Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.04.2024 11:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2006 22:55 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
alates ~5000 pöördest jääb laadeaega iga süüteimpulsi vahele vaid 2.87ms

mööda ei pannud natuke?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 0:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
patrik kirjutas:
Tsiteeri:
alates ~5000 pöördest jääb laadeaega iga süüteimpulsi vahele vaid 2.87ms

mööda ei pannud natuke?


Kui panin, siis paranda, mitte ära esita mingeid veidraid küsimusi. Fakt on see, et selline jama on konkreetselt M20 turbomootoriga autol ette tulnud.
Sry, 7000 pöördel, mitte 5000ndel.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 0:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina kasutan MS-ist sellist modifikatsiooni http://megasquirt.sourceforge.net/extra/

Räägitakse, et on parem kui MS-II.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 1:33 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
ok

6000 pööret minutis
100 pööret sekundis?
1pööre-10ms?
wasted spark süütab üks kord pöörde jooksul?


7000rpm- u8,6 ms?


Tsiteeri:
Fakt on see, et selline jama on konkreetselt M20 turbomootoriga autol ette tulnud.


mis jama? 8,6-2,87-0,4=??
miinus üks või?

jama on võibolla seepärast tekkinud et punased,kollased ja rohelised juhtmed üle terve kapotialuse jooksevad ja üle kuuma kollektori koos küünlajuhtmete ja pööreteanduri varjestamata karvadega(95% vendadel!!) või omanikul jälle raha pole ja 20 aastat vanad jupid peale keerati.


ja see vemsi hirmus pealesurumine tundub ka veidi kummaline. ei tea küll selle tagamaid kuid fakt on see et eestis puhtalt progetava aju müügiga ära ei ela. see rohkem hobi korras või midagi sarnast


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 2:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:
Fakt on see, et selline jama on konkreetselt M20 turbomootoriga autol ette tulnud.
Sry, 7000 pöördel, mitte 5000ndel.


Kes eestis m20 turbokaga vemsi juhtimisel ringi sõidab?

Ajude teemal

MS'i kohta ei oska midagi öelda. Vems sai koos Mihkiliga paigaldatud minu masinale. Kuna ma ise suurem elektroonik ei ole, sai tellitud komplektne "karp" sinna juurde vajalikud pistikud ja juhtmed ja andurid jne. Paigalduseks kulus ca 20 tundi (mihkel tegi ma aitasin). Aega läks kuna vedasime kapote alla uue juhtmestiku. Muide vems istub ka bmw'l täpselt originaal aju asemele ;). Minul tuli kogu installi hind ca 15 000 kõik juhtmed teibid tina jne. Kas see on odav? Oleneb inimesest ja auto eesmärgist.

Vaikselt mõtlen nüüd, et odavama ja lihtsam oleks alguses ikkagi MS'iga. Kuna masin ikkagi hobi auto mille peal igasugu katsetusi teha. Ja ms'iga oleks vast odavamalt läbi saanud. Samas nüüd kui vems on peal, ei ole "raua" juhtimisel piiranguid, vaja raua osa järele aidata. Kui plaanis masinat ikkagi ehitada ja omada üle 2-3aasta siis on kindlasti mõtekam vems'i peale raha panna. Kui aga asi lõpeb nagu enamus eestis tehtavad projektid, et kuidagi pannakse kokku sõidetakse ja tüdinetakse ära ning maha müüakse. Pole ju mõtet aju peale nii suurt summat laududa. Sest raua osaga sa selle aasta kahega nii kõrgele tasemele anyway ei jõua. Paar korda käib mootor ikkagi laiali enne kui selle õige confi saad, mis lõpuks kestma jääb.

Segane jutt õhtul hilja - loodan, et keegi sai midagigi aru :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 8:33 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
crisp kirjutas:
Paar korda käib mootor ikkagi laiali enne kui selle õige confi saad, mis lõpuks kestma jääb ...



:-D

Nii nüüd küll ei maksaks mõelda, tuleb lihtsalt alguses ettevaatlikumalt tegutseda ja korralik pieso elektriline mikker koos kõrvaklappidega hankida et detonatsiooni kuulata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 9:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Patrik, kõigepealt tuleks endale selgeks teha, mitu trigger eventi 6silindriline mootor vajab wasted sparki puhul 1 pöörde jooksul 3 (kolm) süüteimpulssi. 7000-l pöördel võtab 1 pööre aeg täpselt 8,57 ms, mis kolmega jagatuna teeb 2,86ms. Kui sinna arevstada ka veel coil-off aeg 400us (0,4ms), siis efektiivseks süüteimpulsi ajaks jääb palju? 2,46 ms.

Ja siin pole juhtmestikuga küll mingit pistmist. BMW, millel see häda ette tuli, on Rootsist, punane tagaveoline, mis sõidab iga kell 11s @ 205kph. Paljud bemmivennad teavad rootslast Mattias Sandgreni päris hästi, ja ta on mulle väga hea tuttav, konsulteerime MSN-i kaudu pidevalt.

Ära elada? Minu põhitöö on hoopis midagi muud, kui progetavate ajude müük vms.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 9:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
henri kirjutas:
crisp kirjutas:
Paar korda käib mootor ikkagi laiali enne kui selle õige confi saad, mis lõpuks kestma jääb ...



:-D

Nii nüüd küll ei maksaks mõelda, tuleb lihtsalt alguses ettevaatlikumalt tegutseda ja korralik pieso elektriline mikker koos kõrvaklappidega hankida et detonatsiooni kuulata.



Confi mõtlen ma raua osa pool. (kaane tihend, kolb, keps)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 11:00 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
Patrik, kõigepealt tuleks endale selgeks teha, mitu trigger eventi 6silindriline mootor vajab wasted sparki puhul 1 pöörde jooksul 3 (kolm) süüteimpulssi.

mis sa sellest silindrist kolm korda väntvõlli pöörde ajal süütad????
mis puutub siia silindrite arv???
kui on kahekümne silindriga moto siis on 10trigger eventi ühe pooli kohta või

pole absoluutselt mingit vahet mitu silindrit autol on. wasted spark süüte puhul on üks pool kahe silindri kohta
kaks silindrit-üks pool-süütab üks kord ühe pöörde jooksul
neli sil-kaks pooli-üks kord pöörde jooksul
kuus sil-kolm pooli-ikka üks kord pöörde jooksul ühte pooli, kolme pooli vahe süütamisel 120 kraadi ju. puust ja punaseks: süütab pool nr1-120kraadi vahet-süütab2-120kraadi vahet-süütab kolmas-jälle 120 kraadi vahet-siis tuleb jälle esimene pool. kokku 360 kraadi, mis on üks väntvõlli täispööre
sisepõlemis mootori tööpõhimõtte võiks endale ikka selgeks teha enne kui progetava aju kätte võtad!



teemasse siis niipalju et kõik need ajud on mõeldud professionaalseks kasutamiseks, asjaarmastaja võib ühe käeliigutusega mootori õhtale saada, ükskõik kui vähe või palju igasugu lisasid sellel ajul on. samuti üks aju on samapalju parem teisest kuipalju keegi seda seadistada oskab.

muidugi ms tabelite kohta tahaks küll küsida:kas see on mingi nali või?
ma nagu harjunud et rpm punktid on iga 250 rpm järel ja load punkte on vabalthingaval 64, kahebaarise mapiga 31 vaakumi ja 33 rõhu all, kolmebaarise puhul jääb vaakumi alla 22 ja ma arvan et juba siis ei sõida see auto enam sujuvalt kuigi kes paneb 3baarise anduri juba, elab enamuse ajast niikuinii rõhu all
sama kehtib ka süüte kohta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 11:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Loe siit, konkreetne juhus siin mustvalgel kirjas: http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... FPeppesBmw

Siiamaani võttis mootori kõikide silindrite töötsükkel aega 2 väntvõlli pööret, ehk siis 6 silindrilise puhul on vaja kumbagi pöörde ajal KOLME süüteimpulssi. Seda sa ise ütlesidki, 120 kraadi vahe, mida sa veel üritad selgitada siis? Kokku kestab 6silindrilise töötsükkel 720 kraadi. Sellepärast ongi asja nime wasted spark. Iga ws kahest süüteimpulsist läheb 1 alati raisku.
Kas sinu 6silindriline mootor on teistmoodi või?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 12:15 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
ära põika vastusest kõrvale

sina annad ühe pooli laadeajaks 7000 rpm juures :

Tsiteeri:
7000-l pöördel võtab 1 pööre aeg täpselt 8,57 ms, mis kolmega jagatuna teeb 2,86ms


MIS SA TAST KOLMEGA JAGAD??

Tsiteeri:
The Ford EDIS coils need 4 ms dwell but that was simply not possible since the method used in firmware at the time did not make it possible to use overlapping dwell.

enamus juttu seal et poor quality ja problems.see et süsteem sitt on pole minu asi. normaalsel süsteemil pole sellega probleemi.kui on kolm pooli siis on kolm driverit ja kolm aega nende poolide toitmiseks, mitte 1/3 aega

niikaua sõidan mina ajuga mille paigaldad ja mida pärast enam ümber tegema ei pea, ükskõik mitu egt andurit tal küljes ka pole

tundub et minu arvamus just muutus: vems on mõeldud asjaarmastajale kel meeldib tee peal nõutult kapoti alla vaadata :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 12:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Sul on õigus oma arvamusele. Aga see arvamus tuleb mehe suust, kes ei saanud isegi VEMSi juhtmestiku ehitamisega korralikult hakkama (tead küll, kelle autost jutt käib).

Soovitus sulle: kui sa ikka ei saa aru, kuidas wasted spark poolid töötavad, siis tee enne see endale selgeks, visualiseeri see mõttes 6silindrilise auto mootoriga läbi, nt R6-ga, ja siis mõtle, kas on mõtet siin teemas kärkima hakata või mitte.
Sina peaksid praegu oma teadmised üle vaatama.

BTW, seni pole ükski minu paigaldatud VEMSiga auto tee peale veel jäänud, ja neid on praeguseks juba omajagu.

EDIT: Sinu management ei tea overlapping dwellist essugi, VEMSil juba ammu kasutusel see.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 13:32 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
kui vemsil on see juba ammu kasutusel siis milleks sa seda aega kolmega jagad?


Tsiteeri:
EDIT: Sinu management ei tea overlapping dwellist essugi


tundub et sa ei saa ikka millestki aru ja ajad segast juttu.
esiteks: kuskil eelnevalt pole sinu poolt kirjutatud et tänu sellele et puudus overlapping, jäi säde nõrgaks- loe oma eelmised postid läbi.
alles viimases postis üriasid end päästa.


mis puutub antud diskussiooni siis olen nõus sinuga kihla vedama, näiteks selle peale kes kaotab:et mina või sina siin foorumis kunagi ei postita:

mina väidan:
7000 rpm juures jääb ÜHE wasted spark pooli laadimiseks, sädeme tekitamiseks ja puhkuse ajaks kokku teoreetiliselt 8,57 ms ( kui halb soft ei piira seda) ja pole vahet mitme silindriga mootor on.

sina väidad:

et see aeg tuleb jagada kolmega ja see kehtib kuuesilindrise mootori kohta


küsimuse võib esitada näiteks sds-i tehnilise toele sest nagu näha isegi sina kasutad seda-järelikult usaldad

NÕUS?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 13:35 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
Tsiteeri:
Aga see arvamus tuleb mehe suust, kes ei saanud isegi VEMSi juhtmestiku ehitamisega korralikult hakkama (tead küll, kelle autost jutt käib).

konkreetne näide koos pildimaterjaliga mis oli valesti, sai tehtud täpselt skeemide järgi mis anti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 15:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
VEMS-i wikist on mulle ka seoses crispi aju paigaldusega mõned asjad segaseks jäänud.
Tundub, et seal ka kõik inimesed ei ole oma fakte kontrollinud.

Näiteks pihustite järjestuse määramine.
Üks väidab, et keerata lihtsalt süütejärjekord tagasi ja siis haige hex kood sisestada
(miks see üldse lõppkasutajale näha on, miks ei ole silindrite numbrid)?
Teine väidab, et keera tagurpidi ja võta 2 töötakti (oli vist) tagasi ka veel.

Pealegi enamus installides, kus cam sync-i pole ei toimi asi nagu ju sequential reziimis, kuna aju ei tea, kumb pööre parasjagu käimas on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11