TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

VEMS-i muljed
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=1657
2. leht 2-st

Autor:  Mihkel [ 24.09.2006 13:40 ]
Teema pealkiri: 

Peab kristjani VEMS-i ka lahti võtma, Kuuno oma uurides selgus, et Kuunol ikkagi VR-iga plaat.

Autor:  crisp [ 29.09.2006 3:04 ]
Teema pealkiri: 

hall'i andur peal ja masin sõidab nagu vana mees :-D

suured tänud siinkohal mihklile kes vicis oma une aega minuga koos garaazis veeta :lol:

Autor:  Raceboy [ 29.09.2006 8:21 ]
Teema pealkiri: 

crisp kirjutas:
hall'i andur peal ja masin sõidab nagu vana mees :-D


Congrats!

Autor:  digimarket [ 29.12.2007 4:53 ]
Teema pealkiri:  Re: VEMS-i muljed

[quote="Mihkel"]Mõtlesin, et teeks väikse teema VEMS-i kohta, et teistel äkki installimine väheke kergem oleks.

no kellegi installi see nüüd lihtsamaks vist ei tee,aga oma kogemus selline:
paigaldati VEMS-i ühele S2-le.mees tundids asja ja teadis mis tegi,aga autot tööle ei saadud.hiljem kui asja uuriti selgus,et sealt kus aju saadeti,oli programeeritud vale laks ajusse,mis ei sobinud kokku auto seadetega.
hiljem muudeti asi õigeks ja auto käis.väike häälestus ja datalog näitas võrreldes cipitud motronicuga madalat 12 aega.ennem oli aeg 12,8...
nii,et.......KUI TÖÖTAB SIIS TÖÖTAB,KUI EI SIIS EI TÖÖTA :-D

Autor:  crisp [ 29.12.2007 12:45 ]
Teema pealkiri: 

Kuna seekord sai ise tehtud siis kirjutaks ka siia vähe ülevaatliku jutu.

autoks siis sama e30.

Mida vaja:
Kindlasti normaalne kolb ja korralik tina
Korralikud juhtme otsa tangid (pihustite ja lambda klemmidega läheb muidu raskeks)


1.Alustuseks õhtul kodus võtsin skeemi kätte ja panin ec18 ja ec36 pistikutele juhtmed külge. Et vältida segadust sai nad kohe ka jaotatud (pihustid, voolud, massid, süüte otsad ja andurid)

2.Ostsin ühe mootori juhtmestiku mida lõikuda. Kasutada oli vaja sealt õli surve, starter, bensiinipumba relee juhtimine, BMW'e hooldus välba nullimise ots ja geneka ergutus

3.Vana juhtmestik auto pealt maha. Võis hakkata juhtmeid oma kohale vedama. Kui see sai paika siis läks oma 2-3 rulli teipi :-D (kasutasin riide teipi)

4.Sai tehtud kaitsme karp.
4.1 Pea vool 20A
4.2 Vems ise 3A
4.3 Lambda vool 5Aa
4.4 Tühikäigu mootorile vool 5A
4.5 Pihustid 10A
4.6 Süütepool 10A
http://crisp.planet.ee/325ix/vemsjuhtmed.jpg (osta saab seda tevalost)

5.Kuna vems'il on map andur siis õhulegaja kadus. Sinna asemele tuli sisselaske õhtu temp. Kasutasin tavalist plastik toru mida saab igast ehitus poest. Filtri korpuse külge läks vahetükk mille saab Jetronic prisega bmw õhulugeja küljest.
http://crisp.planet.ee/325ix/ohulugejaasemel.jpg

6.Segusiibri asendi andur. Originaal on lülita ON/OFF. Vaja on aga täpsemat. Kasutasin järgmise põlvkonna bmw R6 mootori oma (m50)
Mihklilt laenatud pilt mul on sama lahendusega: http://m-tuning.ee/galerii/albums/E30Segusiiber/aac.jpg


jätkub...

Autor:  crisp [ 25.04.2008 23:11 ]
Teema pealkiri: 

...jätkub


Täna siis läks masin uue juhtmestikuga käima. Põhimõtteliselt oleks kogu see eelnev jama olemata olnud kui oleks kohe halli asemel primary trigeriks VR'i võtnud. Suured tänud Mihklile kes mul aju "õigeks" jootis :lol:

Ise suht rõngas, et masin kohe plaksust käima läks kuna sama juhtmestik ainul halli anduriga ei teinud auto midagi... võtsin kohe paar õlut.

Homme teen pildid ja kirjutan komentaarid/näpunäited...

Autor:  Mihkel [ 26.04.2008 1:00 ]
Teema pealkiri: 

Kui nüüd Vems-i Wikit uskuda, siis oli Halli signaali lugemise kala ühes takistis, mis tehasest defaultina liika suur oli pandud (10k ohm).
Ilgelt lõbus on muidugi pindjoote detaile vahetada (takistid ~1mmx2mm) :shock:

Autor:  Kuuno [ 26.04.2008 2:13 ]
Teema pealkiri: 

osa sellest jutust ei käi ainult vemsi kohta vaid on elementaarne iga juhtmestiku tegemisel :)

ntx: "Mida vaja:
Kindlasti normaalne kolb ja korralik tina
Korralikud juhtme otsa tangid (pihustite ja lambda klemmidega läheb muidu raskeks) "

lisaks termorüü ja kas riidest- või plastrüü juhtmete katmiseks-mina eelistan plastrüüd..näeb parem välja ja kaitseb paremini

konkreetselt vemsi puhul..step 1-vaata et massid oleks head, step 2-vaata uuesti et massid oleks head ja step 3-kontrolli kas massid olid ikka head

on räägitud et vems on sitt kuna ta halva massi korral kohe saba annab..so what..se on elektroonika ja kui ei järgi juhiseid on probleem kuskil mujal(kelleski teises :P )(osaliselt tsiteerisin raceboyd :) )

kes täpsemalt teada tahab, siis osade väljundite massid (süüde, pihustid) jooksevad läbi registri kivi (p259) ja halva massi korral annab se saba,milel tõttu ntx ei toimu enam pöörete lugemine jne...

ja veel..miks peaksid massid suht kähku ühinema peale vemsi?...sest mida pikemad juhtemd, seda suurem häirete võimalus...

installist veel niipalju, et igal juhul soovitan teha mingi layout plaat vemsile
sinna pane ntx voolujaotur, kaitsemd, releed ja vems ise ning nende vahele vea juhtemd-install tuleb palju kenam ja selles juhtmerägastikus suudab orienteeruda kah...
näide poolikust asjast
Pilt

ja igasugust elektriku teipi kasutaks võimalikult vähe! üldse pole seda vaja tglt hea installi tegemisel
korralik juhtme rüü ning isoleerimiseks ennem mainitud termorüü ja v hea saab olema!
näide..
Pilt

Autor:  Miq78 [ 26.04.2008 7:39 ]
Teema pealkiri: 

Ma soovitaks, kui võimalik kasutada liimiga termorüüd need on tugevamad ja asi saab korralikult niiskus kindel!

Autor:  Kuuno [ 26.04.2008 15:16 ]
Teema pealkiri: 

Miq78 kirjutas:
Ma soovitaks, kui võimalik kasutada liimiga termorüüd need on tugevamad ja asi saab korralikult niiskus kindel!

jep! sama on ka kasutuses
teine termorüü kipub ka maha libisema kergesti!

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/