Single ja double vanos on juhtimise poolest väga erinevad. Double vanose puhul nimelt on mõlema nuka asendit võimalik kontrollida suuremas vahemikus kui on/off. Double vanose puhul tuleks jutu jätkuks esitada vähemalt 2 tabelit. Mul hetkel kahe vanose juhtimisega kogemus puutub - siiani on alati tehtud vanos lock või ühe vanose conversion. Samas, kindlasti on kahe nuka sujuv juhtimine õigem lahendus kui ainult sisselaset on/off.
Ühe vanose juhtimise puhul olen teinud dünos ühe tõmbe vanosega, ühe ilma ning siis ühe leitud pöörete järgi vanose lülitusega valideerimaks, et kõikjal on max moment. Lülitanud olen üldiselt koormuse ja pöörete järgi. Pöörete näitaja on olulisem. Tuleb arvestada ka sellega, et lülitus võtab natuke aega (pakun, et umbes 0.5s)
Konkreetsetest väärtustest: vanose lülitus sõltub 1000 parameetrist; kubatuurist, nukkade null-asendist jne jne. Ühe mitte-stock nukkadega pilli puhul oli vanos lülitatud nt 1500-6800rpm. Stockis on üldjuhul vanose lülitus õigustatud umbes 1800-3800rpm (suvaline keskmine väärtus peast öeldud). Sellist pilli veel pole näinud, mis tühikäigul vanose lülituse üle rõõmustaks.
_________________ Lauda nitro
|