Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 3:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.11.2006 20:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ma pole kunagi öelnud, et MS sitt on! Kui MS nii vilets oleks, ei töötaks sellega nii palju autosid. Ja MS oli siiski esimene.
Lihtsalt VEMS pakub ühe korraga väga soodsa hinna eest (samaväärsetest teistest EMS-idest lausa kordades odavamalt) väga head toodet.
Ise olen alati olnud iseehitaja ja VEMSi puhulgi teen enamik asju ise. MS-i puhul ütlesingi seepärast, et see on elektroonikutele sobivam, kuna nendele on jupid tihti poolmuidu käes, võimalused ise korralikke trükkplaate teha, see aga teeb maksumuse olematuks ja nii saabki vaevata lisada MS-II lisakaardi, teha kõik see töökindlaks korralike pistikutega jne.
Muidugi VEMSi puhul saab ka kõike ise teha, trükkplaatide Eagle'i failid on vabalt netis saadaval.
Ma ei üritanud MS-i maha teha, vaid VEMSi 3x kallimat hinda "õigustada" :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 17:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.12.2004 23:51
Postitusi: 88
Asukoht: tln
Raceboy kirjutas:
Ja kinks: turboautol ei kavatse süüdet juhtima hakata? Säästad raha sepiskolbide jaoks? Pean kahjuks sulle ühe saladuse avaldama: turboautol annab süütemomendi täpse seadmisega kõige rohkem jõudu välja võtta.


kinks kirjutas:
EGT-d ei kasuta, strippi ei sõida - launchimist vaja ei ole. Süüte juhtimine lahtine hetkel


Süüte jutimine on lahtine, kuidas ja mis süsteemiga seda tegema hakata. Plaanis on aga ei tea veel kuidas täpselt...
Teema arendus on hea :) saab vaikselt juba pilti paljudes asjades selgemaks kui adekvaatne info välja noppida.

edit - jutt selgemaks

_________________
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.11.2006 17:16 
Eemal

Liitunud: 15.01.2005 1:15
Postitusi: 244
Asukoht: Tallinn
Veidi teemast mööda võibolla :oops:
Aga...
Küsin siia juurde, et kui palju on kasu raamatu "How to tune and modify engine management systems"-i läbi lugemisest, st kas see raamat annab enam-vähem selge pildi kuidas alustada ja mis moodi seadistada?EMS-iks võtame näitkes VEMS-i (keerukuse poolest st)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.11.2006 2:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kusjuures mina lootsin sellest raamatust rohkem.
Räägib üldteadmisi aga konkreetselt seadistamist otseselt ei õpeta.
Vähemalt mina ei suutnud seda tarkust sealt välja noppida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 13:44 
Eemal

Liitunud: 28.08.2006 17:49
Postitusi: 38
tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 13:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
E28-535 kirjutas:
tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik :oops:

See programmeeritava aju mõte ongi, et saab rauas teha muudatusi ning softiga neid kohe ka kooskõlla viia.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 15:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
E28-535 kirjutas:
tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik :oops:


Kui kõik pisidetailid sisse arvestada, siis ~20k peaks hakkama saama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 15:16 
Eemal

Liitunud: 28.08.2006 17:49
Postitusi: 38
Mihkel kirjutas:
E28-535 kirjutas:
tekkis siis selline küsimus et palju selle vemsi hind koos peale panekuga oleks vabalt higavale 6cyl mootorile ja kas seda saab ka kasutada hiljem kui autole turbo paigaldada? olen nende ajude alal suht võhik :oops:


Kui kõik pisidetailid sisse arvestada, siis ~20k peaks hakkama saama.



kas pisisasjade alla lähevad ka süütepoolid ja muud sellist süüte nänni ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 15:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Jap.

Isegi uus väntvõlli andur jääb sinna sisse.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 15:29 
Eemal

Liitunud: 28.08.2006 17:49
Postitusi: 38
Mihkel kirjutas:
Jap.

Isegi uus väntvõlli andur jääb sinna sisse.


ja sa paneks selle kõik peale ja annaks garantii :p
palju selline asi vabalt hingavale juurde võiks anda, kas on ka kellegil kogemusi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 15:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Seda ma sulle öelda ei oska, kas VEMS-il endal garantii on, pole kunagi seda vaja läinud.
Ei tohiks nagu midagi nendega juhtuda, kui ise lollusi ei tee.
Seadistamisele ka keegi nagu minuteada garantiid ei anna, kuna keegi ei tea sinu mootori seisukorda ja ehituskvaliteeti.
Juhtmestikule saab garantii anda küll, kuna korralikult tehes ei saa seal midagi nässu minna.
Muidu ei läheks auto käimagi, kui midagi valesti tehtud on.

Vabalthingavale paigalduseks ei näe ma väga suurt mõtet asjas.
Ainult siis kui turbotamine plaanis on.
Vabalthingava ignition map-i magusaid kohti ka ilma dynota ilmselt üles ei leia.
EGT peaks samas tublisti abiks olema nende leidmisel.
IMO on turbokale installides ja ilma dünota suurem tõenäosus asjad väga heaks saada, kui vabalthingaval mootoril.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 16:03 
Eemal

Liitunud: 28.08.2006 17:49
Postitusi: 38
siis peaks ikka selle kuramuse K27-e hankima kuskilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 16:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mõni Garreti kuullaagerturbiin pakuks vast linnasõidul rohkem lõbu (just spoolupiga).
Aga seal mure selles, et neid sa põhimõtteliselt kasutatuna ei leia.
Kui siis mõne üksiku, Eestit pean silmas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 16:46 
Eemal

Liitunud: 28.08.2006 17:49
Postitusi: 38
point on selles et mul on 745-e pealt kollektorid ja junnid, seal oleks enam vähem bolt on värk kui K27 panna


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 17:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
E28-535 kirjutas:
point on selles et mul on 745-e pealt kollektorid ja junnid, seal oleks enam vähem bolt on värk kui K27 panna

M102/M104 kollektor ei ole nüüd küll asi mida soovitaks kasutada...

M30 mootori turbotamise kulule see paartuhat raha juurde maksta korraliku kollektori tegemiseks pole minu meelest küll palju!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11