita) seadmist ei peeta heaks praktikaks. Samuti ei saa ju Alpha-N mape ilma TPS-ita teha, see aga on tihti vägagi õigustatud lahendus.
Acc. enrichment töötab TPS-i järgi seatuna veidi erksamalt, kui puhtalt MAP-i järgi ja overrun fuel-cut'i funktsioon jääb jah ka kasutamata. See on tegelikult väga mõnus featuur, sest mootoriga pidurdus on ju hoopis parem.

Autor:  Jesper [ 16.12.2006 16:24 ]
Teema pealkiri: 

Kuna juba TPSist juttu, siis mul on üks loll küsimus: kas kuskilt saab mingit TPS-i, mis oleks ühest küljest ilmastiku eest veidi paremini kaitstud kui suvaline reostaat, aga samas ei maksaks 2000 krooni?

Oleks hädasti tarvis sellist.

Autor:  Mihkel [ 16.12.2006 16:58 ]
Teema pealkiri: 

Paljude autode originaalid.
Hind on neil odav kahjuks küll kasutatud peast.

Autor:  jeff01 [ 16.12.2006 21:58 ]
Teema pealkiri: 

Lisaks veel selle et minu tähelepanek näitab et reostaadiga tps id on automaatkäigukastiga autodel :) ise sain küll manuaalkäigukastiga nissan 200sx´ilt millel 2 pistikut ja 1 neist ühendamata ilmselt manuaalkasti tõttu ja sealt saingi muutuva takistuse kätte. Võta tester kaasa ja mine lamutusse mõõtma raha küsivad ~100-300.-

Autor:  Jesper [ 17.12.2006 1:20 ]
Teema pealkiri: 

Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.

Autor:  Raceboy [ 17.12.2006 1:53 ]
Teema pealkiri: 

See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.

Autor:  jeff01 [ 17.12.2006 10:41 ]
Teema pealkiri: 

Jesper kirjutas:
Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.
www.trigger-wheels.com 25 inglise naela :roll:

Autor:  crisp [ 17.12.2006 12:34 ]
Teema pealkiri: 

Jesper kirjutas:
Seda kasutatu-lammutuse varianti ma tean, lihtsalt mulle ei mahu pähe kuidas sellise mõttetu junni eest uuena nii palju küsitakse. Et äkki on mingi normaalsema hinnaga uue variant ka ikka olemas. Anoh kui ei siis ei, mis teha.


sauelt siimu käest sain mina. enamus uutel on see peal. võtad testri kaasa paned klemmidele keerad kui toimib siis toimib. kuna ma ise selle maha keerasin ja siimul "põlengu päeva" ale oli ei pidanud raha välja käima ei usu eriti, et ta tavapäeval üle 50-75 eegi küsib selle eest

Autor:  patrik [ 19.12.2006 14:09 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
See, mis tüüpi TPS on, sõltub rohkem autol kasutatava aju põlvkonnast, kui käigukasti tüübist.


näiteks bmw m20 ja m30 mootoril sõltub see käigukasti tüübist. ei pea mingit aretustööd tegema vaid on bolt-on. pluss veel tehase poolt ette nähtud, järelikult töökindlam kui isearetatud variant- näiteks veekindlam ühenduskoht gaasiklapiga

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/