Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.09.2006 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Peab kristjani VEMS-i ka lahti võtma, Kuuno oma uurides selgus, et Kuunol ikkagi VR-iga plaat.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2006 3:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
hall'i andur peal ja masin sõidab nagu vana mees :-D

suured tänud siinkohal mihklile kes vicis oma une aega minuga koos garaazis veeta :lol:


Viimati muutis crisp, 29.09.2006 14:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.09.2006 8:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
crisp kirjutas:
hall'i andur peal ja masin sõidab nagu vana mees :-D


Congrats!

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VEMS-i muljed
PostitusPostitatud: 29.12.2007 4:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
[quote="Mihkel"]Mõtlesin, et teeks väikse teema VEMS-i kohta, et teistel äkki installimine väheke kergem oleks.

no kellegi installi see nüüd lihtsamaks vist ei tee,aga oma kogemus selline:
paigaldati VEMS-i ühele S2-le.mees tundids asja ja teadis mis tegi,aga autot tööle ei saadud.hiljem kui asja uuriti selgus,et sealt kus aju saadeti,oli programeeritud vale laks ajusse,mis ei sobinud kokku auto seadetega.
hiljem muudeti asi õigeks ja auto käis.väike häälestus ja datalog näitas võrreldes cipitud motronicuga madalat 12 aega.ennem oli aeg 12,8...
nii,et.......KUI TÖÖTAB SIIS TÖÖTAB,KUI EI SIIS EI TÖÖTA :-D

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.12.2007 12:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Kuna seekord sai ise tehtud siis kirjutaks ka siia vähe ülevaatliku jutu.

autoks siis sama e30.

Mida vaja:
Kindlasti normaalne kolb ja korralik tina
Korralikud juhtme otsa tangid (pihustite ja lambda klemmidega läheb muidu raskeks)


1.Alustuseks õhtul kodus võtsin skeemi kätte ja panin ec18 ja ec36 pistikutele juhtmed külge. Et vältida segadust sai nad kohe ka jaotatud (pihustid, voolud, massid, süüte otsad ja andurid)

2.Ostsin ühe mootori juhtmestiku mida lõikuda. Kasutada oli vaja sealt õli surve, starter, bensiinipumba relee juhtimine, BMW'e hooldus välba nullimise ots ja geneka ergutus

3.Vana juhtmestik auto pealt maha. Võis hakkata juhtmeid oma kohale vedama. Kui see sai paika siis läks oma 2-3 rulli teipi :-D (kasutasin riide teipi)

4.Sai tehtud kaitsme karp.
4.1 Pea vool 20A
4.2 Vems ise 3A
4.3 Lambda vool 5Aa
4.4 Tühikäigu mootorile vool 5A
4.5 Pihustid 10A
4.6 Süütepool 10A
http://crisp.planet.ee/325ix/vemsjuhtmed.jpg (osta saab seda tevalost)

5.Kuna vems'il on map andur siis õhulegaja kadus. Sinna asemele tuli sisselaske õhtu temp. Kasutasin tavalist plastik toru mida saab igast ehitus poest. Filtri korpuse külge läks vahetükk mille saab Jetronic prisega bmw õhulugeja küljest.
http://crisp.planet.ee/325ix/ohulugejaasemel.jpg

6.Segusiibri asendi andur. Originaal on lülita ON/OFF. Vaja on aga täpsemat. Kasutasin järgmise põlvkonna bmw R6 mootori oma (m50)
Mihklilt laenatud pilt mul on sama lahendusega: http://m-tuning.ee/galerii/albums/E30Segusiiber/aac.jpg


jätkub...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.04.2008 23:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
...jätkub


Täna siis läks masin uue juhtmestikuga käima. Põhimõtteliselt oleks kogu see eelnev jama olemata olnud kui oleks kohe halli asemel primary trigeriks VR'i võtnud. Suured tänud Mihklile kes mul aju "õigeks" jootis :lol:

Ise suht rõngas, et masin kohe plaksust käima läks kuna sama juhtmestik ainul halli anduriga ei teinud auto midagi... võtsin kohe paar õlut.

Homme teen pildid ja kirjutan komentaarid/näpunäited...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2008 1:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui nüüd Vems-i Wikit uskuda, siis oli Halli signaali lugemise kala ühes takistis, mis tehasest defaultina liika suur oli pandud (10k ohm).
Ilgelt lõbus on muidugi pindjoote detaile vahetada (takistid ~1mmx2mm) :shock:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2008 2:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
osa sellest jutust ei käi ainult vemsi kohta vaid on elementaarne iga juhtmestiku tegemisel :)

ntx: "Mida vaja:
Kindlasti normaalne kolb ja korralik tina
Korralikud juhtme otsa tangid (pihustite ja lambda klemmidega läheb muidu raskeks) "

lisaks termorüü ja kas riidest- või plastrüü juhtmete katmiseks-mina eelistan plastrüüd..näeb parem välja ja kaitseb paremini

konkreetselt vemsi puhul..step 1-vaata et massid oleks head, step 2-vaata uuesti et massid oleks head ja step 3-kontrolli kas massid olid ikka head

on räägitud et vems on sitt kuna ta halva massi korral kohe saba annab..so what..se on elektroonika ja kui ei järgi juhiseid on probleem kuskil mujal(kelleski teises :P )(osaliselt tsiteerisin raceboyd :) )

kes täpsemalt teada tahab, siis osade väljundite massid (süüde, pihustid) jooksevad läbi registri kivi (p259) ja halva massi korral annab se saba,milel tõttu ntx ei toimu enam pöörete lugemine jne...

ja veel..miks peaksid massid suht kähku ühinema peale vemsi?...sest mida pikemad juhtemd, seda suurem häirete võimalus...

installist veel niipalju, et igal juhul soovitan teha mingi layout plaat vemsile
sinna pane ntx voolujaotur, kaitsemd, releed ja vems ise ning nende vahele vea juhtemd-install tuleb palju kenam ja selles juhtmerägastikus suudab orienteeruda kah...
näide poolikust asjast
Pilt

ja igasugust elektriku teipi kasutaks võimalikult vähe! üldse pole seda vaja tglt hea installi tegemisel
korralik juhtme rüü ning isoleerimiseks ennem mainitud termorüü ja v hea saab olema!
näide..
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2008 7:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 11:15
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu
Ma soovitaks, kui võimalik kasutada liimiga termorüüd need on tugevamad ja asi saab korralikult niiskus kindel!

_________________
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2008 15:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Miq78 kirjutas:
Ma soovitaks, kui võimalik kasutada liimiga termorüüd need on tugevamad ja asi saab korralikult niiskus kindel!

jep! sama on ka kasutuses
teine termorüü kipub ka maha libisema kergesti!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11