vems-profile v isearetaale?
To: E28-535
vabalthingaval jõulisa ehk 5-10% ehk aga sedagi kütuse arvelt aga võib lahendada ka nii et teatud pööreteni polegi nii röövel (Mitte küll vemsi puhul aga omal oli kütuse map selline te kuni 3000nde rpmini oli eesmärgiks ökonoomsus ja üle selle vaid jõud) Kui sul õhulugeja siibriga (Väga loodan et bmw ei kasuta sel mootoril sellist ust) siis vabaned ka sellest ja õhutorustiku võib ikka väga lühikese teha tp+filter Kui vabalthingavat modid, siis võib hind ka odavam tulla.
vabalthingaval jõulisa ehk 5-10% ehk aga sedagi kütuse arvelt aga võib lahendada ka nii et teatud pööreteni polegi nii röövel (Mitte küll vemsi puhul aga omal oli kütuse map selline te kuni 3000nde rpmini oli eesmärgiks ökonoomsus ja üle selle vaid jõud) Kui sul õhulugeja siibriga (Väga loodan et bmw ei kasuta sel mootoril sellist ust) siis vabaned ka sellest ja õhutorustiku võib ikka väga lühikese teha tp+filter Kui vabalthingavat modid, siis võib hind ka odavam tulla.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Korraliku süütemapi leiab suht kerge vaevaga, endalgi kolm-neli BMW eri mootorite jaoks mõeldud süütetabelit olemas.
Jõud tuleb vabalthingaval juurde just segu optimeerimise läbi igal pöördel ja saab ju low-loadsite'del segu 14.7-15.0 peale seadistada, nii on kütusekulu enamasti tunduvalt väiksem, kui tehase-ajuga. BMW-le paigaldus pole väga raske ka, kuna neid installe on nii palju tehtud juba.
Ilmselt tuleb TPS sinu mootoril ära vahetada, kuna praegu peaks see on-off tüüpi olema, vaja on aga muutuva takistusega varianti.
Jõud tuleb vabalthingaval juurde just segu optimeerimise läbi igal pöördel ja saab ju low-loadsite'del segu 14.7-15.0 peale seadistada, nii on kütusekulu enamasti tunduvalt väiksem, kui tehase-ajuga. BMW-le paigaldus pole väga raske ka, kuna neid installe on nii palju tehtud juba.
Ilmselt tuleb TPS sinu mootoril ära vahetada, kuna praegu peaks see on-off tüüpi olema, vaja on aga muutuva takistusega varianti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
olen ise sellist käes keerutanud... ei näinud just eriti hästi voolav välja.bmw327 kirjutas:Mart mis sel kollektoril viga siis on?M102/M104 kollektor ei ole nüüd küll asi mida soovitaks kasutada...
M30 mootori turbotamise kulule see paartuhat raha juurde maksta korraliku kollektori tegemiseks pole minu meelest küll palju!
Mida sina soovitad?
ses suhtes küll pead anda ei saa, aga lugenud olen ka seda, et pidid kergelt mõranema.
mida soovitan.. no kui tõeline säästukas, siis m30 kollektorid ja sealt siis mingi custom toru turbosse...
Kui natuke rohkem kannatab kulutada, siis korralik custom torukollektor teha/osta
Korralikult valmistatud custom kollektori saab Eestis lasta teha 5000-6000kr eest.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
parimaid m30/s38 turbokollektoreid teevad ppf-tuning (pure-pf.com) ja jon volk (666fabrication.com).
ppf veebipoes on väljas küll ainult s38 (m5) kollektor aga ilmselt saab ka kaheklapilise m30 oma - kõige lihtsam meil saata ja küsida, inglissit mõistetakse vabalt. ära tuleks ka mainida, et kogu kupatus e30 kerel on. see ei tohiks probleemiks olla, sest ppfi kiireim auto peaks olema ligi 1200hj'line e30m3 + s38
ppf veebipoes on väljas küll ainult s38 (m5) kollektor aga ilmselt saab ka kaheklapilise m30 oma - kõige lihtsam meil saata ja küsida, inglissit mõistetakse vabalt. ära tuleks ka mainida, et kogu kupatus e30 kerel on. see ei tohiks probleemiks olla, sest ppfi kiireim auto peaks olema ligi 1200hj'line e30m3 + s38