Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 0:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 18:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
To: E28-535
vabalthingaval jõulisa ehk 5-10% ehk aga sedagi kütuse arvelt aga võib lahendada ka nii et teatud pööreteni polegi nii röövel (Mitte küll vemsi puhul aga omal oli kütuse map selline te kuni 3000nde rpmini oli eesmärgiks ökonoomsus ja üle selle vaid jõud) Kui sul õhulugeja siibriga (Väga loodan et bmw ei kasuta sel mootoril sellist ust) siis vabaned ka sellest ja õhutorustiku võib ikka väga lühikese teha tp+filter :) Kui vabalthingavat modid, siis võib hind ka odavam tulla. :roll:

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.12.2006 18:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Korraliku süütemapi leiab suht kerge vaevaga, endalgi kolm-neli BMW eri mootorite jaoks mõeldud süütetabelit olemas.
Jõud tuleb vabalthingaval juurde just segu optimeerimise läbi igal pöördel ja saab ju low-loadsite'del segu 14.7-15.0 peale seadistada, nii on kütusekulu enamasti tunduvalt väiksem, kui tehase-ajuga. BMW-le paigaldus pole väga raske ka, kuna neid installe on nii palju tehtud juba.
Ilmselt tuleb TPS sinu mootoril ära vahetada, kuna praegu peaks see on-off tüüpi olema, vaja on aga muutuva takistusega varianti.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2006 20:27 
Eemal

Liitunud: 29.04.2005 14:55
Postitusi: 57
Tsiteeri:
M102/M104 kollektor ei ole nüüd küll asi mida soovitaks kasutada...

M30 mootori turbotamise kulule see paartuhat raha juurde maksta korraliku kollektori tegemiseks pole minu meelest küll palju!


Mart mis sel kollektoril viga siis on?
Mida sina soovitad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 1:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
bmw327 kirjutas:
Tsiteeri:
M102/M104 kollektor ei ole nüüd küll asi mida soovitaks kasutada...

M30 mootori turbotamise kulule see paartuhat raha juurde maksta korraliku kollektori tegemiseks pole minu meelest küll palju!


Mart mis sel kollektoril viga siis on?
Mida sina soovitad?


olen ise sellist käes keerutanud... ei näinud just eriti hästi voolav välja.
ses suhtes küll pead anda ei saa, aga lugenud olen ka seda, et pidid kergelt mõranema.

mida soovitan.. no kui tõeline säästukas, siis m30 kollektorid ja sealt siis mingi custom toru turbosse...
Kui natuke rohkem kannatab kulutada, siis korralik custom torukollektor teha/osta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 13:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Korralikult valmistatud custom kollektori saab Eestis lasta teha 5000-6000kr eest.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2006 20:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
parimaid m30/s38 turbokollektoreid teevad ppf-tuning (pure-pf.com) ja jon volk (666fabrication.com).
ppf veebipoes on väljas küll ainult s38 (m5) kollektor aga ilmselt saab ka kaheklapilise m30 oma - kõige lihtsam meil saata ja küsida, inglissit mõistetakse vabalt. ära tuleks ka mainida, et kogu kupatus e30 kerel on. see ei tohiks probleemiks olla, sest ppfi kiireim auto peaks olema ligi 1200hj'line e30m3 + s38


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.01.2007 16:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:51
Postitusi: 342
Asukoht: Tln 53 814 024
see m30, millest siin jutt, siiski e28 kerel ja M102/M104 kolle ei pragune iseenesest, eestis pole kuulnud ühestki juhusest, aga saksas on old, kuna seitsmesel lendab vesi turbo ja kolle peale. Ei mäleta nüüd täpselt, aga midagi oli seal valesti originaalis ja pritis vett kuskilt vahelt sinna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.01.2007 18:28 
Eemal

Liitunud: 29.04.2005 14:55
Postitusi: 57
selge ja aitäh selgituste eest.
Kuna mul juba auto sõidab ja sumps on all, kolle originaal ning korralik pole mõtet niisama lasta uut valmistada.
Eks kui jõudu ikka väheks jääb, siis vaatan edasi.
Nagunii ma üle 500 jõu ei plaani/tahagi vähemalt mitte esialgu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.03.2007 0:46 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
ALATIIII on mingi nr., millest originaal kolle enam üle ei lase ja kõik.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11