Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 24.04.2024 3:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 21:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Kuna jutt minu autost, siis iitsataks veel korra. Süütepoolid said ühendatud täpselt nagu PhatBob user guide'is kirjas oli. Me muutsime Kuunoga ise MegaTunes draiverid ära pärast, kuna 1. (pin35) ja 4. (pin36) coili omad mingil põhjusel ei funganud, sellepärast tuli ka juhtmed ümber tõsta siis kui Sina asja üle võtsid. Aga see jutt tegelikult ei lähe eriti siia teemasse...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 23:04 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
kogu su postide seeria võtaks kokku niimoodi:
sa oled kas väga rumal, või väga kaval ja ei taha tunnistada oma viga.



Tsiteeri:
Seal on öeldud "Ford EDIS coils need dwell 4ms".

ma isegi tsiteerisin seda eelnevalt, seal pole kirjas edis juhtimisest, on vaid poolid, vastupidiselt sinu väidetele

Tsiteeri:
See firmware versioon mida nad siis kasutasid, seda ei võimaldanud, juba pea aasta kasutatakse overlapping dwelli VEMSides.

mis sa sest siis rahvale nina alla hõõrud et soft ei jõua kui soft on olemas

paneme nüüd sinu postid ritta:

siin sinu bs pooli laadimiseks jääva aja kohta:
Tsiteeri:
kasutades Fordi EDIS süsteemi, mille suureks miinuseks on selle süütepooli suur laadeaeg, 4ms, sest EDIS moodul tahab iga mootori töötsükli kohta saada silindrite arvu süüteimpullse, mis teeb 6silindrilise mootori EDIS mooduliga juhtimise juba jamaks: alates ~5000 pöördest jääb laadeaega iga süüteimpulsi vahele vaid 2.87ms (sisse arvestatud ka 0.4ms coil-off aeg).


parandus 1:
Tsiteeri:
Fakt on see, et selline jama on konkreetselt M20 turbomootoriga autol ette tulnud.
Sry, 7000 pöördel, mitte 5000ndel.


arusaamatu jutt kus pole edisest juttu, üldine jutt 6 sil mootori kohta, jagad ühe pooli laadeaja kolmega ( misjaoks?) :
Tsiteeri:
Patrik, kõigepealt tuleks endale selgeks teha, mitu trigger eventi 6silindriline mootor vajab wasted sparki puhul 1 pöörde jooksul 3 (kolm) süüteimpulssi. 7000-l pöördel võtab 1 pööre aeg täpselt 8,57 ms, mis kolmega jagatuna teeb 2,86ms. Kui sinna arevstada ka veel coil-off aeg 400us (0,4ms), siis efektiivseks süüteimpulsi ajaks jääb palju? 2,46 ms.


üritad tõestada näite põhjal, näites ainult poolid, moodulist pole haisugi, sel hetkel pole vemsil overlappingut ja nüüd on, selle jätad mainimata:
Tsiteeri:
Loe siit, konkreetne juhus siin mustvalgel kirjas: http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... FPeppesBmw

Siiamaani võttis mootori kõikide silindrite töötsükkel aega 2 väntvõlli pööret, ehk siis 6 silindrilise puhul on vaja kumbagi pöörde ajal KOLME süüteimpulssi. Seda sa ise ütlesidki, 120 kraadi vahe, mida sa veel üritad selgitada siis? Kokku kestab 6silindrilise töötsükkel 720 kraadi. Sellepärast ongi asja nime wasted spark. Iga ws kahest süüteimpulsist läheb 1 alati raisku.
Kas sinu 6silindriline mootor on teistmoodi või?


valetad juhtmestiku halvasti tegemise kohta, soovitad uuesti wasted spark poolide tööpõhimõte selgeks teha, ei saa aru kas jutt käib nüüd ikka edise poolidest, moodulist või tavalistest poolidest, siis esitad täiesti kontrollimata fakti (mõttetu):

Tsiteeri:
Sul on õigus oma arvamusele. Aga see arvamus tuleb mehe suust, kes ei saanud isegi VEMSi juhtmestiku ehitamisega korralikult hakkama (tead küll, kelle autost jutt käib).

Soovitus sulle: kui sa ikka ei saa aru, kuidas wasted spark poolid töötavad, siis tee enne see endale selgeks, visualiseeri see mõttes 6silindrilise auto mootoriga läbi, nt R6-ga, ja siis mõtle, kas on mõtet siin teemas kärkima hakata või mitte.
Sina peaksid praegu oma teadmised üle vaatama.



EDIT: Sinu management ei tea overlapping dwellist essugi, VEMSil juba ammu kasutusel see.
_________________


selle viimase peale olen nõus jällegi kihla vedama: sds käib kuni 12000pöördeni nende poolidega, see jätab ilma overlappinguta ühe pooli tööajaks 5ms jagatud kolmega mis on täiesti ebaloogiline aeg


nüüd paned täiesti endale vastu, kirjas edis poolid. ühe süütedraiveri jutt ???kui edis moodulit juhitakse ühe süütedraiveri abil siis kuidas on võimalik overlapping dwell mis nüüd vemsil on, täitsa segi jutt:
Tsiteeri:
Miks ma panin selle lingi sinna üles? Ja seal on kirjas Ford EDIS moodul. Sellepärast, et EDIS moodulit juhitakse ühe süütedraiveri kaudu, selle pärast jääbki laadeaega väheks.



mis puutub moodulit siis mina ei tea kuidas selle siseselt seal asi lahendatud on kuid kui kasutada poole koos mooduliga ja juhtida seda ühe draiveriga siis kuidas küll see moodul aru saab millist pooli süüdata kõigepealt?
kui kasutada tervenisti edis süsteemi siis on selleks edis jaoks toodetud trigger wheel tühja kohaga ( mitte 60-2) ja talle on täpselt väntvõlli asend teada.
annan sulle võimaluse seletada mismoodi on võimalik ühe süütedraiveriga kolme edis pooli juhtida:
Tsiteeri:
AINUS võimalus on anda kolm impulssi ja üks sünc impulss ajust kuid sellest pole sa juttu teinud ja vaevalt vems, ms või misiganes aju seda toetab- see oleks ebaratsionaalne (tobe)


hakkad vastu mingist sdsist puhuma et selle jaoks tuleb andur paigaldada-sa ikka loed ka mis teised kirjutavad?

nüüd on saanud edis moodulist uuesti ainult poolid:



Tsiteeri:
Loe siis uuesti. Enne ütlesid, et ei saanud aru, mis seal kirjas oli. Seal on öeldud "Ford EDIS coils need dwell 4ms". EDIS on aint wasted spark, mitte eraldi poolid silindreile. Jutt on EDISe wasted spark süütepoolist.
Ja ei ole võimalik? See firmware versioon mida nad siis kasutasid, seda ei võimaldanud, juba pea aasta kasutatakse overlapping dwelli VEMSides.



Tsiteeri:
Enne ütlesid, et ei saanud aru


see oli kuunole:
Tsiteeri:
ilma komadeta jääb mulle jutt veidi segaseks



kirjutasin võimalusest kuidas edis moodulit juhtida:
Tsiteeri:
mis puutub moodulit siis mina ei tea kuidas selle siseselt seal asi lahendatud on kuid kui kasutada poole koos mooduliga ja juhtida seda ühe draiveriga siis kuidas küll see moodul aru saab millist pooli süüdata kõigepealt?
kui kasutada tervenisti edis süsteemi siis on selleks edis jaoks toodetud trigger wheel tühja kohaga ( mitte 60-2) ja talle on täpselt väntvõlli asend teada.

sinu vastus:
Tsiteeri:
ja mingist tehase tooth wheelide toetusest pole juttugi.


kogu selle keerulise jutuga oled ära laveerinud algsest teemast: kas ms suudab edis poolidega süüdada üle 6000 rpm või mitte? kuna näite tood sa ainult poolide kohta siis edise süsteemi jõuetust sa välja ei too.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 18:45
Postitusi: 109
Asukoht: Tallinn
Mina arvan, et siin teemas on mingisugusegi adekvaatse info hulk väga radikaalselt mõttetule fleimile alla jäänud. Soovitaksin selle teema prügikasti saata...

_________________
Liikurid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Las jääb - nii palju nalja pole juba ammu saanud... :)

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 1:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Aga miks ei peaks MS suutma süüdata, kui MS-ile saab ka 3 eraldi süüte väljundit panna?
Wasted Spark tööpõhimõte on sama olenemata mis ajuga sa neid poole ju juhid.

Ja sama küsimus tekkis minulgi, et kuidas saab 1 draiver juhtida 3-me pooli ühe väljuniga.
3-me silindrit korraga ta ju süüdata ei saa.
Seega peab rattal olema mingi märk iga evendi jaoks?

EDIS-i poolidel on ilusti 3 otsa nagu teistelgi 4-jastel coilpackidel.
Ühine + ots ja kummalegi poolile eraldi imupulsi ots.

Siin siis MS-i osad võimalused.
http://megasquirt.sourceforge.net/extra/select.html
See leht vist isegi vananenud natuke.

Vastavaid modifikatsioon tehes saab ka MS-iga ILMSELT mida iganes juhtida.
Pole isiklikult süvenenud nendesse funktsioonidesse, mida ise niikuinii ei kasuta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 2:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
rõhutaks ainult, et tehniline väitlus on hea ja huvitav! Siis kaotab väitlus oma mõtte kui 1 osapool teeb mingisuguse isikliku solvangu teisele poolele ehk tal ei ole midagi tarka enam öelda! jätaks need mängust välja!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 10:22 
Eemal

Liitunud: 05.11.2006 19:39
Postitusi: 225
kokkuvõtteks ütleks siis nii:
ükskõik mis firma ükskõik kui suure dwelliga wasted spark süütepoole on võimalik juhtima panna ükskõik mis progetava ajuga millel on piisavalt väljundeid ja soft mis toetab seda. mingid muinasjutud et üht saab ja teist mitte siin ei kehti. 6000 rpm juures jääb pooli tööajaks 10ms ja 12000 rpm juures 5ms mis on vägagi piisav. paljud autod kasutavad tehase poolt jagajat ja üht süütepooli ja saavad kuni 7000 rpm ka hakkama.
alati on vaja et ajul oleks üks väljund ühe (paari) pooli jaoks, ühest väljundist on võimalik ainult üht analoogsignaali välja saata. ühe väljundiga kolme pooli juhtida kasutades analoogsignaali on tehniliselt võimatu.digisignaali kasutades on see võimalik, samas peab olema pooli juures vastuvõtja mis dekodeerib digisignaali kolmeks analoogsignaaliks tagasi ja need poolidele saadab( mis teeb sama kui saata kohe 3 signaali)


paneks siia ühe lingi ms kohta wasted spark poolide peale ehitamiseks:

http://www.blowneuroz.com/board/viewtopic.php?t=196

niiet kasutage julgelt selliseid poole mis teil käepärast on


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.11.2006 12:28 
Eemal

Liitunud: 10.05.2005 12:17
Postitusi: 105
Päris kummastav on lugeda ja kuulda eri firmade või toodete kohta üksteisele ärapanemist. Ei olnud mingi saladus, et mõni aeg tagasi tegid Hesteci müüjad maha Tatech'it ja näitasid suvalisi dünonumnbreid. Vemsi müüa väidab, et kõik muu on viletsam ja mittesobivam. Muude süsteemide fännid karjuvad vastu. Imelik. Ega see ametlike tuunijate poolt tehtav konkurentide laimamine kliendi ees pole ka mingi saladus.

Üldiselt on konkurendi laimamine halb tava ning tihti teevad seda need, kel endal asjad korras pole.

Thumbs down!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.01.2007 3:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.12.2005 17:08
Postitusi: 366
Asukoht: Vantaa
Mis asi on dwell overlaping :?:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 39 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11