vems-profile v isearetaale?

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

To: E28-535
vabalthingaval jõulisa ehk 5-10% ehk aga sedagi kütuse arvelt aga võib lahendada ka nii et teatud pööreteni polegi nii röövel (Mitte küll vemsi puhul aga omal oli kütuse map selline te kuni 3000nde rpmini oli eesmärgiks ökonoomsus ja üle selle vaid jõud) Kui sul õhulugeja siibriga (Väga loodan et bmw ei kasuta sel mootoril sellist ust) siis vabaned ka sellest ja õhutorustiku võib ikka väga lühikese teha tp+filter :) Kui vabalthingavat modid, siis võib hind ka odavam tulla. :roll:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Korraliku süütemapi leiab suht kerge vaevaga, endalgi kolm-neli BMW eri mootorite jaoks mõeldud süütetabelit olemas.
Jõud tuleb vabalthingaval juurde just segu optimeerimise läbi igal pöördel ja saab ju low-loadsite'del segu 14.7-15.0 peale seadistada, nii on kütusekulu enamasti tunduvalt väiksem, kui tehase-ajuga. BMW-le paigaldus pole väga raske ka, kuna neid installe on nii palju tehtud juba.
Ilmselt tuleb TPS sinu mootoril ära vahetada, kuna praegu peaks see on-off tüüpi olema, vaja on aga muutuva takistusega varianti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
bmw327
Postitusi: 57
Liitunud: 29.04.2005 14:55

Postitus Postitas bmw327 »

M102/M104 kollektor ei ole nüüd küll asi mida soovitaks kasutada...

M30 mootori turbotamise kulule see paartuhat raha juurde maksta korraliku kollektori tegemiseks pole minu meelest küll palju!
Mart mis sel kollektoril viga siis on?
Mida sina soovitad?
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

bmw327 kirjutas:
M102/M104 kollektor ei ole nüüd küll asi mida soovitaks kasutada...

M30 mootori turbotamise kulule see paartuhat raha juurde maksta korraliku kollektori tegemiseks pole minu meelest küll palju!
Mart mis sel kollektoril viga siis on?
Mida sina soovitad?
olen ise sellist käes keerutanud... ei näinud just eriti hästi voolav välja.
ses suhtes küll pead anda ei saa, aga lugenud olen ka seda, et pidid kergelt mõranema.

mida soovitan.. no kui tõeline säästukas, siis m30 kollektorid ja sealt siis mingi custom toru turbosse...
Kui natuke rohkem kannatab kulutada, siis korralik custom torukollektor teha/osta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Korralikult valmistatud custom kollektori saab Eestis lasta teha 5000-6000kr eest.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

parimaid m30/s38 turbokollektoreid teevad ppf-tuning (pure-pf.com) ja jon volk (666fabrication.com).
ppf veebipoes on väljas küll ainult s38 (m5) kollektor aga ilmselt saab ka kaheklapilise m30 oma - kõige lihtsam meil saata ja küsida, inglissit mõistetakse vabalt. ära tuleks ka mainida, et kogu kupatus e30 kerel on. see ei tohiks probleemiks olla, sest ppfi kiireim auto peaks olema ligi 1200hj'line e30m3 + s38
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

see m30, millest siin jutt, siiski e28 kerel ja M102/M104 kolle ei pragune iseenesest, eestis pole kuulnud ühestki juhusest, aga saksas on old, kuna seitsmesel lendab vesi turbo ja kolle peale. Ei mäleta nüüd täpselt, aga midagi oli seal valesti originaalis ja pritis vett kuskilt vahelt sinna.
bmw327
Postitusi: 57
Liitunud: 29.04.2005 14:55

Postitus Postitas bmw327 »

selge ja aitäh selgituste eest.
Kuna mul juba auto sõidab ja sumps on all, kolle originaal ning korralik pole mõtet niisama lasta uut valmistada.
Eks kui jõudu ikka väheks jääb, siis vaatan edasi.
Nagunii ma üle 500 jõu ei plaani/tahagi vähemalt mitte esialgu.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

ALATIIII on mingi nr., millest originaal kolle enam üle ei lase ja kõik.
Vasta